Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen ik een paar jaar geleden nog met de baas motor reedt zijn we eens op de motor naar Valkenburg geweest en drielanden punt en in een paar grotten en gegeten en s'avonds terug met de motor was erg leuk veel te zien en veel bochtenwerk !
Misschien een idee !? :] O-)
 
Ik probeer het een beetje te volgen, maar.... Zijn er nou plannen om met de hele groep weer een meeting en rondje te gaan toeren of meer onderonsjes ;)? Zal het maar een beetje in de gaten houden, maar als er in het weekend iets "groots" valt wil ik wel mee. (jaja dat is poging twee :+ )
 
Hmm hebben we er wel eens aan gedacht aan een cafe of plek ?
Zijn er meerdere op het eiland zoals bij de kaa van sommelsdijk of in Den Bommel heb je een cafe op dat plein of iets dergelijks, garage bij iemand ?

P.s zie net dat er een motorclub op dit adres is iemand mee bekent ?

Marietjespad 4, 3241 BN Middelharnis

Motorclub zit niet op dit adres, wel de secretaris van MC de Uitlaatklep. Deze club is echt een toerclub, waarbij de gemiddelde leeftijd iets hoger ligt dan van de mensen uit dit topic. Zij vertrekken meestal vanuit de Staver en hebben dus geen eigen clubhuis (meer). Ik ben zelf jaren lid geweest van deze club. Ik kan wel eens contact zoeken en kijken of we met ons clubje motor-forummers eens mee kunnen toeren.
 
Ik probeer het een beetje te volgen, maar.... Zijn er nou plannen om met de hele groep weer een meeting en rondje te gaan toeren of meer onderonsjes ;)? Zal het maar een beetje in de gaten houden, maar als er in het weekend iets "groots" valt wil ik wel mee. (jaja dat is poging twee :+ )

Het lijkt me toch wel leuk als we weer eens een leuke tocht met zijn allen kunnen gaan maken. Nu wel wat vroeger vertrekken 10.00 uur ofzo.

of wat dacht je ervan om samen te toeren en af te sluiten met een etentje (wokken, bbq-en???)
 
Beetje balen voor mij 31 ste moet de motor voor een grote beurt en dan ben ik een lang weekendje weg, zit er wel op te hopen dat we een goede nazomer krijgen net als verleden jaar.
Maar het is het niet het makelijkste dat als iemand wil rijden het gewoon post en dat de rest zich aanmeldt die mee wilt ?
Zou dan ook zo kunnen doen dat je dan zeg van lock de post en dan de aanmelding die gaan mee en die niet.
De destreffende persoon kan dan een beetje rondsneuvelt waar en hoe met eten ( stops) als ie de buurt een beetje ken.
Zoniet dan kunnen we gewoon bespreken waneer we iets gaan drinken of eten tijdens een pause dan kom je altijd weer ergens nieuw uit lol. :Y
Doe ik vaker rij gewoon een stuk en zie waar ik eindig, laaste keer was België *O* :W _O-
Met mij weet je het nooit zeker ! :Y :P
Het is allemaal maar een concept ! :Y O-)
 
Laatst bewerkt:
Toen ik een paar jaar geleden nog met de baas motor reedt zijn we eens op de motor naar Valkenburg geweest en drielanden punt en in een paar grotten en gegeten en s'avonds terug met de motor was erg leuk veel te zien en veel bochtenwerk !
Misschien een idee !? :] O-)


Early is toevallig zelf eind juli daar in de buurt op vakantie geweest ( in Brunssum) en er is idd heel veel mooi bochtenwerk voor de motor.
Alleen is het natuurlijk wel een endje rijden daar naar toe.
Niet dat ik vies ben van een daagje toeren, maar dit is voor mij wel erg ver weg.
En laag vliegen daar hou ik niet zo van. :N 8-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik probeer het een beetje te volgen, maar.... Zijn er nou plannen om met de hele groep weer een meeting en rondje te gaan toeren of meer onderonsjes ;)? Zal het maar een beetje in de gaten houden, maar als er in het weekend iets "groots" valt wil ik wel mee. (jaja dat is poging twee :+ )

Welcome aboard 8-) 8-)
 
:N

Vanmiddag ketting gespannen :Y

Nu nog een nieuwe voorband binnenkort en we zijn weer vers. Zaterdag nog de stadsedijk opgeschoten. Op de heenweg beetje opgereden met een gele motor die achter me bleef hangen. Kwam hem later op de terugweg op de stadsedijk nog tegen :W
 
Zaterdag even vers rubber gehaald. Gelijk ketting stellen/uitlijnen. Heb naar verwachting van de winter nog wel wat te doen: nieuwe ketting en het achterwiel-lager (honda kwaal) vervangen. (En dat na 22000km !?!)

Het eerste wat me opviel was dat de Pilot Road twee iets zwaarder instuurt als een Pilot Power.. Heb nog niet echt gas durven geven...
 
Was op de A29 (richting Haringvlietbrug) dat ik samen met die motor opreed. Was sowieso geen CBR en ik zou ook niet kunnen zeggen wat het wel was. Leek op een soort van all road model ofzo.
 
Heb jij 's avonds ook tijd? Dan kunnen we van de week even een keer een paar uurtjes kd's en wheelies doen... Ik moet wel zeggen dat mijn gemiddelde snelheid inmiddels weer wat hoger is geworden. :X

Mijn rijbewijs laat ik nu maar thuis liggen, beter mijn motor op het politiebureau dan mijn pasje kwijt! _O-
 
Wie van de aanwezigen had het over een defecte spanningsmeter? (Honda kwaal).
Nadat ik probleemloos weer een poosje met m`n nieuwe accu hebt rondgeknord, gaf hij afgelopen zaterdagmiddag bij MP Rockanje spontaan "de geest".
Eerst was het dus niet de spanningsregelaar, maar na nu blijkt, loopt de spanning, met verlichting aan, op tot boven de 15volt.

Dokter Ed aldaar heeft de patient ter observatie gehouden en kon ik met dank aan zoonlief op z`n soes mee terugrijden.

Blijkbaar vanwege het feit dat ik me aan de snelheidslimiet bij de 1e afslag van Hellevoetsluis hield , vond een Alfa 156 koekblik met een heleboel vleugels voor en achter het nodig om nog net voorlangs te willen waardoor ik de boel bijna spontaan in de zijkant parkeerde. Na een heleboel "vinger-en- uithetraamhang-werk" achter me brulde hij na de versmalling voorbij.
Maar de Lieve Heer strafte onmiddellijk, want net voor de afslag Stellendam Noord moest hij de boel met een enorme oliewalm uit de uitlaat aan de kant zetten.

Kon het niet laten om effe te :W :W :W :W (gedeelde smart is halve smart)

Werd een vervelende middag toch nog 8-) 8-) 8-) .(gedeelde vreugd is dubbele vreugd)


En met dat mooie weer van zondag had ik zoiets van: "IK MIS JE ZOOOOOOOOO '( '( '( !".
(van de week maar eens even op " ziekenbezoek" 8-) 8-) 8-) )
 
Laatst bewerkt:
Heb jij 's avonds ook tijd? Dan kunnen we van de week even een keer een paar uurtjes kd's en wheelies doen... Ik moet wel zeggen dat mijn gemiddelde snelheid inmiddels weer wat hoger is geworden. :X

Mijn rijbewijs laat ik nu maar thuis liggen, beter mijn motor op het politiebureau dan mijn pasje kwijt! _O-

En, lukken de wheely`s all een b-tje?? 8-)
 
Spanningsregelaar was ikke :)

Wheelies en KD's leer je niet bij avb ;) weet er iemand een goeie rotonde op flakkee?
 
Spanningsregelaar was ikke :)

Wheelies en KD's leer je niet bij avb ;) weet er iemand een goeie rotonde op flakkee?

Heb ook weleens gevreesd voor de regelaar, was toen de accu. Maar idd bekende kwaal :P.

Maaruh rotonde's?! Ik heb gruwelijk ontzag voor die dingen, men wil er nogaleens dieselolie etc. op morsen. Zeker die bij Middelharnis is erg glad trouwens, m'n auto heeft achterwielaandrijving en die breekt daar nogaleens ongewild uit.

Trouwens, ik ben geslaagd met een halve kneedown (stepjes flink aan de grond met de CB500), als je vanaf Stellendam kijkt de eerste afslag rechts naar Hellevoet :+.
 
ja die eerste bocht gaat nog wel, de 2e slinger van de S-bocht lag ik ook met de stepjes op de grond met m'n avd.

De rotonde naast de nieuwe kerk bij middelharnis is altijd al erg glad geweest, ik voel m'n arosatje regelmatig alle kanten op lopen daar.
 
Steppies aan de grond met je lesfiets is wel ff makkelijker dan je knietje bij je huidige fiets. Ik heb zelf op de rotonde naar de Philipsdam voor het eerst mijn linkerknie de grond laten raken. Mijn rechter op het industrieterrein bij de watertoren in Dirksland. Gewoon 10x het rondje rijden dan lukt het wel. En NEE, je gaat niet op je muil. :P

Wheelies gaan wel aardig nu, maar nog geen 10. Het is in het begin toch moeilijk om dat balanspunt op te zoeken. Maar voor de winter moet het wel geregeld zijn. :}
 
ja die eerste bocht gaat nog wel, de 2e slinger van de S-bocht lag ik ook met de stepjes op de grond met m'n avd.

Ik weet niet of het ook de bedoeling was dat de steppies op de afslag zelf aan de grond gingen O-). Maja anyway, vind het zelf niet zo boeiend allemaal :P. Die kneedown's zijn zo slecht voor m'n pak namelijk :} .
 
Wheelies, kneedown.. Niet echt mijn ding.. Een wheely overkomt me weleens.. En een steppie aan de grond wil niet echt lukken met mijn BB. Dit komt voornamenlijk door de aanpassingen die er aan gedaan zijn: hyperpro veren, vanachter opgehoogd..

Een kneedown en een wheely is alleen maar voor showbo's, ik geloof niet dat een kneedown (icm normale straatbanden) harder mee door de bocht gaat.
 
hehe, power wheely valt niet mee hoor met m'n cbr misschien eens wat hoger in de toeren proberen aangezien 't koppel onder de 4k rpm niet zo best is :)

Knee-Down wil ik ooit nog wel eens doen.

Maar de grote vraagt blijft:
Wanneer gaan we weer een stukkie rijden?
 
Wheelies, kneedown.. Niet echt mijn ding.. Een wheely overkomt me weleens.. En een steppie aan de grond wil niet echt lukken met mijn BB. Dit komt voornamenlijk door de aanpassingen die er aan gedaan zijn: hyperpro veren, vanachter opgehoogd..

Een kneedown en een wheely is alleen maar voor showbo's, ik geloof niet dat een kneedown (icm normale straatbanden) harder mee door de bocht gaat.


gelukkig. ik ben de enige niet ...
wheelies en knee-downs zijn ook mijn ding niet.
gewoon alle wielen aan de grond houden en strak in het zadel blijven :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan