Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Dodge dan boor je effe mijn voorwiel houder door de achterbak ! O-) :P
Ik had ooit een trailer maar die ligt aan de onderkant van het maaiveld !
VJ ?
 
VJ misschien wel idd...

Trouwens rijdt niemand meer, of zijn jullie allemaal zo trots op de motor dat hij nu al in de stalling staat? Het weer was vorige week echt top... Heb nog heerlijk gereden!

Volgend jaar moeten we die meetings maar weer eens op gang brengen...
 
Tuurlijk wordt er nog gereden, net weekendje eifel geweest daarna niet meer er uit geweest wegens drukte maar als het van het weekend nog mooi weer wordt dan ga ik nog wel even rijden!
 
Trouwens degene die de openingspost beheert ister niet meer? Zou wel leuk zijn als al onze machines in de openingspost stonden, zodat iedereen ook weet van he das die debiel :P :+
 
Trouwens degene die de openingspost beheert ister niet meer? Zou wel leuk zijn als al onze machines in de openingspost stonden, zodat iedereen ook weet van he das die debiel :P :+

Zou idd wel leuk zijn. Anders bij het volgende topic. Weet eigenlijk niet hoe ver we al zijn.

Overigens heb ik al een paar weken niet meer gereden. Heb eigenlijk alleen in het weekend tijd en toen was het telkens slecht weer of ik had andere plannen :( Komend weekend wordt het weer ook niet veel soeps geloof ik. Wil echt nog wel ff motor rijden voordat het echte winterweer eraan komt.
 
Anders wil ik wel een soort van openingspost beheren op pagina 23? Dan zetten we daar alle foto's bij elkaar, volgende topic dat we openen kunnen we dat beter bijhouden. Zou het eventueel wel willen beheren, ben toch redelijk vaak online...

Ben nu op de motor naar het werk :X
 
Laatst bewerkt:
Goed plan *O* volgens mij worden de topics per 100 pagina's gesloten en een nieuw deel voor aangemaakt dus nog 8 pagina's te gaan..
 
Laatst bewerkt:
Ga geen acht pagina's wachten, posten maar die namen en foto's ik maak wel een post :P

Als er alvast een lijstje met foto's is kan die bij een eventueel nieuw topic zo gekopieerd worden. Ik moet alleen nog wel even betere foto's maken van mijn R6 met het uitlaatsysteem. Heb alleen voorlopig weer wat te knutselen want ik heb vandaag een CB1 als woon-werkfiets gekocht. :) Mag hem morgen ophalen :)
 
wat heb je er aan gedaan dan?

en ploatjes willen we zien :) :)
 
Laatst bewerkt:
Had als eerste het achterlicht ingekort. Die steekt standaard een stukje uit, maar het is natuurlijk mooier als die in de kuip valt. Heb vandaag nieuwe richtingaanwijzers aan de achterkant gemonteerd en vooral veel schoon gemaakt. Maar er moet nog wel veel gebeuren want de motor heeft 3 jaar stil gestaan. Sowieso heb ik een nieuwe koplamp en koplamporen nodig omdat ik de motor met kuip gekocht heb, maar ik wil deze naked :)

Hier kwam de motor net van de trailer af. We hebben op de terugweg wel een tussenstop gemaakt om de motor af te spuiten met de hogedrukspuit, hierna knapte de lak al op:
CB11.jpg


Hier is de motor al een beetje gepoetst, het achterlicht al ingekort en zitten de nieuwe richtingaanwijzers erop:
CB12.jpg


En zo staat de motor er nu bij. Morgen is de nieuwe kentekenplaat klaar en ik moet nog een nieuwe accu en gaskabel kopen. Maar ik kan er toch pas volgend weekend weer mee verder.
CB13.jpg
 
Jep, leuke fiets,
ik zit zelf al een tijd te twijfelen om een goedkoop brikkie te kopen om in de winter te kunnen rijden, gs500tje of zo of een oud hondatje
 
Dankjewel! Vond het wel leuke fiets voor zn leeftijd. Rij elke dag ongeveer 120km woon-werk verkeer en dat vind ik zonde om dat met de R6 te doen. Dat gaat veel te hard in kilometers en slijtage. Ik ga nu elke dag met de auto, maar met lekker weer zou ik wel graag met de motor willen. Sowieso in het zomerseizoen en eventueel in de winter met goed weer. Dus dit leek me wel wat. Ben benieuwd hoe hij gaat presteren omdat ik er toch vooral snelweg mee zal rijden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan