Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi pak Erikje.
Enne... t'wordt nog eens opgeruimd hier hé :+

Ik heb mezelf vanmiddag verwend, een nieuwe motorbroek. Leer deze keer.
Gelijk daar aangedaan, andere daar in de container gemikt. en hij zit reuze lekker! Wist niet dat leer zo lekker kon zitten.
Volgende maand is Leon aan de beurt voor een nieuwe broek. En dan nog eens nieuwe jassen.

SonjaBakkeren is leuk.... maar het kost bergen geld! (ik ongeveer 30 kilo kwijt en Leon 25)


Leer zit zeker goed, totdat het gaat regenen ;) draag je wel iets van thermo ondergoed? ik krijg m'n pak anders niet uit als ik een beetje zweet....
 
Nou... 2 jaar geleden de 'wind en regen route' :+ gereden van de andere kant van het land vandaan.
Sjanie, Martijn en Leon hadden hun leren broek ingespoten, waterdicht gemaakt. En ze waren alledrie kurkdroog.
Ik had m'n gore-tex broek ook ingespoten en was tot m'n onderbroek zeiknat :( , m'n laarzen stonden helemaal vol. (was m'n regenbroek vergeten)

Heb altijd nog een regenbroek onder m'n zadel zitten, (sindsdien)
En niet die je erin moet ritsen, maar een gewone.

En als ik hem niet uit krijg mag Leon helpen ;) Als het té koud is rij ik gewoon niet ;)
 
Ik geloof ook dat m'n leren broek luchtiger is dan m'n gore-tex, had dezelfde als jou volgens mij. (hij ligt nu in een container in Goes *D )

Zit wel veel meer als gegoten dat leer! Zit nu te twijfelen wat voor jas de volgende word.
 
Morgen even praatje maken over de omwisseling van mijn pakkie voor iets dat wat algemener is en wat meer bij de soes past.
Ook wat rustiger, ben namelijk niet zo'n poser ;)

@remco v k.: Deze is ook wat meer voor het toeren, hoe is het trouwens met jouw klussie gesteld? Heb nog geen house warming bericht ontvangen, dus je zal nog bezig zijn.......??
Wanneer doen we weers ouderwets een sappie? (B)
 
[me="erikje"]gaat zo maar eens rijden :)[/me]

in het blik naar het werk wel te verstaan
 
Laatst bewerkt:
Zo effe eens weer lekker gereden gisteravond :P
Kwam nog een honda f600 tegen geel metalic blauw/paars bij Dirksland een gixer bij Stellendam in de bocht waar vroeger de zoutopslag stond en een geloof ik een Valendero op de dam.
Wie o wie ?
 
Ook goedenmiddag aan iedereen.
Early heeft z`n torretje nog in Spikecity staan. Dinsdag gaan ze beginnen aan z`n home en dat zou dan einde van de week overeind staan.
Wat het weer betreft weinig gemist. Dankzij de :( :( :X :X KPN heeft deze jongen al een maand geen vaste telefoon en internet dus bleef het van mijn kant stil .

Dus via via maar eventjes achter de PC om "bijteblijven".

Hopelijk zou ik vanaf 3 september weer ""online" zijn.

Groetjes van Early en een prettig weekend.
 
Ik ben nu Petra, onder Marty z'n naam, op z'n laptoppie. Heb een lekker borreltje op, smaakte goed hoor!

Kan nog redelijk tikken, valt niet tegen. Maarre.... t' was gezellig, bedankt!
 
even een update:


pfffffffffffffffffffffffff, na onwijs veel geduld hebben en na levering van alle assecoires kan ik mijn soes morgen eindelijk compleet ophalen nadat ik hem tussentijds al even zonder extra's had meegenomen.

Moet zeggen dat ik vandaag even ben wezen kijken met de montage :Y :Y resultaat mag er zijn. Was moeilijk en afwachten of het bij elkaar helemaal af is, maar zag er goed uit. Vooral die dubbele Xenon duurt eeuwen voordat montage gedaan is :(

Zit toch stiekum al naar een andere rem/schakelset en wat carbon onderdelen te kijken, maar laten we het voorlopig daarbij houden.

Vanaf volgende weeek 2weken cursus voor het werk en hoop dat het dan in de weekeinden mooi weer is om even uit te blazen :]


verder weinig nieuws in het forum, iedereen nog OK?
 
even een update:


pfffffffffffffffffffffffff, na onwijs veel geduld hebben en na levering van alle assecoires kan ik mijn soes morgen eindelijk compleet ophalen nadat ik hem tussentijds al even zonder extra's had meegenomen.

Moet zeggen dat ik vandaag even ben wezen kijken met de montage :Y :Y resultaat mag er zijn. Was moeilijk en afwachten of het bij elkaar helemaal af is, maar zag er goed uit. Vooral die dubbele Xenon duurt eeuwen voordat montage gedaan is :(

Zit toch stiekum al naar een andere rem/schakelset en wat carbon onderdelen te kijken, maar laten we het voorlopig daarbij houden.

Vanaf volgende weeek 2weken cursus voor het werk en hoop dat het dan in de weekeinden mooi weer is om even uit te blazen :]


verder weinig nieuws in het forum, iedereen nog OK?


Tsja, gewoon zelf doen, xenon is 30 minuutjes werk.... :)
 
Donamic is wel erg stil ineens, je hebt 'm toch niet neergelegd eej?



Kijk, Motormuis 103verkbat gespot op de MFMM:
MFMM200809141051-lrg.jpg


Eten was ook leuk:
P1060227.jpg


En nog ff posen :)
MFMM200809141050-lrg.jpg
 
hey Erik, mooie foto's van jou en motormuis. Volgende MFMM wil ik ook echt mee, maar kon helaas nu niet.

Reden dat ik vrij stil was, is omdat ik een aantal weken intern voor cursussen heb gezeten en zodoende weinig van mijn bike heb kunnen genieten. Daarbij ook niet op MF gezeten.

Zaterdag nog wel met vrouwlief wezen rijden en ben jullie idd ook nog foto's/filmpie schuldig.
Was wel ideaal weertje!

Moet ze nog maken of anders weer eens gaan rijden met een groepie na een hapje/drankje opt Hoad of iets dergelijks en dan Fotograaf Erikje aankijken, gezien die een pro-foto kan schieten en ik niet echt kwaliteits cameratje heb.

De akrapovic hexagonal shorty is wel super onder de gsx trouwens :Y :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan