MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]
Hij: hier mijn stoerste blik mooie meid. 8-) Zei: ik moet iets vragen.. maar wat.. :$

Hier zit een grap in met als ingrediënten de pick-up line "Did it hurt when you fell from heaven", en het feit dat Sam door middel van een nette highsider is afgestapt vandaag.

Het is al laat. Als jullie nou gewoon even lachen, hoef ik de rest van de grap niet te verzinnen. :z
 
daar gaan we weer :X

Eerlijk gezegt zat ik mij daar ook aan te irriteren :(
Ik heb niet voor niks die dure Sport 1 abbo, helaas zijn hun hun rechten kwijt '(
Nu kan ik voor Eurosport 2 ook nog gaan dokken :r en irriteren aan de reclame op Eurosport 1

45 euro is KPN
15,50 sport 1
10,00 extra pakket voor Eurosport 2

65,50 ja daaaaag :W
Mijn keuze voor dit jaar is gevallen op de F1 indien mogelijk (Eurosport 1) kijk ik MotoGp
 
Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegt zat ik mij daar ook aan te irriteren :(
Ik heb niet voor niks die dure Sport 1 abbo, helaas zijn hun hun rechten kwijt '(
Nu kan ik voor Eurosport 2 ook nog gaan dokken :r en irriteren aan de reclame op Eurosport 1

45 euro is KPN
15,50 sport 1
10,00 extra pakket voor Eurosport 2

65,50 ja daaaaag :W
Mijn keuze voor dit jaar is gevallen op de F1 indien mogelijk (Eurosport 1) kijk ik MotoGp

Kost allemaal serieus geld,
Zit bij UPC (nu ziggo geworden)
3in1 met royaal pakket, Fox eredivisie, Sport1 extra aansluitingen boven voor de Kids, 102 euro p/mnd :X

Sport1 gooi ik er binnenkort af, had ik genomen voor de F1 maar kan ik op RTL Duitsland ook kijken :Y
 
Snap niks meer van aangegeven programmering.Er staat wielrennen.Programmering op MF is wel betrouwbaar.Goed dat ik hier ff kijk.
 
Laatst bewerkt:
Eurosport is wat programmering betreft ook gewoon kudt.

Maar ja, ik begrijp dat beter iets dan niets hier van toepassing is.
 
Australia, copy en paste, open in vlc player


~
Code:
http://motorsport.hopto.org:8080/

~
 
Laatst bewerkt:
Wat een waardeloos kutcommentaar op Eurosport zeg -O- . Kletsen als een kip zonder kop, en die ene Pipo kan niet eens fatsoenlijk een Engelse naam uitspreken. Winnaar van Moto2 noemt hij consequent lowwes. :')

God wat mis ik die Engelse commentatoren van Sport 1 of die Engelse gasten die commentaar geven bij de Superbike....
 
Ik ben ook klaar met eurosport. Gauw maar weer motogp.com vernieuwen. Wat een slecht commentaar van die 2 muppets :( en dan nog ene Samantha nogwat . PFFFFFFF aangenomen op de looks en niet op de skills :N
Edit: + reclames tijdens een race |( not done :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan