MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een gezeik hier zeg! Neem lekker een abbo motogp.com dan ben je niet overgeleverd aan een tv zender.. Vraagje, weet iemand hoe het zit met de reclames vandaag? Ze zouden op Eurosport 2 geen reclame tussendoor uitzenden, geldt dat alleen voor de races? Veel plezier vandaag 😄

Mbt die reclames: Lijkt me sterk dat ze zonder reclames uitzenden. Ook bij Eurosport moet men brood op de plank hebben. Maar we zullen het mee maken. Jij ook veel plezier ;)
 
Zal wel aan mij liggen, maar ik zit nu toch echt naar voetballende vrouwen te kijken op Eurosport 2 :? :X
 
Heb ik weer, deze winter heb ik Sport1 genomen voor de MotoGP en Formule 1. Heb het uitgebreide pakket afgezegd, want ja, iets erbij, dan moet er ook iets af nietwaar? Dan blijkt de MotoGp te worden uitgezonden op Eurosport en vandaag op Eurosport 2 wat niet meer in mijn pakket zit!! Grrr.... je hebt van die dagen.... :(
 
Heb ik weer, deze winter heb ik Sport1 genomen voor de MotoGP en Formule 1. Heb het uitgebreide pakket afgezegd, want ja, iets erbij, dan moet er ook iets af nietwaar? Dan blijkt de MotoGp te worden uitgezonden op Eurosport en vandaag op Eurosport 2 wat niet meer in mijn pakket zit!! Grrr.... je hebt van die dagen.... :(

Dat was toch al vanaf het begin van dit seizoen bekend. Sorry hoor maar in wat voor grot heb je geleefd, als je daar nu pas achter komt :?

En als je het graag wilt zien, dan zijn er mogelijkheden genoeg.
 
Bij mij helaas niet op Digitenne en sateliet

Bij (c)analdigitaal wordt eurosport2 uitgezonden op kanaal 13 de evenementen zender dus dat moet je kunnen zien als je een abbo hebt.
 
Ik kom er nu pas achter dat bij ZIGGO Eurosport 2 zender van de maand is.. Dus gewoon te bekijken. Ja fuck it, ik download het wel in HD ik ga niet halverwege de race instappen :?
 
Ik kom er nu pas achter dat bij ZIGGO Eurosport 2 zender van de maand is.. Dus gewoon te bekijken. Ja fuck it, ik download het wel in HD ik ga niet halverwege de race instappen :?

Benieuwd hoeveel er nog na je volgen met dezelfde openbaring. Waarschijnlijk zelfs nog als ze alweer zender van de maand af zijn :Z :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan