Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan het niet laten om mijn dank te uiten voor alle hulp die we krijgen bij het verhuizen... Het tempo zit er aardig in.

Als ik wat voor jullie terug kan doen, dan hoor ik 't graag..
 
Hoi Hoi,

Zo twee motor rijders in een nieuw huis....GEFELICITEERD *O* *O* *O* ,
nu dus klussen en verbouwen. :?
Jammer dat jullie niet kunnen komen, had er wel erg naar uit gekeken. Maar nieuw huis of werk gaat nou eenmaal voor het plezier *D :Y

Nou als het zo uitkomt dat jullie ff tijd hebben zaterdag avond dan blijven jullie van harte welkom uitterraad.

Zorgen jullie er voor dat als jullie de zon zien, die reserveren voor zaterdag?? 8-) 8-)

Groetjes Karin
 
Hai,

Wie heeft er zin in een rondje Voorne Putten / kop Flakkee / Renesse en terug?

12.00 uur bij de MacD Spijkenisse Halfweg (aan de groene kruisweg)
 
zoooo die blokken van Patrick waren inderdaad wel aan vervanging toe zeg :).

Glimt al het chroom en alu al weer?
Bbq was erg leuk in ieder geval, super bedankt *O* *O* :}
 
Heeft er nog iemand stallingsruimte voor een Soes en een Yammie?
Na de 25e zijn ze tijdelijk dakloos ( voor een week of 6).

Zij verblijven vanaf volgende week tijdelijk in Spikecity, dus geen adres meer nodig. Dank u!!!!
 
Laatst bewerkt:
Hoi Hoi,

Was heel leuk de BBQ. Ik heb genooooooten :Y
Leuk dat jullie het ook naar je zin hebben gehad, jammer van het net droge weer maar het had slechter gekund :')

Weet iemand waar de zomer blijft?? 8-)

groetjes Karin
 
Karin, als je hem vind, zou je hem dan ook de weg willen wijzen richting Nieuwe Tonge??

laat het maar zonnig weer worden zodat we weer flink kunnen rijden.

Trouwens ff wat spullen pakken en dan ff richting DanceValley, hoop dat het droog blijft!!!!!!!!
 
Wow, DanceValley was waanzinnig en had vandaag gewoon nog last van kramp door bijna 12uur feesten achter elkaar!!

Naast de feesten wordt er deze zomer dus ook druk geklust in allerlei villa's op het eiland lees ik zo. Dat belooft wat met al die housewarmings straks..... :Y

Na dit weekeinde ook positief bericht waar onze motormuis dan getuige van was en dat is dat Rossi weerom de lijst mag aanvoeren, stoner de spanning erin blijft houden en helaas Lorenzo&Edwards eraf gingen...

Wanneer gaan wij hier weer eens toeren?
 
Kijk das mooi nieuws, nu de BBQ nog :P


Je weet ons te vinden als je nog hulp nodig hebt eej
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen van Goeree Overflakkee,

22 & 23 augustus is de Omloop van Goeree Overflakkee weer. Hiervoor ben ik nog opzoek naar vrijwilligers die mij willen helpen met de verkeersbegeleiding.
Als je wil helpen stuur dan een mailtje naar: frankvanleersum@flakkee.net en dan mail of bel ik je zo spoedigmogelijk.

Alvast bedankt voor de moeite

Met vriendelijke groet
Frank van Leersum
 
Beste mensen van Goeree Overflakkee,

22 & 23 augustus is de Omloop van Goeree Overflakkee weer. Hiervoor ben ik nog opzoek naar vrijwilligers die mij willen helpen met de verkeersbegeleiding.
Als je wil helpen stuur dan een mailtje naar: frankvanleersum@flakkee.net en dan mail of bel ik je zo spoedigmogelijk.

Alvast bedankt voor de moeite

Met vriendelijke groet
Frank van Leersum

Nu volop bezig met een verhuizing.. Volgend jaar misschien wel..
 
Bedoeling is diverse kruisingen af te zetten om de lopers veilig te laten passeren, als iedereen voorbij is kun je naar de volgende kruising
 
De bedoeling van verkeersbegeleider met de omloop is dat je op punten komt te staan op het eiland met een aantal mensen en er dan voor zorgt dat de lopers door kunnen blijven gaan en het overige verkeer dan moet stoppen of omgeleid wordt op dat punt.

Voorbeeld is de haven van Middelharnis die word volledig met hekken afgesloten en daar moeten dan mensen bij staan.
Hiervoor ben ik dus opzoek naar mensen met een motor of mensen die met een auto willen ondersteunen. Grote punten kunnen met auto's gedaan worden maar kleine punten zijn makkelijker met motoren.
Ook in geval van een calamiteit (dus als nood diensten naar een plek toe moeten) moet je daar
snel kunnen zijn.

Verder ben ik opzoek naar meer mensen omdat het team wat we nu hebben krap aan is en als we met meer mensen zijn dan kan er makkelijker gewisseld worden.

Groet
Frank van Leersum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan