Motor kapot in deze periode

waarom rij jij niet deze mooie dagen?

  • motor stuk

    Stemmen: 15 31,9%
  • mag niet van mama

    Stemmen: 1 2,1%
  • mag niet van papa

    Stemmen: 0 0,0%
  • mag niet van politie

    Stemmen: 2 4,3%
  • geen rijbewijs

    Stemmen: 5 10,6%
  • wat een enorme kutpoll

    Stemmen: 24 51,1%

  • Totaal aantal stemmers
    47

Rori

MF veteraan
9 mrt 2005
2.113
0
Eindhoven (Noord Brabant)
Wie zit er nog meer met een kapotte motor thuis in deze periode als het weer is lekker weer is.

Schijnt de zon eindelijk weer, kun je niet gaan rijden, kutzooi .

Hier al uw frustraties uiten graag, scheelt weer en lucht op; misschien dan ;)

Ik zit zelf met een defecte versnellingsbak of zo :?
 
motor wel kapot, maar zit toch echt niet thuis...........
korte afstanden (woon-werk) redt de ouwe dame nog prima, maar der komt een beetje te veel olie uit het blok voor het echte werk; van het weekend effe nakijken, lijkt erop dat de oliedruksensor bezig is om uit het carter te komen (draad verrot??.......krijg je he na meer als 2 ton.......)

loopt ongeveer 1 op 50 nu, dat klinkt heel zuinig....... maar voor motorolie vindt ik dat toch minder, maakt zo'n troep.......

vindt het alleen heel jammer dat ik de Kadijkerrun af heb moeten zeggen
 
Zeker klote ja, ik rij ook nog wel is een klein stukje met die van mij, op de snelweg is het niet zo'n probleem, zit 'm meer in veel schakelen :Y
 
Zeker klote ja, ik rij ook nog wel is een klein stukje met die van mij, op de snelweg is het niet zo'n probleem, zit 'm meer in veel schakelen :Y

Schakelen is bij mij dus ook het grootste probleem na 20 a 30 km, dan zijn de motor en m'n laars zo vet dat ik mis begin te schakelen; je glijdt gewoon van het schakelpedaal af bij het terug schakelen.....

maar gelukkig heb ik geen koekblik en is het naar m'n werk maar 19km, gewoon voor je terug rijdt effe een handoek erlangs, zolang er olie uit komt zit er olie in tenslotte..........
 
ahh heerlijk, leedvermaak _O-

:+ :W

ja en nee.....
vindt het toch een erg vervelend voor de patient die ik zaterdag zou rondrijden bij de Kadijker-run, iemand met een geestelijke handicap heeft weinig begrip voor motorpech en beseft verder alleen dat hij of zij thuis moet blijven; dus als er hier nog zijspanners zijn geef je dan op, dat kan nog best, tis zaterdag a.s. in Purmerend en wordt georganiseerd door de Prinsen-stichting.

http://kadijkerrun.webschakel.nl/

voor me zelf en de lekkende ouwe dame is het inderdaad prima leed-vermaak, daarin heb je weer wel gelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan