Motogymkhana

Straks allemaal hangouderen bij Kemp....... :/




Ik hoor daar uiteraard niet bij, jong van geest, goddelijk lichaam. O-)
 
Ik heb echt diep respect voor iedereen die dit doet haha. Het lijkt me erg leuk, en misschien dat ik volgend seizoen wel kom kijken en misschien ook meedoe. Heb nog niet zo lang mijn rijbewijs en nog een klein beetje trauma aan AVB, maar dat moet er wel uit zijn in 2016. _O-
 
Enkele weken is misschien iets overdreven, zal ietsjes langer worden, maar er wordt hard aan gewerkt om de vernieuwde site goed te krijgen en dan kan de complete agenda er inderdaad bij :)

De agenda wordt deze week bekend. De datum van het EK is dan nog ietsjes onder voorbehoud.
 
Leuk, al die nieuwe enthousiastelingen! *O*
Laat je vooral niet tegenhouden door minder ervaring oid... iedereen kan dit doen op zijn eigen nivo en leert er een hoop van.
Mn broer rijdt morgen af en moet er volgend seizoen ook aan geloven, ik geef hem gewoon een experience dag kado :)


Tox, in leer ben je gewoon onweerstaanbaar, dat weet je toch.. ;)
 
Ik deed mijn eerste Motogymkhana toen ik een maand mijn rijbewijs had. Op een supersport, in Krefeld in Duitsland. Brak gelijk het pookje af toen ik 'm al gauw neerlegde. Maar een andere deelnemer had z'n bus met reserve onderdelen bij zich, dus zat er binnen vijf minuten weer een goed pookje op. Sindsdien rij ik met een wat korter pookje. En heb ik er goede beugels op.
 
Dan moeten we vast een competitie gaan organiseren. Ik denk dat het voor toeschouwers ook wel leuk is, je ziet de rijders niet in een flits voorbij komen, maar je kunt ze de hele race volgen. In de feestweek van je dorp is er op zaterdag de wielerwedstrijd, en op zondag de moto gymkhana op het dorpsplein. Gesponsord door de plaatselijke motordealer en rijschool.

Je had 3 jaar terug best n mooi idee Xtine!
Eens zien of we dit alsnog kunnen gaan realiseren ooit :)
 
Ja he? Ik heb me kostelijk vermaakt gisteren met terug lezen...
Xtine die roept dat je bij rood linksaf moet enzo... mensen die roepen dat oefenen op een p plaats toch echt artikel 5 is...Helen met haar tomeloze vertrouwen dat t goed komt en enthousiasme van hier tot tokio!
Zo gaaf om te zien hoe t in 3 jaar is gegroeid tot wat t nu is!
 
Ook weer even een stukje teruggelezen, echt weer leuk om te zien hoe we zijn begonnen. Vanaf dag 1 een deelnemer en het blijft net zo leuk! Vooral ook leuk om te zien hoe we aan het begin aan het strompelen en zoeken waren en hoe we nu een mooie vereniging hebben met flink wat leden en een mooie competitie!

Hierbij nog wat foto's van de laatste dag in Lelystad van dit jaar :)






 
Is ooit in het begin zo gegaan, we kunnen nu helaas niet meer deze groep omzetten naar een publieke groep. We zijn even aan het nadenken en bekijken wat voor ons de beste opties zijn om er wat meer openbaar mee te gaan, uiteindelijk is het iig de bedoeling om de discussies en dergelijke niet meer op facebook te hebben.
 
De beheerder kan de groep openbaar maken. Onder het icoontje met de drie puntjes zit het tabje "groepsinstellingen bewerken" en daar kan je kiezen voor "openbaar" bij privacy.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan