Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hihi :+ , straks wel hoor, als het voorjaar wordt.
Dat weet ik zeker, zal ik niet ontkennen. ;)

Maar goed, een andere droom waar kunnen maken is ook leuk toch?!
Enne... rijbewijs blijft geldig hé... misschien ooit weer eens?
 
Zo, koelvloeistof is d'r ook, voelermaatjes zijn d'r (als ik de 0.08mm van Marty mag gebruiken ;))

* Radiator lamellen rechtzetten
* Koelvloeistof vernieuwen
* Klepspeling meten
* Startervalve Synchronition
* stuurdemper monteren
* wassen & poetsen

wachten op mooi weer en dan weer :]
 
Allemaal een voorspoedig 2009 gewenst.

Voor mij zat er helaas bij het kerstpakket ook een brief dat ik op zoek mag gaan naar een andere baan... Dus als iemand nog een IT-er zoekt (Systeembeheer).. Dan hoor ik dat graag.

Nieuw jaar, nieuwe kansen zullen we er maar van maken.
 
:)

Wij werken alleen maar met linux etc.

Vanavond nog een dappere motormuis aangesproken die de rotonde bij Melissant af moest steppen. Ik ff een rondje om de rotonde gedaan, bleek dat z'n koppelingskabel vastgevroren was, gelukkig was ie d'r haast.
 
allemaal nog de beste wensen en
vele veilige kilometers
zat wat te kijken op mf
kwam ik deze site tegen
kom zelf ook van flakkee
leuk dat er nog meer van flakkee
op deze site zit
mischien komen we elkaar wel een
keertje tegen
 
Toevallig Hedwin Hameteman uit 8huisjes? :W



allemaal nog de beste wensen en
vele veilige kilometers
zat wat te kijken op mf
kwam ik deze site tegen
kom zelf ook van flakkee
leuk dat er nog meer van flakkee
op deze site zit
mischien komen we elkaar wel een
keertje tegen
 
Allemaal een voorspoedig 2009 gewenst.

Voor mij zat er helaas bij het kerstpakket ook een brief dat ik op zoek mag gaan naar een andere baan... Dus als iemand nog een IT-er zoekt (Systeembeheer).. Dan hoor ik dat graag.

Nieuw jaar, nieuwe kansen zullen we er maar van maken.



Erg klote Martijn!! Ik kom nog weleens ergens en als ze om jouw functie vragen ga ik je zeker in contyact brengen!
 
netjes gedaan Erikje! Hadden jullie nu ook al die waanzinnig mooie set Tengtools al gekocht?

Had zelf ook nog zitten kijken naar een andere set, van Hoegee/TWR zoals deze o.a. op de Motoport site te zien is. Heb jij ook omgekeerd schakelen of normaal gehouden?

Die mooie gereedschapskarren kwamen gisteren ook nog even ter sprake toen ik bij de kapster in de stoel zat (jij weet wel welke). Mijn vrouw heeft nog wat andere prioriteiten, maar anders was ie er al lang geweest..
 
netjes gedaan Erikje! Hadden jullie nu ook al die waanzinnig mooie set Tengtools al gekocht?

Had zelf ook nog zitten kijken naar een andere set, van Hoegee/TWR zoals deze o.a. op de Motoport site te zien is. Heb jij ook omgekeerd schakelen of normaal gehouden?

ik heb normaal schakelen gehouden, op de blade is het een kwestie van het palletje omdraaien op de bak (en een langer stokkie)
 
Die mooie gereedschapskarren kwamen gisteren ook nog even ter sprake toen ik bij de kapster in de stoel zat (jij weet wel welke). Mijn vrouw heeft nog wat andere prioriteiten, maar anders was ie er al lang geweest..


Ik had zelf ook al eens gekeken naar zo'n set, aar dan eentje metoegspitst op Harley om samen met mijn ouwelui een project te starten...kwestie van tijd voordat het gerealiseerd zal worden.... })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan