Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

Zijn nog best een paar stukken waar je best even kan testen ,

Mijn persoonlijke favoriet is toch wel als er belangrijke voetbal wedstrijden worden gespeeld :)

Zijn eigenlijk de veiligste momenten voor een motorrijder om de weg op te gaan. Tijdens ek en wk wedstrijden van oranje.

Toen ik nog veel reed was het zo uitgestorven op de weg......echt fantastisch.
 
Moest me topic dicht zo dat we hier verder konden praten over welk boete je vd week had gehad?!

Beetje sneu al die topics die zo vaak worden dicht gedaan. Je ziet dat een nieuw topic weer lekker op bloeit. BOEM weer dicht. Zit je weer in een massa topic met te veel slap gelul.
 
Moest me topic dicht zo dat we hier verder konden praten over welk boete je vd week had gehad?!

Beetje sneu al die topics die zo vaak worden dicht gedaan. Je ziet dat een nieuw topic weer lekker op bloeit. BOEM weer dicht. Zit je weer in een massa topic met te veel slap gelul.
Beetje sneu om een topic van meer dan 10 jaar oud te negeren om voor eigen ego een topic aan te maken zodat je als TS staat. :j Om er dan ook nog zo over te zeuren komt nogal over als een kleuter die van mama eerst zijn groente moet eten voor die een toetje krijgt...
 
Beetje sneu om een topic van meer dan 10 jaar oud te negeren om voor eigen ego een topic aan te maken zodat je als TS staat. :j Om er dan ook nog zo over te zeuren komt nogal over als een kleuter die van mama eerst zijn groente moet eten voor die een toetje krijgt...
Precies zoals dit soort antwoorden. Het nieuwe topic was gewoon weer echt gezellig.
 
Was vorige week in het Zwarte Woud, Titisee om precies te zijn.
Parkeer ik de witte tractor op een stoepje: € 56,-
14 euro voor een uitsmijter plus drankje maakt een tientje per hap.....
 

Bijlagen

  • Titisee.jpg
    Titisee.jpg
    491,9 KB · Weergaven: 83
Was vorige week in het Zwarte Woud, Titisee om precies te zijn.
Parkeer ik de witte tractor op een stoepje: € 56,-
14 euro voor een uitsmijter plus drankje maakt een tientje per hap.....
Ai, das vervelend.

In Nederland is het wel bijna overal toegestaan om op de stoep te parkeren.
 
Ai, das vervelend.

In Nederland is het wel bijna overal toegestaan om op de stoep te parkeren.
Zijn genoeg gemeenten waar niet mag. Ik
zou er niet zomaar van uit gaan dat het mag als je ergens bent waar je normaal niet zo vaak komt. Of het mag of niet staat in de APV
 
Was vorige week in het Zwarte Woud, Titisee om precies te zijn.
Parkeer ik de witte tractor op een stoepje: € 56,-
14 euro voor een uitsmijter plus drankje maakt een tientje per hap.....
Denk dat het komt omdat hij voor dat bankje stond. Dan staat hij volgens hen in de weg en zijn ze streng. Maar blijft onduidelijk en vervelend.
 
Was vorige week in het Zwarte Woud, Titisee om precies te zijn.
Parkeer ik de witte tractor op een stoepje: € 56,-
14 euro voor een uitsmijter plus drankje maakt een tientje per hap.....
Wij werden netjes door de parkeerwachter gewaarschuwd....... Soms zit het mee. Het hele wandelgebied daar is een no-go om motoren te parkeren. Hogerop bij P1 en P2 zijn motorparkeerplaatsen die natuurlijk meestal vol zijn.
 
weet je wie de sfeer pas goed kan verpesten?
het CJIB B|

kom ik net blij thuis, met in mn hoofd al de mooie route voor de middag/avond; ligt er een van hun niet zo welkome enveloppen op de mat... :(

ik had vorige week in Nieuwegein kennelijk niet hard genoeg geremd voor dat verkeerslicht (kwam niet voor de witte streep tot stilstand maar erachter, nét voor de lussen) omdat het eerst groen was, maar a.g.v. de zon zag ik niet direct dat hij op rood stond tegen de tijd dat ik vooraan stond/reed. 🙄
overigens wel netjes op groen gewacht maar toch helaas pindakaas.
289,- lichter...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan