Quattrocylindrica
MF veteraan
das geen troep
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zo das niet zo mooi man ,blij dat je niks hebt dan .
Ik ben aan het begin van de middag helaas gecrasht op de A29 na het viaduct t.h.v. het Shell station richting Zierikzee.
Ik haalde net een vrachtwagen in en bijna een auto en toen ineens een harde klap en gerommel. Ik gelijk mijn koppeling in en hand omhoog en ik rechtop naar de vluchtstrook. Daarna begon het hele geval te glijden achter en kwam ik in de berm terecht. Toen werd ik er afgegooid, omdat de motor omklapte en kwam weer op het wegdek terecht over de vluchtstrook en toen half de berm in.
De ketting lag eraf + een gat in het carter en ja olie op de achterband dat gaat niet lang goed. Ben nog blij dat ik de motor aardig recht kon houden en naar de vluchtstrook kon dirigeren, want het is een flauwe bocht naar rechts.
De ring kan ik dus wel vergeten en zo nog meer dingen. Precies in mijn vakantie.
leef je nog Ptèr ,welk forum zat jijKat heeft 9 levens.....je hebt er nog een paar dus!
Hallo allemaal!
Soms moet je even zwaaien voordat ze je vergeten....
leef je nog Ptèr ,welk forum zat jij
Libresse
Ik kan er ook niets aan doen. Wat doe je met 120 km/h in een flauwe bocht en je ketting slaat je blok lek, waardoor de olie op je achterband terecht komt?
He jongens, fotootje plaatsen, hoe gaat dat, ben nog niet zo thuis hiermee, maar ik krijg em iedere x terug, te groot bestand, zeker eerst comprimeren op 1 of andere manier ?
Libresse
zo kick
Viva forum...
Tegenwoordig rijd ik op een 2003 Aprilia RSV Mile en bevalt me uitstekend. Alleen de remmen zijn een beetje erg happerig....
De Ace die ik had vond ik erg mooi maar ook erg saai in het rijgedrag, vandaar maar eens een Twin gekocht, more fun.
Ik ben aan het begin van de middag helaas gecrasht op de A29 na het viaduct t.h.v. het Shell station richting Zierikzee.
Ik haalde net een vrachtwagen in en bijna een auto en toen ineens een harde klap en gerommel. Ik gelijk mijn koppeling in en hand omhoog en ik rechtop naar de vluchtstrook. Daarna begon het hele geval te glijden achter en kwam ik in de berm terecht. Toen werd ik er afgegooid, omdat de motor omklapte en kwam weer op het wegdek terecht over de vluchtstrook en toen half de berm in.
De ketting lag eraf + een gat in het carter en ja olie op de achterband dat gaat niet lang goed. Ben nog blij dat ik de motor aardig recht kon houden en naar de vluchtstrook kon dirigeren, want het is een flauwe bocht naar rechts.
De ring kan ik dus wel vergeten en zo nog meer dingen. Precies in mijn vakantie.
Heb nog een leuke Suuz 1000 K5 voor je staan; prijs komen we wel uit, heb toch geen tijd meer... Als je me een mailtje stuurt, heb je gelijk de fotoos
Heb nog een leuke Suuz 1000 K5 voor je staan; prijs komen we wel uit, heb toch geen tijd meer... Als je me een mailtje stuurt, heb je gelijk de fotoos
he he eindelijk die pokke herrie bak de deur uitHeb nog een leuke Suuz 1000 K5 voor je staan; prijs komen we wel uit, heb toch geen tijd meer... Als je me een mailtje stuurt, heb je gelijk de fotoos