Motogymkhana

aangezien het een ledendag is, is het dan wel mogelijk om langs te komen gewoon om te kijken ( daar ik zie dat ik toevallig vrij ben :Y )

Kijken mag altijd bij ons :) Deelnemen is dit keer voor leden en voor deelnemers van de Experience groep (Die overigens al vol is).


Volledig straatlegaal vooralsnog, en met een geschorst kenteken mag je ook de weg niet op :)

:^

ivm verzekeringen moet de motor volledig straat legaal zijn, niet geschorst zijn en wel verzekerd zijn.

Zullen we het andersom doen? :P

Lijkt me ook :) Zo doe ik het iig wel altijd :P
 
.... ik mis mijn motogymkhana-maatjes nu wel een beetje hoor... Kunnen we in de winter niet indoor-motorgymkhana-rijden??

full
 
.... ik mis mijn motogymkhana-maatjes nu wel een beetje hoor... Kunnen we in de winter niet indoor-motorgymkhana-rijden??

Hebben we vorige jaren ook niet tot in december doorgereden? en dan in januari weer beginnen? Ik ben voor.
 
.... ik mis mijn motogymkhana-maatjes nu wel een beetje hoor... Kunnen we in de winter niet indoor-motorgymkhana-rijden??
[afbeelding]
Hebben we vorige jaren ook niet tot in december doorgereden? en dan in januari weer beginnen? Ik ben voor.
Ik zou er zo weer aan willen komen meedoen ... :]
... maar het ontbreekt mij aan zowel tijd als middelen -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op 23 en 24 mei 2015 zal het Europees Kampioenschap Moto Gymkhana worden gehouden, in Lelystad. Rijders uit heel Europa komen daar strijden om de titel Moto Gymkhana kampioen van Europa. Engelsen, Belgen, Fransen, Polen, Duitsers, Nederlanders, en wie weet welke landen nog meer. We verwachten veel rijders, het wordt een groot spektakel.

Op zondag 24 mei is de wedstrijd. Op zaterdag 23 mei is gelegenheid voor trainen en kennismaken, en geven we de pers gelegenheid onze sport van nabij te bekijken. En sinds vandaag is zeker dat we een heel speciale attractie hebben: één van de beste rijders uit Japan zal zaterdag en zondag aanwezig zijn: Hunter Tabibito. Zoals het plan nu is zal hij zaterdag demo's geven, en een workshop aan de deelnemers, en hopelijk wat fotomomenten met de aanwezige pers. Ken je journalisten die interesse zouden kunnen hebben, maak ze dan nu attent op het event.

We zoeken voor het hele kampioenschap veel vrijwilligers. Baancommissarissen, puntentellers, koffieschenkers, tijdwaarnemers, persrondleiders, parkeerinstructeurs, informatiepunten, inschrijfbaliemedewerkers, van alles. Als jij als MF lid ons wilt helpen om het EK tot een succes te maken, dan kun je niet alleen Tabibito en Eekhof van nabij aanschouwen, maar organiseren we ook een fotomoment van jou met de beste rijder van Japan - en dus vooralsnog van de wereld. Exclusief voor vrijwilligers. Dat alleen is al een reden om je snel op te geven, via www.motogymkhana.eu of via christine@motogymkhana.eu.
Snel opgeven, vol is vol.


Tabibito:

En onze eigen kampioen:
 
iemand ervaring met een belgische instructeur op een 1200 GS die gymkhana doet?

hij leek 't allemaal nog al makkelijk te doen uitschijnen :D
 
Volgens mij weet ik wel wie je bedoelt Retr0, moet je alleen zijn naam even schuldig blijven. Hij stuurt z'n GS inderdaad erg soepel en vlotjes tegen z'n wigjes aan :-) Aardige gast ook!
 
Ik weet wie dat is op die GS1200. Hij kan er inderdaad wat van en we hopen hem nog vaker te zien bij onze evenementen. We hebben al een aantal Belgische leden en er kunnen er nog een paar bij.
 


Boem bijna 3 jaar na dato zal ik toch maar eens mee gaan doen.

Ben alleen even benieuwd naar de rijtijd tijdens een "experience"
Die €25 maakt mij niet zoveel uit, maar begrijp ik goed dat een experience maar 3 uur duurt, (van 11:00 tot 14:00). En je in die 3 uur eerst uitleg krijgt, daarna rustig het parcours verkent en dan achter iemand aan gaat rijden om tot slot een keertje het parcours te doen?

Lelystad is meer dan anderhalf uur enkele reis. Dan twijfel ik toch enigszins.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan