MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja en het ergste is dat ik gewoon het zou moeten kunnen kijken als dat f*ck sch**T sh*t (c)anal digitaal gewoon fatsoenlijk de nederlandse eurosport uitzending zou uitzenden ipv van zich te verschuilen achter 1 of ander dom blabla rechten blabla techniek kan het niet l*l verhaal :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
 
Ik wil ff kwijt dat ik het commentaar goed vindt.
Zowel bij de GP's doen Diederick en Patrick het goed.
Iwan vd Valk heeft zelf ook geracet en doet het in mijn ogen (en oren) goed👌
 
Zet gvd het geluid uit en kijk naar race stelletje zeikwijven, of nog beter zet je tv uit heb je nergens meer last van.
 
Sommige dingen gewoon nog niet goed...

ik snap ook heel dat promo filmpje niet van Eurosport... hebben ze nou echt geen andere sponsoren kunnen vinden voor hun reclameblokken? Het lijkt alsof ze gewoon niet weten wat ze uit moeten zenden tijdens de reclame... :?

Het is dat ik het nu standaard zo op mijn tv kan ontvangen...

Verder doet Patrick en collega het goed... zolang ze maar op hun monitor blijven kijken... soms heb ik het gevoel dat ze de actie compleet missen omdat ze een onbelangrijk detail opzoeken...

grappig: "Hé kijk nou: Kieno Reeves..."

Maar verder is het wel genieten: motogp in HD op een curved tv *D
 
Laatst bewerkt:
Rome is niet in 1 dag gebouwd.

Ik ben erg blij met HD Motorsport op het vrije kanaal.
Tuurlijk de tekst is nog niet constant fantastisch, de sportcompilatie begint nu echt te vervelen maarrrr...
De beelden zijn toch heerlijk en de rest wordt vast beter!

Eurosport ga zo door.
 
Laatst bewerkt:
Die eurosport muts was 1 minuut in beeld en ze werd al onderbroken door de regie midden in haar verhaal _O-
 
Laatst bewerkt:
'water spillage'... water onder de loopbrug...

Een Amerikaan die zijn blaas geleegd heeft?
 
Het antwoord op de prijsvraag:

Kevin Schwantz, 1990, 1991, 1993.

Toch niets anders te doen...
 
Laatst bewerkt:
Zet gvd het geluid uit en kijk naar race stelletje zeikwijven, of nog beter zet je tv uit heb je nergens meer last van.


Ik zou het met iets andere bewoordingen zeggen maar ik ben het wel met je eens. Het wordt wel een heel erg zuur topic hier nu. Ik geniet met volle teugen, heb nog nooit zoveel motorsport kunnen zien op een Nederlandse zender als nu. Beter dan dit wordt het niet in Nederland waar motorsport eigenlijk maar een heel kleine sport is.
 
Oostenrijk ORF, dus duits met accent
copy/play vlcplayer
neem de snelkoppeling,

........geeft niet de goed link weer

~
Code:
http://194.232.200.119/ipad/orfs_q6a/orf.sdp/playlist.m3u8?wowzasessionid=1|X-Forwarded-For=195.186.136.21

~
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben het over Michael van der 'Merk', wiesda? :')
enneuh, die brit.. ene Kel Krutsjloo?

en bij de Moto2 ene Dominiek Agèrtur?


Och wat kan ik me daar aan storen zeg _O-


maar verder is het wel top vermaak natuurlijk. Weinig reclames ook, al zou een picture-in-picture systeem tijdens de reclames nog chiller zijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan