Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pekel of niet, de rooie Soes ging naar buiten.
Na 6 weken stilstand moest hij wel eerst aan de monitor voor wat extra power, maar daarna toch even een 100km rondje gedaan.
`t Was stil op Flakkee, maar zodra ik bij de N57 het eiland af was kwam ik toch diverse 2- wielers tegen.

Waar waren de mannen en vrouwen van Flakkee?

Na verhuizing te koop:
Kleine boompjes worden groot.
Rev `it motorbroek, textiel, maat XS, klein scheurtje in de voering.
Mag weg voor een klein prijsje. Iemand?
 
Laatst bewerkt:
Heej, 't word wat stil hier :) hoe is het met iedereen ?

Early, groot gelijk, die rooie soes is een prima pekelbrik :P
 
Druk met werk van mijn kant met een niet al te prettige periode door prive omstandigheden.

Niet als excuus, maar verklaart een hoop waarom niet aanwezig op het forum.

Wel wens ik iedereen hele fijne dagen toe komende tijd en dat we maar een goed motorjaar 2009 in gaan!!
 
:W

Weer wat leuk spul :D

pptuning remschakelsetje
IMG_9946.JPG


en een WP stuurdemper:

full
 
En? Rustig overal met de kerst?

Hier zijn de motoren van de week verkocht, deed wel een klein beetje zeer hoor ;(
Maar goed, we willen weer eens iets ander.
We zijn bezig met een Amerikaanse Pick-up, een Dodge Dakota.
Als alles doorgaat hebben we die binnen nu en een paar weken... hoop ik!

En tja... aangezien we geen miljonair zijn, en die auto's in onderhoud nu niet echt dé goedkoopste auto's zijn moesten we kiezen.
Wél een keuze van ons samen geweest. Vind het zelf heel prettig dat de honden nu mee kunnen als we gaan touren. (op 4 wielen ipv 2)

Maarre... de motor spullen gaan niet weg hoor, misschien ooit weer... als ons huis buiten verder af is.... een motor erbij voor saampjes. Het blijft nu eenmaal wel heel leuk hé!
 
Zeker op LPG, G3 installatie zelfs, goedkoper in de wegenbelasting.
Geloof niet dat benzine leuk is met zo'n auto -O- ... gemiddeld 1 op 8... als je dat al haalt :)

Maar goed, met motor rijden moesten er altijd weer 2 tanken gevuld worden.
 
mjah, 2 tankjes benzine van 18 liter per stuk of 1 tankje benzine van dik 100 liter :P

1:8 lijkt me een erg hoge schatting voor zo'n autotje, welk gave bakken :)
 
Laatst bewerkt:
Daarom ook geen benzine met zo'n bak... lijkt me erg ontmoedigend om dan te gaan rijden. :N

1 op 8 zal ook gemiddeld zijn... áls je daaraan komt ;)
We zien wel!

T'is trouwens echt de kleine broer van de Ram hoor, de Dakota valt echt mee qua grote, weegt ook maar 1572.
 
Hmm dat val mee, het problem is dat het een amerikaan is.
Heb zelf een saab 95 2.0 turbo en gebruikt 1:11 en weegt ook 1586 kg
Mijn schoonvader heeft de zelfde alleen met een V6 3.0 automaat en die rijdt dook 1:11.
Het kan ook aan de rijstijl liggen :P

Ben ook effe weg geweest ben druk op het moment.
Ben een beetje aan het snuffelen voor een andere motor maar denk eerst maar eens sparen.
1: Ducati 848 Klikkerdeklik
2: BMW K1200r klikkerdeklik
3: Honda VTR sp2 likkerdeklink O-)


Veel dingen gedaan die geld hebben gekost !
Uitbreiding zaak, personeel, verbouwen, enz
Dus sparen maar ! :Y

Anyway, Prettige kerstdagen en een veilig en gezond, crash en bekeuring vrij 2009 ! *:) :}
 
Laatst bewerkt:
Heb nog wel snel at km's kunnen maken, maar ben blijen steken op de 800. Dus bij het eerste rondje kan hij straks gelijk voor de eerste 1000km beurt. Daarbij maar de resterene carbon onderdeeltjes monteren.

Weet dat ik nalatig ben, geen foto meer geschoten en staat nu opgebokt onder een dekentje..... Die shoot omt nog wel, ergens bij de grevelingen ofzo.

Verder is de Soes voorlopig aardig af, al zouden andere wielen van PVM wel aardig zijn... :P




Hoest met jouw pimping? nog kilometers kunnen maken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan