Motolug T7 (inklapbare duo aanhanger)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefan_zx6r

Die hard MF'er
24 aug 2005
458
0
Hoorn
Wegens stoppen met motorrijden aangeboden.

Er is ongeveer 1000 km mee gereden dus nog in zeer goede staat. De T7 is voor 1 dan wel 2 motoren te gebruiken en kan gedemonteerd in de kofferbak worden gestopt.

Als extra accessoires zit er een reservewiel bij, een disselslot (moet wel een nieuw hangslot op) en de spanbanden van motolug zelf.


Specifications:
Max Gross Weight
700kg
Maximum Bike Weight
600kg (as a Twin) 400kg (as a single)
Unladen Weight
95kg
Maximum Motorcycle Wheelbase


1650mm
Trailer Width
1910mm
Trailer Length
2770mm
Maximum Motorcycle Front Tyre Width
155mm
Maximum Motorcycle Rear Tyre Width
220mm
Tyres/Trailer Wheels
4.80”/10”
Suspension
Bespoke design torsion bar over rubber rated to 750kg

Foto's laten hem nu in de solo stand zien. Als de as wordt vergroot kan de tweede goot er op en komt er aan de voorkant een blauw koppelstuk.









Voorbeeld van de duo-stand

Vraagprijs: 1050
 
Laatst bewerkt:
is dit een geremde of ongeremde aanhanger ?
(is belangrijk om te bepalen of je ermee mag rijden mbt E rijbewijs en trekauto-gegevens)
 
Laatst bewerkt:
is dit een geremde of ongeremde aanhanger ?
(is belangrijk om te bepalen of je ermee mag rijden mbt E rijbewijs en trekauto-gegevens)

Hij is ongeremd. Maar meestal is dat geen probleem. Met alleen een B rijbewijs kun je deze aanhanger achter een opel corsa hengen en er twee suzuki sv650s op zetten. Ik moest alleen de benzinetank van biede motoren leeg maken en dat zat ik net onder het maximum gewicht.
 
Wat heb je aan een disselslot als je de hele aanhangwagen uit elkaar kan halen?

Verder een ideaal ding, heb hem zelf ook. Je komt ze niet voor niets weinig 2ehands tegen: niemand wil hem kwijt.
 
Wat heb je aan een disselslot als je de hele aanhangwagen uit elkaar kan halen?

Verder een ideaal ding, heb hem zelf ook. Je komt ze niet voor niets weinig 2ehands tegen: niemand wil hem kwijt.

Voor als je onderweg even wat wilt eten of zo. Maakt het net wat minder diefstal gevoelig ;) Ander koppelen ze zo de aanhanger af en zetten ze hem op hun eigen auto. Ben je alles kwijt.

En inderdaad, is een prachtig ding. Werkt echt ideaal.
 
Laatst bewerkt:
Hij is ongeremd. Maar meestal is dat geen probleem.
idd is geremd een groter probleem omdan je auto geschikt moet zijn voor max toelaatbaar gewicht en dan kon je ook eerder in verplicht E-rijbewijs ;)
(oftewel voor mij persoonlijk is ongeremd een beter antwoord)

Ga er hier nog eens hard over nadenken of ik nu eigenlijk een enkele aanhanger of een aanhanger voor 2 motoren wil ;)

(mag ongeremd 535 kg trekken, dus hou 535-95kg=440 kg over voor 2 motoren, waarvan 1 multistrada 1200 ;) Motor2 is nog niet bekend en is ook meer uit "sociaal" oogpunt )



EDIT : wetgeving veranderd per 19-1-2013 (geen " geremd toelaatbaar gewicht moet gelijk/minder zijn dan ledig gewicht auto, anders E verplicht" meer) waardoor ik " geremd" 1200 kg mag trekken zonder E (max. geremd aanmhangergewicht van mijn clio is dus 1200 kg, ongeremd is dit 535 kg) en een " geremde" aanhanger weer interessanter wordt ivm meer te beladen gewicht ....
 
Laatst bewerkt:
Hoe werkt dat met op- en afrijden? Moet dat met een losse oprijplaat of ???
 
Kun je voor de 2e goot niet onderdelen erbij bestellen? Verkoop je er 2 ...
Of zijn die onderdelen los te duur...
 
Kun je voor de 2e goot niet onderdelen erbij bestellen? Verkoop je er 2 ...
Of zijn die onderdelen los te duur...
da's een beetje als een complete motor zonder wielen erbij kopen omdat je een extra wielset hebt ;)
(zo'n goot alleen zal in verhouding met de bij te kopen delen toch veel minder kosten. Logischerwijs denk ik ook dat de som van alle losse vervangingsdelen een stuk duurder zal zijn dan 1 hele aanhangwagen, en dat alle losse delen op de goot na duurder is dan een hele O-) )

Maar laten we dit verkooptopic niet verzieken :+
 
Je kan ook een enkele kopen (heet dan een s7) en achteraf de uitbreidingsset kopen. Maar dan ben je duurder uit.

Ik verkoop hem echter alleen als geheel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan