Motor-Forum Hoekse Waard (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
das geen troep :P :9~ :9

full
 
;(

Ik ben aan het begin van de middag helaas gecrasht op de A29 na het viaduct t.h.v. het Shell station richting Zierikzee.

Ik haalde net een vrachtwagen in en bijna een auto en toen ineens een harde klap en gerommel. Ik gelijk mijn koppeling in en hand omhoog en ik rechtop naar de vluchtstrook. Daarna begon het hele geval te glijden achter en kwam ik in de berm terecht. Toen werd ik er afgegooid, omdat de motor omklapte en kwam weer op het wegdek terecht over de vluchtstrook en toen half de berm in.

De ketting lag eraf + een gat in het carter en ja olie op de achterband dat gaat niet lang goed. :N Ben nog blij dat ik de motor aardig recht kon houden en naar de vluchtstrook kon dirigeren, want het is een flauwe bocht naar rechts.

De ring kan ik dus wel vergeten en zo nog meer dingen. Precies in mijn vakantie. |( |( |( |( |(
zo das niet zo mooi man ,blij dat je niks hebt dan -O- .
 
He Pierre, ik hoorde idd van Paulo van die camsteun, spreken binnenkort wel eens af joh !!
ik mail je wel !

NU die Kawa nog kwijt, loop nog steeds prima, weten jullie nog adressen hiervoor ?
Morgen regen, dus lekker nog met de Kawa !
 
Ik kan er ook niets aan doen. Wat doe je met 120 km/h in een flauwe bocht en je ketting slaat je blok lek, waardoor de olie op je achterband terecht komt?

Helemaal niets aan te doen inderdaad. Nog massol dat je "gewoon" achter je computer het verhaaltje kan tikken moet je maar denken.

Overigens even wat anders voor de Hoeksche Waarders. Is het locale kassaweek van onze blauwe vrienden of niet?

Vandaag in Puttershoek: Lasergun
Vandaag in Maasdam: Lasergun

Toch maar even opletten deze week :z
 
He jongens, fotootje plaatsen, hoe gaat dat, ben nog niet zo thuis hiermee, maar ik krijg em iedere x terug, te groot bestand, zeker eerst comprimeren op 1 of andere manier ?
 
He jongens, fotootje plaatsen, hoe gaat dat, ben nog niet zo thuis hiermee, maar ik krijg em iedere x terug, te groot bestand, zeker eerst comprimeren op 1 of andere manier ?

In paint kan je het resizen.

Anders heb jij bij www.tinypic.com nog de mogelijkheid om hem te uploaden.

Krijg je een code met ~[I M G] (zonder spaties) en die kan je gewoon in een bericht kopieeren hier.
 
hou maar op man, de laatste maand ca 600 pingels weg, Rotterdam, Vaanplein en A29................................
 

:N

Viva forum... :Y

Tegenwoordig rijd ik op een 2003 Aprilia RSV Mile en bevalt me uitstekend. Alleen de remmen zijn een beetje erg happerig.... :X
De Ace die ik had vond ik erg mooi maar ook erg saai in het rijgedrag, vandaar maar eens een Twin gekocht, more fun. :)
 
Laatst bewerkt:
;(

Ik ben aan het begin van de middag helaas gecrasht op de A29 na het viaduct t.h.v. het Shell station richting Zierikzee.

Ik haalde net een vrachtwagen in en bijna een auto en toen ineens een harde klap en gerommel. Ik gelijk mijn koppeling in en hand omhoog en ik rechtop naar de vluchtstrook. Daarna begon het hele geval te glijden achter en kwam ik in de berm terecht. Toen werd ik er afgegooid, omdat de motor omklapte en kwam weer op het wegdek terecht over de vluchtstrook en toen half de berm in.

De ketting lag eraf + een gat in het carter en ja olie op de achterband dat gaat niet lang goed. :N Ben nog blij dat ik de motor aardig recht kon houden en naar de vluchtstrook kon dirigeren, want het is een flauwe bocht naar rechts.

De ring kan ik dus wel vergeten en zo nog meer dingen. Precies in mijn vakantie. |( |( |( |( |(

Heb nog een leuke Suuz 1000 K5 voor je staan; prijs komen we wel uit, heb toch geen tijd meer... Als je me een mailtje stuurt, heb je gelijk de fotoos :W
 
Heb nog een leuke Suuz 1000 K5 voor je staan; prijs komen we wel uit, heb toch geen tijd meer... Als je me een mailtje stuurt, heb je gelijk de fotoos :W

Ik ga dit jaar geen nieuwe motor meer kopen.

Volgend jaar weer, want het seizoen is toch over nu. Bovendien ben ik zo stijf als een hark, ik heb overal pijn en ik voel me niet lekker.

En het weer is ook niks, dus het zal mij voor de rest van het jaar een worst wezen.

Mocht ik toch nog willen rijden, dan kan ik wel een R6 lenen bij mijn dealer vandaan.
 
Laatst bewerkt:
During this weekend's San Marino Grand Prixit was officially announced that the desert track will be floodlit next season - confirming the reality of an idea first evaluated in 2006, when Kenny Roberts Jr, Loris Capirossi and Valentino Rossirode street bikes around the circuit under football-stadium type lamps.

"It would be possible to race here during the night but they need to improve the illumination which, at the moment, doesn't allow us to ride safely," declared Capirossi at the time. "Shadows, that depend on the light position, create some problems and also braking markers are not clearly visible. Anyway, if the lighting was improved, it would become possible to race here at night."

Solving the previous illumination problems will require what is believed to be the biggest lighting project in the world for any sporting event.


"The system will incorporate over 3700 separate light sources across every section of the circuit, which will eliminate shadowing on the track and in the run-off areas," explained Musco Lighting's president Joe Crookham. "The quality of the light is the same as any premium lighting system at any other major sporting venue. Based on our experience in other motorsports events, the riders will be able to see as well as during daytime and may even come to prefer it."

Cynics will point out that Qatar has been chosen to host a night race due to its skeleton spectator attendance and barren location, but Dorna CEO Carmelo Ezpeleta insists it is being done to fit in better with European TV schedules.

"Changing the Qatar race to a night time schedule allows for a better synchronisation with European television schedules, where the race can be made available in the primetime Sunday.

8-) dat wordt xenon aansluiten :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan