MotoGP Qatar 11-04-2010

Wie gaat de eerste race van het nieuwe seizoen winnen?

  • Rossi.

    Stemmen: 48 43,2%
  • Lorenzo.

    Stemmen: 6 5,4%
  • Stoner.

    Stemmen: 40 36,0%
  • Hayden.

    Stemmen: 1 0,9%
  • Pedrosa.

    Stemmen: 6 5,4%
  • Dovisioso.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spies.

    Stemmen: 7 6,3%
  • Edwards.

    Stemmen: 1 0,9%
  • Capirossi.

    Stemmen: 2 1,8%
  • Bautista.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    111

AppiePappie

MF veteraan
24 jul 2008
8.363
0
Qatar.jpg


CIRCUIT INFO

Pole Position: Links
Lengte: 5380 m
Wijdte: 12 m
Rechter bochten: 10
Linker bochten: 6
Langste rechte stuk: 1068 meter


n415868_212213_Aerial+view+of+the+Losail+circuit+at+night-1280x960-mar14.jpg._original.original.jpg




Circuit records:

MotoGP 1’55.153, C. Stoner ’08, Ducati
250cc 1’59.379, A.Debon ’08, Aprilia
125cc 2’05.695, S. Redding ’08, Aprilia

2009 winners:

MotoGP C. Stoner (AUS), Ducati
250cc H. Barbera (SPA), Aprilia
125cc A. Iannone (ITA), Aprilia


Tijdschema onze tijd

Qatarts.jpg



n507264_qatar.preview.jpg




Donderdag en vrijdag staan er nog 2 testdagen in de planning op Qatar in het donker en dan is over ruim 3 weken de start van het nieuwe seizoen *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk uit naar de IRTA tests 18 en 19 april op Qatar :Y

Zal best spannend worden aangezien Rossi heel graag ook tijdens de IRTA het snelst wil zijn, maarja met KC hijgend in zijn nek.. Duc en Qatar are good together here.. Ben benieuwd naar Lorenzo en vooral ook benieuwd naar de nieuwelingen Spies, Simoncelli, Bautista etc. Gaat een spannend seizoen worden :9

Leuk openings-topic pappie :) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk uit naar de IRTA tests 18 en 19 april op Qatar :Y

Zal best spannend worden aangezien Rossi heel graag ook tijdens de IRTA het snelst wil zijn, maarja met KC hijgend in zijn nek.. Duc en Qatar are good together here.. Ben benieuwd naar Lorenzo en vooral ook benieuwd naar de nieuwelingen Spies, Simoncelli, Bautista etc. Gaat een spannend seizoen worden :9

Leuk openings-topic pappie :) 8-)
Ik hoop op Jorge , met die gegevens van Rossi die heeft van Sepang schat ik hem hoog in .
 
Stoner is toch wel de meester in Qatar, dus denk dat ook deze keer dat Stoner deze op z,n naam zet. Rossi 2e en Lorenzo of Pedrosa 3e
 
Speciaal mijn middaguren in de horeca naar de avond verplaatst, zodat ik kwalificaties en de races gewoon kan kijken voor het werk, met m'n stomme kop vergeten dat de MotoGP in Qatar 's avonds wordt verreden. |( Eens even kijken of ik met iemand ruilen kan, want ik wil dit echt niet missen of later terugkijken.

Ik ken mezelf, en bezoek dan toch eerst dit forum of racesport.nl of krijg de uitslag weer via iemand anders doorgespeeld, dus ik wil en moet het hoe dan ook live zien! *D

Hunker er echt weer naar. Zit nu seizoen 2007 een beetje terug te kijken, maar al die races zijn al bekend. Zit echt weer op die oude, vetrouwde adrenalinekick te wachten van een nieuwe race, nieuwe spanning in het kampioen en de blijdschap/teleurstelling als mijn favoriet wint of uitvalt! Ik heb d'r weer zin an! :}

Casey Stoner heeft de hatrick op Qatar al binnen op dat rode monster van hem, maar lukt het hem ook in 2010? Ben echt benieuwd in hoeverre Stoner Rossi van partij kan geven, en of zijn gezondheid hem wederom parten zal gaan spelen dit jaar.

Rossi voor de 10e keer wereldkampioen in 2010?! Lijkt me een strak plan! 8-)

Paar weekjes wachten, en dan floepen de felle lichten aan om de rode te doven! Eindelijk!
 
Stoner is toch wel de meester in Qatar, dus denk dat ook deze keer dat Stoner deze op z,n naam zet. Rossi 2e en Lorenzo of Pedrosa 3e
Of Pedrosa? Gezien de testen ken ik Dovizioso grotere kansen toe het podium te bestijgen dan Pedrosa. Maargoed, eerst de test in Qatar maar eens afwachten en later de trainingen. Dan wordt wat meer duidelijk hoe of wat.

Zolang het maar gewoon droog blijft in die woestijn!! :+
 
Normaal gesproken stem ik gelijk op Rossi maar dit keer heb ik toch voor Stoner gestemt.
Qatar en Stoner hebben een goede historie maar ik weet niet of het dit jaar ook zo is nu Ducati met big-bang rijdt.......maar ik gok van wel.

Verder denk ik dat Spies zich gelijk in de kijker rijdt, hoop echt dat hij een goed seizoen gaat rijden.
Lorenzo zal rustig aan moeten doen met zijn hand...zeker als hij er nog last van heeft. Verwacht daarom ook niet dat hij zich kan mengen met P1.
Zal een Rossi-Stoner gevecht worden en ik hoop dat eindelijk Rossi op Qatar gaat winnen :Y

Dank TavulliaVale :)
 
Laatst bewerkt:
Normaal gesproken stem ik gelijk op Rossi maar dit keer heb ik toch voor Stoner gestemt.
Qatar en Stoner hebben een goede historie maar ik weet niet of het dit jaar ook zo is nu Ducati met big-bang rijdt.......maar ik gok van wel.

Verder denk ik dat Spies zich gelijk in de kijker rijdt, hoop echt dat hij een goed seizoen gaat rijden.
Lorenzo zal rustig aan moeten doen met zijn hand...zeker als hij er nog last van heeft. Verwacht daarom ook niet dat hij zich kan mengen met P1.
Zal een Rossi-Stoner gevecht worden en ik hoop dat eindelijk Rossi op Qatar gaat winnen :Y

Dank TavulliaVale :)

en vorig jaar liep je me uit te schelden omdat ik dat deed _O-

slappe! :+
 
Ik kijk uit naar de IRTA tests 18 en 19 april op Qatar :Y

Zal best spannend worden aangezien Rossi heel graag ook tijdens de IRTA het snelst wil zijn, maarja met KC hijgend in zijn nek.. Duc en Qatar are good together here.. Ben benieuwd naar Lorenzo en vooral ook benieuwd naar de nieuwelingen Spies, Simoncelli, Bautista etc. Gaat een spannend seizoen worden :9

Leuk openings-topic pappie :) 8-)




hoe kan deze test nu op 18 en 19 april zijn als de eerste wedstrijd op 11 april begint?
je bedoeld waarschijnlijk maart!
 
Hunker er echt weer naar. Zit nu seizoen 2007 een beetje terug te kijken, maar al die races zijn al bekend. Zit echt weer op die oude, vetrouwde adrenalinekick te wachten van een nieuwe race, nieuwe spanning in het kampioen en de blijdschap/teleurstelling als mijn favoriet wint of uitvalt! Ik heb d'r weer zin an! :}

idd kan ook niet wachten. vind zon nachtrace ook wel iets hebben :]
 
ben 8 maart meteen weer lid geworden van de motogp site , alle tests 2010 zitten bekijken , het zag er weer prachtig uit , kan net als jullie niet wachten totdat het 11 april is , ik denk dat we een spannend seizoen gaan krijgen , ik hoop op vele a la catalunya gevechten met uiteraard allemaal dezelfde uitkomst.........

jaja het begint allemaal weer te kriebelen bij ons allen .......... de winter heeft weer lang zat geduurt , laat de zomer , de motogp , de megameeting , de heerlijke ritjes , de terrasjes enz enz enz maar weer komen......

OP NAAR 11 APRILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL[/BIG]


ENNNUHHHH uiteraart op THE DOCTOR[/BIG] gestemd :} :} :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan