Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé Flakkee-rijders,

Morgen 27-7 toertocht over de Z-H en Zeeuwse eilanden, net onder de 200 km´s

Diverse soorten fietsen, van choppers tot supersports.....

Zie kaartje voor de route, verzamelen om ca. 9.30 bij de MacD Spijkenisse Halfweg, dus dat is op de Groene Kruisweg nog voor de Hartelbrug....

Misschien tot morgen
full
 
beste motor rijders
ik wil jullie wat vragen.
ik ben zelf geen motorrijder maar ik ben opzoek naar motorrijder
en wel voor de Omloop van goerree overflakkee
om als verkeersbegeleider te helpen
de datum is 22-23augustus
hoop op deze manier op nog een paar motor rijders
alvast bedankt
johan kreeft
 
Hoi Hoi allemaal,

weer ff berichtje van Karin hier....Ik vraag me ook af wanneer we elkaar weer eens ontmoeten voor een leuk ritje ......??????

Ik weet niet wat voor weer het word zondag maar zou voor ons best een mogelijkheid zijn om dan te gaan rijden, hoor! Zaterdag niet want Pat begint dan bij zijn nieuwe baas......spannend voor hem...

Maar dan gaat het dus niet...vorige week zondag ook nog wezen rijden, bijna dezelfde route als hier op staat vermeld behalve dan spijkenisse uitterraad....

Nou ik hoor het wel he, als er mensen zijn die wel zin in een ritje hebben...

Groetjes Karin
 
Hoi hoi :)

Zondag zou wat mij betreft kunnen, hangt een beetje van 't weer af :) Zaterdag heb ik een bbq met 't blade topic :)
 
Ik had zelf meer de gedachte om zaterdag een stukkie te gaan sturen en naast wat relaxen weer wat bochten proberen te pakken...

Zondag is ook het weer niet helemaal van de partij als je de weersverwachtingen mag geloven.

Ben het wel volledig met Karin eens dat er weer eens gereden moet gaan worden!!!

@MRT187: Helaas kon ik niet mee met de uitgezette route, maar hoop er volgende keer bij te zijn !!!
 
Dikke l*l. B|

Ik stond om 7:45 al tot mijn onderbroek doorweekt de motoren van de kar te halen...

1e sessie in het regenpak. Rondjes van 3,5 minuut gereden. 2e sessie natte baan, geen regen meer. Derde sessie vierkant schijt gereden door al die gasten die wél wisten dat je met die verkanting veel harder door de bocht kan. -O-
En de vierde sessie nog constant rondjes van 2.18 gereden. Had best last van de wind. Hoop volgende keer toch richting de 2.10 te komen, nu ik weet dat het echt nog veel harder door hier halve kombochten kan... :]
 
ach, zolang je plezier hebt (en de goeie kant boven houdt)

Net ff gezwaaid naar Leon, was rommel in een container aan 't dumpen zo te zien? :W
 
Fraai pak Erik. Ik wil ook nog eens een overall, is toch safer op het circuit.

Overigens hoeft de goede kant niet meer zo nodig boven te blijven, als het allemaal maar heel blijft is het ook goed. *D
 
@all: Heb al even niets gepost, maar komt omdat ik voornamelijk bezig was met de aanschaf van een nieuwe bike. De r1 maakt plaats voor een gloednieuwe gsx r750 k7 die nog helemaal ingereden moet worden.
Het is de zwarte die nu als final edition verkocht word. Moet alleen een eeuwigheid wachten totdat hij klaarstaat om op te halen!! Mede doordat alle extra's er nog op moesten :P

Iemand toevallig niets te doen aanstaande woensdag om naar Motoport R'dam te cruisen en een bike op te halen? Moet die R1 nbamelijk nog daarheen sturen......

@Erik: mooi overalletje, staat wel uber bij je bike!!
 
Thanks!

Als we nu weer eens afspreken om te toeren zien we elkaar ook weer eens....

En moet rouwens de bike nog vanaf 0 inrijden, dus toeren wel makkelijk om wat km's te vreten.....

Dit weekeinde eerst naat Antwerpen (gaat de tijd wat sneller tot aan woensdag) en hopelijk volgend weekeinde op pad en lekker rijden :)
 
Woensdag, hmm, ik zou in de middag wel kunnen maar ik denk dat ik dan in slaap val :)

Moet om 2.00 in Amsterdam staan om 't core netwerk van m'n werk te verbouwen :)
 
das een flinke klus, laat maar weten of toch toch mee kan anders gaan we binnenkort weer sturen!

werk gaat helaas voor, maarja.....daar kop je dan weer leuke suplletjes voor zoals je poserpak!! ;) (zeg zelf niets)
 
Mooi pak Erikje.
Enne... t'wordt nog eens opgeruimd hier hé :+

Ik heb mezelf vanmiddag verwend, een nieuwe motorbroek. Leer deze keer.
Gelijk daar aangedaan, andere daar in de container gemikt. en hij zit reuze lekker! Wist niet dat leer zo lekker kon zitten.
Volgende maand is Leon aan de beurt voor een nieuwe broek. En dan nog eens nieuwe jassen.

SonjaBakkeren is leuk.... maar het kost bergen geld! (ik ongeveer 30 kilo kwijt en Leon 25)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan