Motor beschutten bij geen gebruik

Tja rij ook iedere dag. Wat is het nut van een motor die steeds moet staan blinken? Ze zijn gemaakt om te rijden,vuil te worden en te verslijten,toch? Ik heb maar mijn motor en die is prima in orde ondanks steeds buiten en in minder goed weer te rijden,ze kunnen daar met wat zorg prima tegen.
Geen probleem...maar ik rij ook elke dag weer of geen weer en die van mij glimt ( zover dat kan ) echt wel, krijgt elke dag wat liefde O-)
Ik vind zeker dat een motor is om op te rijden, maar een motor vies laten ( onderhoud) is een keuze.

Staat overigens wel in de carport bij niet rijden en mocht het weer echt verschrikkelijk zijn zoals afgelopen winter een paar weken dan staat deze in de garage.
 

Hier ging dat inderdaad ook niet helemaal zoals gepland. :+
Het concept is echter volgens mij wel prima.

Ja ik verbaas me nog steeds over dat tentje. Gewoon de hele motor in de fik en nog steeds is een best groot deel van de tent heel gebleven.
 
Nou, het was iets anders. Mijn motor stond altijd buiten en die wilde ik in de winter binnen hebben. Deze hebben we toen in de garage gestald zodat deze lekker warm stond. Alleen werd het iets té warm in de garage omdat jeugd vuurwerk door het rooster naar binnen had gewerkt en dus de motoren van mij die daar stonden volledig total loss waren geraakt door de hitte ;)
Tent (motorgarage) heb ik later aangeschaft, alleen is daar nooit mijn motor in terecht gekomen omdat mijn dochter een nieuwe woning kreeg zonder berging, dus de motorgarage staat nu daar als soort schuur in de tuin. Ik vind persoonlijk de motorgarage best wel groot en ons idee voor de voortuin was toch niet zo'n goed idee voor deze oplossing.
Wij hebben inmiddels een afdak gemaakt in de voortuin voor mijn motor.
Ik vind dit een mooie oplossing, maar zou hem niet van rechts naar links laten aflopen, maar hoger van het huis naar voren (naar de fotograaf) en het hele stuk overkappen.
 
Ik ga definitief voor de overkapping, dat lijkt me het handigst, op die manier kan ik ook de trapfiets die in de schuur staat erbij onder kwijt. Ook met sleutelen komt hij wel uit, als klap op de vuurpijl is het denk ik de meest permanente oplossing.
 
@Totl

Ik kwam deze tegen op fb misschien is dat wel wat
Als ik op je link klik dan krijgen ik:
02FE2F9F-4A5A-481B-ADE3-76BEADCEB05D.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan