Motogymkhana

De nieuwe aflevering van Motome staat online met daarin een heel leuk stuk over Motogymkhana!


Gehele uitzending:
Alleen het stukje over Gymkhana:
 
Laatst bewerkt:
Was wel leuk dat MotoMe bij de Experience dag was en er een item van heeft gemaakt. Sterke media optredens van Arnoud en Kristian.
 
Ik hoop er de volgende keer bij te kunnen zijn, lijkt me onwijs leuk! Helaas liet mijn gezondheid me afgelopen keer in de steek... :-(
 
zondag 24 mei is het Europees kampioenschap, zaterdag 23 mei is een oefendag voor de deelnemers.
 
En we zoeken nog vrijwilligers als marshals, voor de inschrijving, het parkeerbegeleiden, het begeleiden van de rijders van/naar het parcours, en nog veel meer. Je kunt je aanmelden bij christine@motogymkhana.nl
 
Ik zit zo eens wat berichten door te lezen in dit topic.
Nu moet ik wel toegeven dat ik actiever via FB communiceer maar hier in dit topic op Motor-Forum is alles begonnen.
En nu, bijna drie jaar later, gonst onze naam Moto Gymkhana NL over het internet en in de motorbladen. Hoe gaaf is dat!!

Hoeveel plezier kun je hebben met je motor? Heel veel!
Het gevoel dat je je eigen motor onder controle hebt is niet alleen op het gymkhana-terrein een goed gevoel. Door deze sport te beoefenen train je ook je rijvaardigheid en behendigheid met je motor. Daardoor kun je je veel beter op het verkeer concentreren.

Mag ik zeggen dat ik best trots op onze motorsportvereniging ben?
Het is iedere keer weer een pens werk en je moet er op zondag vaak vroeg je bed voor uit. Maar al die tevreden gezichten na een dagje pylonen draaien is ons grote loon.

De volgende uitdaging komt er aan: de eerste Europese Motogymkhana wedstrijd.
Xtine, respect voor je drive en je inzet. 26 mei 2012 stelde jij hier de eerste vraag en nu komen de beste motogymkhanarijders van Europa naar Nederland om hier met ons Motogymkhana te rijden!!

THX!
Helen
 
Laatst bewerkt:
8<

Mag ik zeggen dat ik best trots op onze motorsportvereniging ben?
Het is iedere keer weer een pens werk en je moet er op zondag vaak vroeg je bed voor uit. Maar al die tevreden gezichten na een dagje pylonen draaien is ons grote loon.
Je mag zeker trots zijn! Ik denk dat het effect nog wel wat groter is dan alleen tevreden gezichten. Wat te denken van al die aangeschafte ouwe motortjes waar vóór 2012 nauwelijks nog iemand naar om keek? En dan nog de aanhangertjes van marktplaats, dat is roofgoed geworden en de pylonnen-markt is ook booming business.
Ja ik durf wel te stellen dat Motogymkhana goed is voor de economie! :+

Dat is helemaal waar, dank voor de melding. Er had ook Hammond kunnen staan of Clarkson, maar er moet May staan.
_O-
 
Heeft hier iemand enig idee of de valbeugels voor een Z750 van 2005, welke ook gebruikt worden bij de Gymkhana, of deze te koop zijn? En zo ja, waar ergens?
 
Het lijkt mij ook wel heel erg leuk om zoiets een keer te doen, maar is er ook een afdeling actief in de omgeving Rotterdam ?

Niets tegen Lelystad op zich hoor, maar het licht nou niet bepaald naast de deur.
 
Het lijkt mij ook wel heel erg leuk om zoiets een keer te doen, maar is er ook een afdeling actief in de omgeving Rotterdam ?

Niets tegen Lelystad op zich hoor, maar het licht nou niet bepaald naast de deur.


We hebben geen afdelingen, maar wel lokale groepen die regelmatig oefenen. Als je je vraag post op onze facebook site krijg je vast wel tips, of kun je organiseren dat me met een stel mensen uit de regio Rotterdam kunt oefenen. De kampioen van vorig jaar woont niet ver van Rotterdam, bijvoorbeeld.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan