Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie van de dames en heren op G-O en omstreken gaat er naar Motorbeurs?
Early en aanhang gaan op zaterdag. Of dat met de bike is, weet Early nog niet.
 
Motorbeurs in Utrecht wel aardig, maar of het er van gaat komen om te koekeloeren is een tweede.

Verwacht niet hel veel bijzonders... Mocht je wat zien is het moeilijk meenemen op de bike en in de wagen is het momenteel beter vertoeven...
 
ik teer nog op vorig jaar, ben bang voor teveel hetzelfde en ik heb nietsch nodig.

We hebben inmiddels wel een 100 delig bouwpakket van de 600f van John gemaakt _O-
 
Laatst bewerkt:
elk jaar gaan we met een klein clubje naar de motorbeurs... Dit jaar hebben we niets nodig (vooralsnog). Wij gaan elk jaar op een vrijdag...met de auto.

Dit jaar rijdt Biker Girl!! (voorheen gingen we met een V6 en dit jaar met een V8!! toch?)
:)
 
Mwah, zoveel mooie bochten liggen er nou ook weer niet op flakkee, bocht onder de N57 door vanaf Hellevoet is wel leuk, maar blind de tunnel in en vangrails is niet echt motiverend :P

Ach ja....de Tilsedijk (Stadsedijk) is natuurlijk maar een saai stukje asfalt..... :X :W :]
 
ben weer thuis *O*
het is allemaal meegevallen
nu maar hopen dat ik in juni
weer kan :]
want dan gaan we weer met een
groepje naar de ardennen om te rijden
motorbeurs zal voor mij denk ik niks
worden helaas vind altijd wel mooi
om daar rond te lopen
 
Ach ja....de Tilsedijk (Stadsedijk) is natuurlijk maar een saai stukje asfalt..... :X :W :]


:Y wel als ze d'r haast dagelijks staan te laseren



Vandaag John z'n radiator in de primer gezet en de klepspeling nagemeten, ze vallen allemaal binnen de marges, al zijn er 4 inlaat klepjes die wel aardig strak staan.
 
Laatst bewerkt:
:Y wel als ze d'r haast dagelijks staan te laseren



Vandaag John z'n radiator in de primer gezet en de klepspeling nagemeten, ze vallen allemaal binnen de marges, al zijn er 4 inlaat klepjes die wel aardig strak staan.

Ik heb het gehoord van John, nog ruim binnen de marges, dus geen paniek. Lekker weer dichtplakken die boel. Morgen breng ik wel een bezoekje aan jullie motorhonkje. (neem de mityvac wel ff mee)
 
elk jaar gaan we met een klein clubje naar de motorbeurs... Dit jaar hebben we niets nodig (vooralsnog). Wij gaan elk jaar op een vrijdag...met de auto.

Dit jaar rijdt Biker Girl!! (voorheen gingen we met een V6 en dit jaar met een V8!! toch?)
:)


Jazeker! :+ Nu hebben we ruzie wie er mag rijden. Met de pausmobiel hadden we ruzie wie er moest rijden ;)
De V8 bevalt nog prima!

Ik heb ook niets nodig, maar het is gewoon een leuk dagje uit, zoals ieder jaar. Het schoolreisje noemen we het wel eens.
 
Laatst bewerkt:
~
Eeeeh, dan hebben er 3 ruzie om het stuur :+

Koop je gewoon `n paar stuurtjes bij, toch!


full
:W
 
ben weer thuis *O*
het is allemaal meegevallen
nu maar hopen dat ik in juni
weer kan :]
want dan gaan we weer met een
groepje naar de ardennen om te rijden
motorbeurs zal voor mij denk ik niks
worden helaas vind altijd wel mooi
om daar rond te lopen



Hey Ed,
Nu maar goed herstellen na de ingreep. Beetje geduld en van de zomer weer met de bike de weg op! Ga je weer een weekend toerenstappen met de gasten? En de bezemwagen er achteraan rijden natuurlijk!

Ik ben zelf met een collega aan het kijken om maybe nog een weekend te boeken richting Nuirnburgring en daar ergens een hostel te regelen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan