MotoGP - Sachsenring en overig geneuzel

Ik vond het gaaf hoor, die Moto-E Superpole sessie! Ben benieuwd naar de race morgen. En leuk dat ze ook in Oostenrijk rijden, kan ik ze nog in het echt zien dit jaar. :)
 
Hier ook een geinteresseerde! Geen geluid kan ik mee leven, snelheid komt wel. Ik vind het vooral leuk om te zien hoe de ontwikkeling gaat. En eerlijk, racen is racen. Ik had ze graag op Assen gezien! Ik ben benieuwd morgen.
 
"Blink and you miss it", dat was een actievolle openingsrace voor het MotoE-kampioenschap! Jammer dat de finale verloren ging aan een air fence, maar ik had graag meer gezien. :Y
 
"Blink and you miss it", dat was een actievolle openingsrace voor het MotoE-kampioenschap! Jammer dat de finale verloren ging aan een air fence, maar ik had graag meer gezien. :Y
Gaan we doen, in Oostenrijk! :)

Ik vond het ook een gave start van de Cup!

Helaas roepen andere plichten vandaag, dus ik zet de TV uit en blijf weg van MF, Twitter, en Whatsapp :+ vanavond alles maar eens terugkijken.

Iedereen veel plezier!
 
Dat was dan alweer de MotoE. Rode vlag, volgens mij omdat de airfence stuk was vanwege die val van Savadori. Toch raar dat ES er niks van uitzond maar dat we naar een herhaling van de QP van de motogp zaten te kijken op tv. Anderhalf jaar worden we warm gemaakt voor de MotoE en als het dan echt begint wordt het genegeerd.

Wel op de player zonder commentaar, het was dan toch een kleine moeite geweest om het ook gewoon op tv te doen, met commentaar? Ze zijn er immers toch al...
 
Wil jij zeggen dat je moto e leuk vind?

Vind het helemaal niks , ook al wordt het in de toekomst close racing , ook dan ga ik het niet volgen .....doet me denken aan m'n Fleischman racebaan die ik toen kreeg op m'n verjaardag zo'n 50 jaar geleden ...jaja ik heb hem nog maar speel er niet meer mee , misschien als ik ga dementeren haal ik hem van zolder en dan racen met m'n maatje _O- :+
 
Vind het helemaal niks , ook al wordt het in de toekomst close racing , ook dan ga ik het niet volgen .....doet me denken aan m'n Fleischman racebaan die ik toen kreeg op m'n verjaardag zo'n 50 jaar geleden ...jaja ik heb hem nog maar speel er niet meer mee , misschien als ik ga dementeren haal ik hem van zolder en dan racen met m'n maatje _O- :+
Jij bent dan ook al te oud voor verandering 😂
 
Fenati lijkt voorzichtig...té voorzichtig. Vorige race zag ik hetzelfde...volgens mij is hij als de dood om weer een waarschuwing/straf te krijgen. Logisch maar zijn rijden lijdt er wel onder zo te zien.
 
Fenati lijkt voorzichtig...té voorzichtig. Vorige race zag ik hetzelfde...volgens mij is hij als de dood om weer een waarschuwing/straf te krijgen. Logisch maar zijn rijden lijdt er wel onder zo te zien.
Fenati wil liever noet meer vechten idd.
Kiest ook vaak de buitenkant ipv binnen kant en is soms veel sneller dan de rest maar kan er niet omheen
 
Terug
Bovenaan Onderaan