MotoGP Qatar 11-04-2010

Wie gaat de eerste race van het nieuwe seizoen winnen?

  • Rossi.

    Stemmen: 48 43,2%
  • Lorenzo.

    Stemmen: 6 5,4%
  • Stoner.

    Stemmen: 40 36,0%
  • Hayden.

    Stemmen: 1 0,9%
  • Pedrosa.

    Stemmen: 6 5,4%
  • Dovisioso.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spies.

    Stemmen: 7 6,3%
  • Edwards.

    Stemmen: 1 0,9%
  • Capirossi.

    Stemmen: 2 1,8%
  • Bautista.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    111
IRTA test wordt toch altijd op Jerez gehouden en wordt er geknald voor een BMW?

18-19 maart zijn ze alleen maar aan het testen op Qatar...............
Volgens mij ben je in de war TV.

Even google geraadpleegd :)

The new test schedule sees a break with tradition and the end of a pre-season aperitif: Apart from the traditional post-race tests at Valencia, no testing will be done in Europe during the off-season. What this also means is an end to the official IRTA tests in Spain, which had turned into something of a crowd pleaser over the past few years, with upwards of 35,000 fans turning up to watch the single one-hour qualifying session shootout for a BMW M coupe, referred to by the fans as "Grand Prix Zero". As yet, it is unclear whether the shootout for the BMW will take place at the final test at Qatar or not, but all the signs are that this, too, has been consigned to history.


Dus geen BMW shootout meer :(
 
Laatst bewerkt:
*O* joehoe we kunnen bijna weer los. Ik denk Stoner maar heb toch stiekem op Pedrsa gestemd. Tegenvallende testen vind ik eigenlijks wel wat jammer. Hopelijk dit keer geen regen die de bende verziekt.

Mijn voorspelling: #1 Stoner #2 Rossi #3 spies of Pedrosa.

Complimenten Appie voor de O.P! Ziet er tenminste verzorgd uit *D
 
Normaal gesproken stem ik gelijk op Rossi maar dit keer heb ik toch voor Stoner gestemt.
Qatar en Stoner hebben een goede historie maar ik weet niet of het dit jaar ook zo is nu Ducati met big-bang rijdt.......maar ik gok van wel.

Verder denk ik dat Spies zich gelijk in de kijker rijdt, hoop echt dat hij een goed seizoen gaat rijden.
Lorenzo zal rustig aan moeten doen met zijn hand...zeker als hij er nog last van heeft. Verwacht daarom ook niet dat hij zich kan mengen met P1.
Zal een Rossi-Stoner gevecht worden en ik hoop dat eindelijk Rossi op Qatar gaat winnen :Y

Dank TavulliaVale :)

Lorenzo rustig aan doen? In 2008 istie met 2 gebroken poten vierde geworden in Le Mans, die gaat nu echt niet rustig aan doen vanwege wat jeuk aan z'n hand. Zeker niet wanneer er een Rossi of Pedrosa voor hem rijdt, vermoed ik zo....
 
Tijden van de eerste test op Racesport zijn wat vaag:

6. Colin Edwards (Yamaha-Monster) 1.57.984
7. Ben Spies (Yamaha-Monster) 1.57.977

Zowieso even in de war daar geloof ik

Racesport: Mladin: Spies is net zo goed als Rossi
Crash.net: Mladin: Ben Spies 'maybe' as good as Rossi
 
Countdown.jpg


Nog even wachten :P
 
Ik zie dat BBC2 alleen de MOTOGP uitzendt. Weet iemand of de Moto2 ook te zien is via de reguliere kanalen, of moet ik daar een abonnement voor nemen ?
Waar is de tijd gebleven dat je de races gewoon via Eurosport kon zien :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan