MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ideetje voor Eurosport:

Huur vlakbij McDonald's Veenendaal effe een bruincafé af. Pleur daar, per MotoGP weekend, vier à vijf MF keyboard warriors op een stel banken met een paar kratten bier. Diederick en Patrick er ook bij, als soort van gespreksleiders. Microfoon erbij, camera erop (picture in picture, uiteraard :+) en klaar is Kees - Studio Voetbal Motorsport. Kunnen we allemaal laten zien wat we willen, en als er dan toch nog wat te zeiken valt is het in ieder geval over ons eigen gezeik. :+

Als het een saaie race is,hebben we in ieder geval nog wat (uit) te lachen. _O- _O-
 
Ideetje voor Eurosport:

Huur vlakbij McDonald's Veenendaal effe een bruincafé af. Pleur daar, per MotoGP weekend, vier à vijf MF keyboard warriors op een stel banken met een paar kratten bier. Diederick en Patrick er ook bij, als soort van gespreksleiders. Microfoon erbij, camera erop (picture in picture, uiteraard :+) en klaar is Kees - Studio Voetbal Motorsport. Kunnen we allemaal laten zien wat we willen, en als er dan toch nog wat te zeiken valt is het in ieder geval over ons eigen gezeik. :+


Veenendaal? For the love of god. Er is een reden dat ze daar geen flats bouwen!
 
Net een nieuw glasvezel abonnement afgesloten bij vodafoon, daar zit Eurosport 2 in het basispakket :) Ik ga dus gewoon alles volgen via Eurosport.
 
Zo vandaag de enquete ingevuld voor de Eurosport uitzendingen. Er zijn nog een aantal dingen die beter kunnen in mijn ogen. Namelijk: Betere uitspraak namen van coureurs, hogere profesionaliteit bij interviews en pit reports, Live kader tijdens commercials.... , matige kennis van Diederick de Vries en het gemis van Weeink :+
 
:( :( :(

Ons antwoord op uw reactie is:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

U geeft aan te willen weten of de MotoGP nog aangeboden gaat worden via CanalDigitaal.

Helaas kunnen wij u momenteel enkel melden dat dit niet het geval is. Mocht hier verandering in komen zal het uiteraard kenbaar worden gemaakt op onze website, maar hier over is helaas niets bekend.

Het spijt ons u niet anders te kunnen mededelen.

Met vriendelijke groet,

J. Haverkamp


Klantenservice CanalDigitaal


Morgen dus Ziggo/Humax decoder installeren. B|
 
Ik heb nu voor het 2e jaar een MotoGP abbo en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben.

Het is mogelijk om te kijken wanneer het mij schikt, zodoende kan ik nu dus alles kijken. Alle trainingen en wedstrijden. Super commentaar. Echt top. O,ja en allemaal extra filmpjes die er zijn.

Alle races van 1992 tot nu.....

En de No Spoiler functie is helemaal top..

En dat voor iets van 5 euro per race weekend !!!!
 
Zo vandaag de enquete ingevuld voor de Eurosport uitzendingen. Er zijn nog een aantal dingen die beter kunnen in mijn ogen. Namelijk: Betere uitspraak namen van coureurs, hogere profesionaliteit bij interviews en pit reports, Live kader tijdens commercials.... , matige kennis van Diederick de Vries en het gemis van Weeink :+
oei daar stoorde ik mij ook aan

Samantha: "So, Andrea, how was the race?"
Dovi "mama mia, molto buene, super faste Ducaati, Marquez est molto rapido bladiebla"
Samantha: "Thank you!"

Wel heel erg karig als je het mij vraagt. Beetje wisselwerking zou leuk zijn :P
 
Zojuist CanalDigitaal opgezegd, "muts" ging eerst nog ff navragen hoe het zat met Moto GP en kwam terug met de mededeling dat het een rechtenkwestie was en dat geen enkele provider dit uit zou zenden?? Kwam er iig op neer dat hun er helemaal niks aan konden doen en dat het Eurosports schuld was. B|
M'n mededeling dat Eurosport D het hele gebeuren wél uitzendt, ook via "hun" maakte haar niet niet blijer. :P

Inmiddels de Ziggo/Humax recorder naast m'n PVR geïnstalleerd en kan iig tot juli van alle mogelijke zenders gebruik maken. *O*
 
Is al bekend wat er na de eerste 5 GP's gaat gebeuren met de uitzendingen via eurosport?

Wanneer wordt bekend gemaakt, of het hele seizoen via Eurosport gaat?
 
Citaat uit Moto-magazine, Nr 3, pagina 19:

-Eurosport verzorgt zeker eerste vijf raceweekeinden in vol ornaat, trainingen, kwalificatie's en warm-up incluis.-



Vervolgens alleen de race's? Of vervolgens naar eurosport II of iets dergelijks?
 
Citaat uit Moto-magazine, Nr 3, pagina 19:

-Eurosport verzorgt zeker eerste vijf raceweekeinden in vol ornaat, trainingen, kwalificatie's en warm-up incluis.-



Vervolgens alleen de race's? Of vervolgens naar eurosport II of iets dergelijks?
De MotoGP op Eurosport :

Qatar* 29 maart (vanaf donderdag 26 maart)
Austin* 12 april (vanaf vrijdag 10 april)
Argentinië 19 april (vanaf vrijdag 17 april)
Jerez* 3 mei (vanaf vrijdag 1 mei)
Frankrijk* 17 mei (vanaf vrijdag 15 mei)
TT Assen* 27 juni (vanaf donderdag 25 juni)
San Marino* 13 september (vanaf vrijdag 11 september)
Aragón* 27 september (vanaf vrijdag 25 september)
Valencia* 8 november (vanaf vrijdag 6 november)

MotoGP op Eurosport 2

Italië* 31 mei (vanaf vrijdag 29 mei)
Catalonië* 14 juni (vanaf vrijdag 12 juni)
Duitsland* 12 juli (vanaf vrijdag 10 juli)
Indianapolis 9 augustus (vanaf vrijdag 7 augustus)
Tsjechië* 16 augustus (vanaf vrijdag 14 augustus)
Engeland* 30 augustus (vanaf vrijdag 28 augustus)
Japan 11 oktober (vanaf vrijdag 9 oktober)
Australië 18 oktober (vanaf vrijdag 16 oktober)
Maleisië 25 oktober (vanaf vrijdag 23 oktober)

* Eurosport Benelux OP LOCATIE
 
Dat is het extra pakket waar ze hun geld mee verdienen...

:Y

Dat is inderdaad het commerciële belang. Een pakket aanbieden met zenders, die je normaal gesproken niet verkocht krijgt. Stop een hoop van die meukzenders in een totaalpakket, en het verkoopt wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan