> Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee Deel 2

Ben niet meer wezen rijden, heb me surfspullen in geladen en heerlijk een avondje aan het rippen geweest in de golven!!!

:) :)
 
Naar de GP met de motor jongens? Ik ben er zowieso mits het goed weer blijft ;)
 
Hahaha, ja ach jongens! Helaas ben ik van binnen nog steeds een kwajoon :P En daar moet ik nu voor boeten... Het was een kwestie van tijd, mja op deze manier!

Omdat ik note bene stilstond '( Niet echt een waardig afscheid van mijn roze papiertje en niet geheel terecht vind ik zelf ook... Ze smijten zo makkelijk met die artikelen, gaat nergens meer over...
 
Laatst bewerkt:
artikel 5 voor een burnout? Naja ik kan me goed voorstellen dat ze er extra op gebrand waren bij zulke evenementen :)
 
Hahaha, ja ach jongens! Helaas ben ik van binnen nog steeds een kwajoon :P En daar moet ik nu voor boeten... Het was een kwestie van tijd, mja op deze manier!

Omdat ik note bene stilstond '( Niet echt een waardig afscheid van mijn roze papiertje en niet geheel terecht vind ik zelf ook... Ze smijten zo makkelijk met die artikelen, gaat nergens meer over...

Zuur! Ik dacht dat je daar alleen een vette boete voor kon krijgen wegens een milieudelict. Nooit gehoord dat je daar je rijbewijs voor kwijt kon raken. Is dat artikel 5? Als het nou een rolling burnout was kon ik me er misschien nog iets bij voorstellen. Ga je bezwaar aantekenen?
 
Laatst bewerkt:
Zuur! Ik dacht dat je daar alleen een vette boete voor kon krijgen wegens een milieudelict. Nooit gehoord dat je daar je rijbewijs voor kwijt kon raken. Is dat artikel 5? Als het nou een rolling burnout was kon ik me er misschien nog iets bij voorstellen. Ga je bezwaar aantekenen?
Ja, ik ga bezwaar aantekenen! Het was geen rolling burnout, ik stond stil... Het was trouwens artikel 130 van de WVW die ik aangesmeerd kreeg, dus nu maar even afwachten. Heb nog geen verleden bij het OM, dus hopen dak zsm mijn papiertje (pasje) terug krijg :X
 
Ja, ik ga bezwaar aantekenen! Het was geen rolling burnout, ik stond stil... Het was trouwens artikel 130 van de WVW die ik aangesmeerd kreeg, dus nu maar even afwachten. Heb nog geen verleden bij het OM, dus hopen dak zsm mijn papiertje (pasje) terug krijg :X

Heb artikel 130 er even bijgezocht, maar dat klinkt wel genaaid dat ze het daarop gooien. Het is te hopen dat je dan je rijbewijs weer binnen 10 dagen terugkrijgt.
 
Heb artikel 130 er even bijgezocht, maar dat klinkt wel genaaid dat ze het daarop gooien. Het is te hopen dat je dan je rijbewijs weer binnen 10 dagen terugkrijgt.

In Rico zijn geval past het artikel wel goed :) :Y :Y

1
Indien bij de bij algemene maatregel van bestuur aangewezen personen een vermoeden bestaat dat de houder van een rijbewijs niet langer beschikt over de rijvaardigheid dan wel over de lichamelijke of geestelijke geschiktheid, vereist voor het besturen van een of meer categorieën van motorrijtuigen waarvoor dat rijbewijs is afgegeven, doen zij daarvan zo spoedig mogelijk schriftelijk mededeling aan het CBR onder vermelding van de feiten en omstandigheden die aan het vermoeden ten grondslag liggen. Bij ministeriële regeling worden de feiten en omstandigheden aangewezen die aan het vermoeden ten grondslag dienen te liggen en worden ter zake van de uitoefening van deze bevoegdheid nadere regels vastgesteld.

bron : http://www.wet-online.nl/WVW/130.html
 
Terug
Bovenaan Onderaan