MotoGP van Catalunya

Hoe gaat Bo het doen!?

  • Dapper maar puntloos

    Stemmen: 15 42,9%
  • Top 15, missie geslaagd

    Stemmen: 13 37,1%
  • Top 10, heerlijke prestatie

    Stemmen: 5 14,3%
  • Top 5, dreams can come true

    Stemmen: 1 2,9%
  • Bad Bo for Podium! *O*

    Stemmen: 1 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    35

twonha

Yods be silent!
2 apr 2007
8.113
2.551
Nijmegen
AyTNLZc.png


hAIjTOE.png


Gerrit heeft slecht internet, dus krijgen jullie een karige openingspost. Sorry! :+ Na een zinderende Grand Prix van Mugello, die voor Rossi helaas voortijdig ten einde kwam, is het tijd voor de GP van Barcelona. Eén van de parels van de MotoGP en voor iedereen uit Spanje en omgeving dé race die ze willen winnen!

2014-motogp-catalunya.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat Bo zijn vorm van Mugello weet vast te houden en er in de race vol voor kan gaan.
Ik hoop dat Rossi voor de overwinning kan gaan.

Weet iemand al iets over de oorzaak dat blokken van JL & VR kapot zijn gegaan?
 
Gerrit ook weer blij ;)

Moto gp durf ik totaal geen voorspelling over te doen, ik hoop :

Rossi
Iannone
Pedrosa

Vinales en Aleix mogen de top 5 vullen, in mijn top 5 is er geen ruimte voor MM en JL en dat zou ideaal zijn voor het kampioenschap!

Bo zal waarschijnlijk geen potten kunnen breken op deze baan waar heel veel Moto 3 coureurs uren hebben gestuurd ! Top 15 lijkt me dan ook prima ( p 13 - 14 )
 
Het idee van die blokken is volgens mij dat ze op die hoogste snelheden op Mugello heel even over de toerenbegrenzer heen konden gaan, en dat ze dat niet leuk vonden.
 
Het idee van die blokken is volgens mij dat ze op die hoogste snelheden op Mugello heel even over de toerenbegrenzer heen konden gaan, en dat ze dat niet leuk vonden.

Dat heb ik ook gelezen bij Motomatters, Crash.net en GPone.
Alleen zou Yamaha nog met een uitspraak/reden komen voor de start van aankomend weekend
 
Gerrit ook weer blij ;)

Moto gp durf ik totaal geen voorspelling over te doen, ik hoop :

Rossi
Iannone
Pedrosa

Vinales en Aleix mogen de top 5 vullen, in mijn top 5 is er geen ruimte voor MM en JL en dat zou ideaal zijn voor het kampioenschap!

Bo zal waarschijnlijk geen potten kunnen breken op deze baan waar heel veel Moto 3 coureurs uren hebben gestuurd ! Top 15 lijkt me dan ook prima ( p 13 - 14 )
Ik sluit me hier volledig bij aan en duim mee :Y
 
Ik hoop dat Bo zijn vorm van Mugello weet vast te houden en er in de race vol voor kan gaan.
Ik hoop dat Rossi voor de overwinning kan gaan.

Weet iemand al iets over de oorzaak dat blokken van JL & VR kapot zijn gegaan?

Volgens Wilco is het voor hun ook een raadsel en ze zijn opgestuurd naar Japan en horen later meer ,....of hij wou het echte er niet van zeggen . :+
 
Ik denk dat het een grap is gezien de "echte motorsport fan discussie' van laatst. :o
 
Dan had ie er best een paar van deze :+ :+ :+ :+

of een paar van deze bij kunnen zetten ;) ;) ;) ;) ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan