MotoGP weg bij RTL en achter decoder?

Ik neem aan dat Dorna absoluut wil verkopen in Nederland. Ik zie dit wel goedkomen, eerlijk gezegd :) Naja zoals ik Dorna heb ervaren zal Dorna absoluut in Nederland willen gaan uitzenden.

Aldanniet via CarChannel.

Misschien ligt er een andere koper op de loer...
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat Dorna absoluut wil verkopen in Nederland. Ik zie dit wel goedkomen, eerlijk gezegd :) Naja zoals ik Dorna heb ervaren zal Dorna absoluut in Nederland willen gaan uitzenden.

Aldanniet via CarChannel.

Misschien ligt er een andere koper op de loer...
Misschien een gevalletje van: alleen de europese races zullen worden uitgezonden?

Hoe dan ook is het mooi vervelend, kijk al weken uit naar het feit dat alles in z'n geheel te zien zou zijn geweest, eindelijk weer eens! Krijgen we dit op deze mooie stralende lentedag...

Ik hoop van ganzer harte dat je gelijk hebt!

Om mezelf maar even te quoten uit een ander topic: Voor een livestream vanavond, pm mij! Ik mag hem niet op publieke fora knallen, maar via pm ben ik bereid deze stream te verzenden!
 
Als ik het goed inschat kan CarChannel halverwege niet aan z'n betalingsverplichtingen voldoen en trekt dorna de stekker eruit. :+
Ik weet,het is speculeren maar zo voel ik het gewoon.
Wie van ons had ooit gedacht dat carchannel de motogp gaat uitzenden?.Klopt gewoon niet.

Maar goed,als je weinig verwacht kan het alleen maar meevallen. ;)


Quoteje van mijzelf tijdje terug,alleen halverwege klopt niet het is erger dan ik dacht.
 
Ik sluit me daarbij aan.

Op mijn profiel is mijn email-adres te vinden. Ik kan ook helpen bij een live stream.
 
godverdikke zeg :S dat is lekker iedereen carchannel aangeschaft en nu dit :S

hopelijk weten we snel meer
 
Jee wat een gedoe! Niet gewoon bij RTL laten zitten! Nee Dorna moet meer geld.
Gelukkig heb ik BBC 3 en daar kan ik gelukkig de race zondag wel zien,pff zweet.
En gelukkig heb ik vrienden die een schotel hebben en DSF kunnen ontvangen!! En straks woon ik tegenover ze dus dan is het gewoon naar de overkant lopen, sleutel in het slot en tv aan! Tja tijdens de vroege uur races moet ik dan maar stil naar binnen lopen :z , o en de hond nog uitlaten.
Gelukkig kan ik zaterdag bij die vrienden de kwalificatie nog kijken!! *O*
Maar eindconclusie: het blijft K.T met hele grote letters :( :N |( . Maar het lijkt mij ook niet dat Dorna Nederland zonder Motogp laat zitten, he kijk naar de verlenging van de TT dus Nederland heeft wel een warm plekje hoor bij Dorna, althans dat hoop ik!
Tja en anders halen we onze engels en duits weer op dit jaar!
 
@ [J]ori[A]Je hebt privebericht!

Dorna is een erg stipte organisatie, maar/en bekend staat dat ze niet zo vredelievend zijn.

Mijn persoonlijke mening hou ik liever voor me.
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat we allemaal dorna maar eens een email moeten sturen wat we er van vinden geen motogp op nederlandse tv wie weet helpt dat tvproduction@dorna.com
 
Zo de mail naar dorna is weg.
zie onderstaand wat ik gestuurd heb, zou het duidelijk zijn? 8-)

Hello all,

What i just read was not great! We can not watch the Motogp here in the Netherlands anymore! I have follow it since 2000 and i want to follow it more years to come! Why do you have to change the channel it was on, was it the money or something else!
I have 1 thing the say and then i speak for thousands of people who watch the Motogp every year:


WE WANT MOTOGP ON THE DUTCH TV
WE WANT MOTOGP ON THE DUTCH TV
WE WANT MOTOGP ON THE DUTCH TV
WE WANT MOTOGP ON THE DUTCH TV
WE WANT MOTOGP ON THE DUTCH TV
WE WANT MOTOGP ON THE DUTCH TV
WE WANT MOTOGP ON THE DUTCH TV
WE WANT MOTOGP ON THE DUTCH TV
WE WANT MOTOGP ON THE DUTCH TV
WE WANT MOTOGP ON THE DUTCH TV

Do i need to say more?
 
Echt minder dat RTL en ook dan CarChannel de MotoGP niet gaan uitzenden.
Dat wordt dan maar BBC3 aanvragen bij Ziggo.

Ik zie dat BBC alleen de kwalificaties uitzend bij BBC Red Button. Wat is nou Red Button? Zeker iets wat ik niet via Ziggo kan krijgen...
Iemand een idee waar je de kwalificaties kan volgen?
 
Echt minder dat RTL en ook dan CarChannel de MotoGP niet gaan uitzenden.
Dat wordt dan maar BBC3 aanvragen bij Ziggo.

Ik zie dat BBC alleen de kwalificaties uitzend bij BBC Red Button. Wat is nou Red Button? Zeker iets wat ik niet via Ziggo kan krijgen...
Iemand een idee waar je de kwalificaties kan volgen?
Net nieuw op dit forum, zie ik. Wees welkom!

Zet alsjeblieft even je ''pm-functie'' aan, en stuur mij een persoonlijk bericht. Dan stuur ik je een link met een manier om vanavond toch de trainingen te kunnen volgen! ;)
 
@[J]ori[A]: Heb mijn PM aangezet ;) Zou erg mooi als ik de trainingen vanavond zou kunnen volgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan