Bananeman
MF veteraan
HTML:
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/TOOjabZPctA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/TOOjabZPctA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
\HTML:<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/TOOjabZPctA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>\
De combinatie van gymkhana en circuit is niet direct heel logisch, of je moet met een stuurtje, dikke valbeugels en extreem korte overbrengingsverhouding het circuit op willen.Ik ben aan kijken naar een extra motor, waarmee ik zowel motogymkhana kan doen als mede circuit rijden. Omdat het een tweede motor betreft wil ik ruim onder de 2000,- euro blijven. Zou denk ik minimaal 600 cc moeten zijn en max 750 cc. Wil graag ook een japanner ivm betrouwbaarheid.
Ik ben zelf ongeveer 1,95 lang.
Zelf zat ik te denken aan een Suzuki SV650 of misschien een yamaha FZ6-N.
sssstHm Kevin heeft er duidelijk over nagedacht!
waarmee ik zowel motogymkhana kan doen als mede circuit rijden.
hmm over het koppel van een twee cilinder had ik nog niet stil gestaan. Dan is een cbr F4 idd beter.
Wat een tweecylinder minder goed doet is heel langzaam rijden, als je om een pylonnetje rijdt.