MotoGP weg bij RTL en achter decoder?

Nou streampje werkte prima, wat een laatste ronde van Rossi zeg.
Mega spannend tot het eind. :}
 
YEs hahaa doet het bij mij ook nu...

EDIT: Tsja.... is die shit net afgelopen.... sjonge jonge...
 
Laatst bewerkt:
ik heb besloten het morgen ook maar niet te gaan proberen. Dan volg ik het dit jaar maar niet. Ik heb geen zin iedere 2 weken in de stres te zitten of het wel/niet komt.

Dus Dorna, STERF.
 
Leuk en aandoenlijk dat commentaar van Carchannel directeur Marijnissen: 'we houden jullie via de website op de hoogte'...

Het volgende staat nog steeds als laatste motornieuws op hun website:

....07 april 2010
Dit weekend is er veel motorsport op CarChannel dat voor de gelegenheid tijdelijk tot MotorChannel wordt omgedoopt.
De MotoGP, Moto2 en de 125cc gaan weer van start en "MotorChannel" zend alles uit....

dream on
 
Zend BBC 2 nog de volledige race uit of een samenvatting? Zag wel dat er een herhaling om 1 uur is maar weet niet of dat de complete race is.


Compleet,dus niet eerst ff op MF rondneuzen want dan hoef je niet meer te kijken.
Wordt een mooie motorzondag met superbikes,supersport en om 01.00 uur de MotoGP *O*
 
Hallo MotoGP liefhebbers !!!!
Ik ergerde mij ook al dood dat de uitzending op Carchannel niet doorging dus ff aan het googlen geslagen en heb live stream gevonden .
Heb de complete qualificatie kunnen zien op .......................
Deportes - Sports
Hier is Zondag de race ook te zien , dan maar op de pc bekijken .
Taal is niet te verstaan (of je moet een cursus spaans hebben gevolgd ) maar beelden zijn goed .
Veel plezier !!! :}
 
Hallo MotoGP liefhebbers !!!!
Ik ergerde mij ook al dood dat de uitzending op Carchannel niet doorging dus ff aan het googlen geslagen en heb live stream gevonden .
Heb de complete qualificatie kunnen zien op .......................

Hier is Zondag de race ook te zien , dan maar op de pc bekijken .
Taal is niet te verstaan (of je moet een cursus spaans hebben gevolgd ) maar beelden zijn goed .
Veel plezier !!! :}

Gaarna deze link verwijderen, alhoewel het op dit punt weinig doel treft -O-
 
Laatst bewerkt:
hoezo ga jij iemand verzoeken een link te verwijderen :?

dat is diegene zijn/haar eigen keus...
Om de simpele reden dat als Dorna googled op livestreams, postings op openbare fora als eerste naar boven komen. Zeker op een forum als motor-forum met de om en nabij 100.000 leden, worden sites als deze het eerst afgespeurd op livestream links.

Als je ernaar googled, prima. Ga je gang. Het is niet voor niets dat de link die ''GSX Rider'' geplaatst heeft niet afkomstig is van justin.tv of ustream of iets dergelijks, maar om het Dorna moeilijker te maken is gekozen voor een andere opzet.

Mede daarom is het verzoek gekomen links niet op openbare fora te plaatsen, omdat de site er anders mogelijk halverwege de race uitklapt, en dan heb je niets meer! En geloof me, dat wil je echt niet. Daarom uitdrukkelijk het verzoek deze link enkel via email en/of pm te verzenden!

Dit weekend is duidelijk een test, mocht het misgaan (zoals verleden jaar enkele malen is gebeurd), is de kans groot dat er een wachtwoord op de website wordt geplaatst.
 
Was ik ff blij dat mijn ouwe lui schotel hebben met DSF *O*
Oke ik had liever BBC 3 ,mijn duits ist nicht zo best maar altijd beter als niks.... :)
 
De verspreider van die link via pm heeft ons opgedragen deze niet op het openbare forum te plaatsen.
Moet je de link ook even uit je qoute halen... :+ hoe meer links er worden gevonden door google, hoe hoger hij in de resultaten komt en hoe eerder hij gevonden wordt.
Het gaat er niet om om de link lekker stiekem voor jezelf te houden ofzo, maar om te zorgen dat hij niet te snel gevonden wordt door DORNA :Y
 
ik heb besloten het morgen ook maar niet te gaan proberen. Dan volg ik het dit jaar maar niet. Ik heb geen zin iedere 2 weken in de stres te zitten of het wel/niet komt.

Dus Dorna, STERF.
Zullen we hun kabels even lostrekken en de stekkers volstoppen met siliconenkit als ze hier in Assen zijn vlak voor de start! :(
Wij geen MotoGP, dan de rest van de wereld ook niet. :N
Dan krijgen we wel hun aandacht denk ik...
 
Laatst bewerkt:
ik heb gister maar een videopass gekocht op motogp.com, wil het toch wel graag blijven volgen.
het lukt me alleen nog niet om het via mn playstation3 te kijken, iemand ervaring mee??
 
En Dorna maar in de handen wrijven .. veel aanmeldingen binnen uit Nederland dit weekend.
Daar gaat weer een tonnetje extra, dat moeten we vaker doen. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zullen we hun kabels even lostrekken en de stekkers volstoppen met siliconenkit als ze hier in Assen zijn vlak voor de start! :(
Wij geen MotoGP, dan de rest van de wereld ook niet. :N
Dan krijgen we wel hun aandacht denk ik...
_O- geniaal. zouden wel alleen eerder moeten doen. volgende race? O-)
 
Heb gisteravond alles kunnen zien op stream 2 van de engelse astra schotel.
Word zelfs tot nu toe constant herhaald.

groet willem
 
Zie ook mijn oude reactie:
Hallo
Verleden jaar motogp gekeken via de engels digitale schotel.
Deze is gratis en zit op astra 2d 28E.
Kon 125 250 en moto gp zien via de stream zenders van de BBC op deze satteliet.
Had goedkoop schoteltje gekocht bij de gamma.
 
ik heb alles net ook via ftd gevonden en gekeken.
Vanavond wordt de moto2 wel geupload terwijl de de GP kijken op BBC. Dan kijk ik die erna nog even. Toch weer blij.
Wel belachelijk dat we dit moeten doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan