Motopia

Trunkenpolz

Die hard MF'er
15 jun 2005
805
5
Iemand hier al eens van gehoord?

Motopia: nieuw motor evenement in Nederland


Op zondag 7 april 2013 vindt de eerste editie plaats van Motopia. Een landelijk motor evenement aan de start van het seizoen, waarbij alle soorten motorfietsen samenkomen op een prachtlocatie: het DRU Industriepark in Ulft.
Motopia is uniek in zijn vorm en opzet: een samensmeling van klassiek, retro en modern op een droomlocatie: het DRU Industriepark, een voormalige ijzergieterij aan de Oude IJssel in Ulft (30min van Arnhem). Het gehele DRU Terrein kent 7 monumentale gebouwen, een grote event weide en heeft een totale oppervlakte van 25 hectare. Het hart van Motopia wordt gevormd door de SSP Hal: een industriële hal van 5000m2, die onderdak biedt aan een bijzondere collectie motorfietsen. Daarnaast vindt de bezoeker hier een concours ‘d’ elegance, een custom beursprimeur en een breed aanbod van onderdelen, kleding & lifestyle. Het buitenterrein van het DRU Industriepark vormt het decor voor alle soorten en maten motorfietsen van clubs en bezoekers. Op de event weide zal een crossbaan worden ingericht met diverse demonstraties. Het totale terrein biedt plaats aan zo’n 5000 motoren. Het idee voor Motopia is bij de organisatie ontstaan na het succesvolle Youngtimer Event Forever Young, een evenement voor auto’s uit de jaren 70/80/90. “We denken dat Motopia een mooie start is van het motorseizoen. We onderscheiden ons door de vorm, die tussen een beurs en meeting in zit. Zo ontstaat er een unieke samensmelting van bezoekers, exposanten en vele soorten motorfietsen: van Solex tot Ducati, en van Vespa tot Harley. En dat op de mooiste locatie van Nederland!”, aldus de organisatie.

Alle informatie voor bezoeker en exposant is terug te vinden op de website www.motopia.nl. Tickets bedragen € 7,50 (online) of € 10 (kassa). Alle motorfietsen parkeren gratis op het DRU Industriepark. Clubs profiteren van een speciaal kortingstarief op de toegang.
 
Laatst bewerkt:
Start van het seizoen is ook maar een excuus. Misschien regent het wel!

Maar het lijkt me leuker dan de motorbeurs in Utrecht.
 
:] Misschien is het leuk om even te gaan kijken i.c.m. een mooie rit door de Achterhoek. :]





full
 
Ik woon er om de hoek dus zal er ook nog wel ff gaan kijken.
Voor die 7,50 zal ik het niet laten.

Ga alleen denk ik niet op de motor, word ie niet eens warm :P
 
Laatst bewerkt:
Ik ga zeker ook.
Heb de motorclub zo gek gekregen om er te staan.
Dus ik moet toch echt wel even langs de stand van de YCCNL (Virago Star Club)
En ik heb op facebook al wel leuke motoren voor bij zien komen die het bekijken zeker waard zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan