The DanMan
MF veteraan
Jij had toch een motoGP abbonnement?
ik wilde hm niet inkoppen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jij had toch een motoGP abbonnement?
Volgens mij praat hij wel minder binnensmonds dan ongeveer vijf jaar geleden.Die van de goorbergh heeft echt een taalbeperking idd.....
Jij had toch een motoGP abbonnement?
Loslaten
Loslaten is een vaardigheid die je jezelf kunt aanleren. Hoe laat je los? Door het voor jezelf te bevestigen. Kijk naar je uitdaging en bevestig voor jezelf:
Beleef het echt, ervaar het. Als je de oefening goed doet, dan merk je het verschil. Het voelt als een opluchting. Loslaten werkt bevrijdend. Je laat de spanning in je lichaam en geest los.
- Het is goed zo.
- Ik accepteer dit.
- Ik laat los wat ik toch niet kan veranderen.
- Het is zoals het is en ik heb er vrede mee.
- Ik stop de weerstand in mijn hoofd en accepteer de werkelijkheid.
- Ik erken dat ik hier geen invloed meer op heb.
- Ik laat het over aan het universum/God (of waar je dan ook in gelooft).
Vrijheid, rust en innerlijke vrede zijn het gevolg.
Leren accepteren doe je zo! - Meer acceptatie in 3 stappen
Eens, natuurlijk is het commentaar niet altijd 100%. Het is dan ook live.
De beste reactie in dit topic tot zover
Het is blijkbaar makkelijker om je te ergeren aan van alles en nog wat, dan te genieten van de mooie sport voor sommigen.
Eens, natuurlijk is het commentaar niet altijd 100%. Het is dan ook live.
Ik ben al blij dat ik fijn al mijn races kan kijken.
Ik heb een seizoen Motogp.com gehad tijdens een traning of meer hoorde je alleen de pits/motorgeluiden sleutelgeluiden talk,was wel kicke.Ik kijk via MotoGP.com vind het prettiger maar ook daar is het commentaar ook niet altijd top maar daar prik ik doorheen...positieve van die site is dat het geluid van de motoren beter te horen is ...althans vind ik.
Ik heb een seizoen Motogp.com gehad tijdens een traning of meer hoorde je alleen de pits/motorgeluiden sleutelgeluiden talk,was wel kicke.
Nu nog
Ik erger me al lang aan het taalgebruik van Bos, en dat is jammer, want hij weet heel goed waar hij over praat. Je mag het kinderachtig van me vinden maar ik vind dat als je commentaar geeft aan vele duizenden televisiekijkers je niet aan kan komen met zinnen als "Hij heeft andere banden als hun". Ik weet heus wel dat hele volksstammen dit soort fouten maken maar een TV commentator moet echt beter weten.
Bewezen: 'Taalverbeteraars zijn onprettige mensen'Ik erger me al lang aan het taalgebruik van Bos, en dat is jammer, want hij weet heel goed waar hij over praat. Je mag het kinderachtig van me vinden maar ik vind dat als je commentaar geeft aan vele duizenden televisiekijkers je niet aan kan komen met zinnen als "Hij heeft andere banden als hun". Ik weet heus wel dat hele volksstammen dit soort fouten maken maar een TV commentator moet echt beter weten.
Ik erger me al lang aan het taalgebruik van Bos, en dat is jammer, want hij weet heel goed waar hij over praat. Je mag het kinderachtig van me vinden maar ik vind dat als je commentaar geeft aan vele duizenden televisiekijkers je niet aan kan komen met zinnen als "Hij heeft andere banden als hun". Ik weet heus wel dat hele volksstammen dit soort fouten maken maar een TV commentator moet echt beter weten.
laat maar lekker doorgaan,hele volkstammen horen het verschil dan toch niet alleen jij wel.
En toch ben ik van mening dat als jij betaald wordrt om via de Nederlandse taal iets over te brengen aan de kijkers/luisteraars je best wat moeite mag doen om minder taalfouten te maken.
Coureurs worden toch ook betaald om de beste prestaties neer te zetten en zo weinig mogelijk fouten te maken?
Dat heb je goed verwoord.In het kleine motorsportwereldje is het "motorsport op televisie"-wereldje natuurlijk nóg kleiner. We willen het misschien niet horen, maar het kan goed dat het commentaar de beste prestaties bevat met zo min mogelijk fouten.
Anders gezegd: niemand doet het beter. Er moet een compromis gevonden worden tussen urenlang praten, inhoud, enthousiasme, taalgebruik, diepgang, en als je dat alles gevonden hebt waarschijnlijk ook nog iemand ernaast die precies hetzelfde toevoegt én een lekkere klik heeft met die eerste persoon.
Oh, ik kan mij daar ook behoorlijk aan ergeren hoor.
Maar niet genoeg om niet meer te kijken.
En toch ben ik van mening dat als jij betaald wordrt om via de Nederlandse taal iets over te brengen aan de kijkers/luisteraars je best wat moeite mag doen om minder taalfouten te maken.
Coureurs worden toch ook betaald om de beste prestaties neer te zetten en zo weinig mogelijk fouten te maken?
Ik ben allang blij met de manier waarop Eurosport de wedstrijden brengt en dat een breed publiek er naar kan kijken zonder dat het achter de decoder verstopt is, en Zondag kijk ik weer. Het is ook echt niet zo dat ik me helemaal groen en geel erger, maar ik ben het met Super Blackbird eens, het is een betaalde baan en daar mag je best wat moeite voor doen.Oh, ik kan mij daar ook behoorlijk aan ergeren hoor.
Maar niet genoeg om niet meer te kijken.
En toch ben ik van mening dat als jij betaald wordrt om via de Nederlandse taal iets over te brengen aan de kijkers/luisteraars je best wat moeite mag doen om minder taalfouten te maken.
Coureurs worden toch ook betaald om de beste prestaties neer te zetten en zo weinig mogelijk fouten te maken?
Ik ben allang blij met de manier waarop Eurosport de wedstrijden brengt en dat een breed publiek er naar kan kijken zonder dat het achter de decoder verstopt is, en Zondag kijk ik weer. Het is ook echt niet zo dat ik me helemaal groen en geel erger, maar ik ben het met Super Blackbird eens, het is een betaalde baan en daar mag je best wat moeite voor doen.
Overigens hebben in het verleden commentatoren ook zaken aangepast nadat er kritiek kwam op bijvoorbeeld het juist uitspreken van sommige namen.
In het kleine motorsportwereldje is het "motorsport op televisie"-wereldje natuurlijk nóg kleiner. We willen het misschien niet horen, maar het kan goed dat het commentaar de beste prestaties bevat met zo min mogelijk fouten.
Anders gezegd: niemand doet het beter. Er moet een compromis gevonden worden tussen urenlang praten, inhoud, enthousiasme, taalgebruik, diepgang, en als je dat alles gevonden hebt waarschijnlijk ook nog iemand ernaast die precies hetzelfde toevoegt én een lekkere klik heeft met die eerste persoon.
Even een stapje terug gedaan, maar alles komt weer goed. Geef wel een seintje in het Suzuki tweetakt topic.Hoe is het het met het GT750 span?? Beetje stil de laatste tijd