• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Motor kleding goedkoper in amerika??

Joep XL

Die hard MF'er
Lid geworden
18 apr 2007
Waarderingsscore
0
Hallo,

Weet iemand of net als andere kleding de motor kleding in Amerika ook aanzienlijk goedkoper is als in NL. Ik ga binnenkort namelijk naar Philadelphia en ik moet nog een zomer outfit voor op de motor aanschaffen.

En zo ja weet iemand misschien ook nog een amerikaanse website waar ik alvast op kan kijken.

Mvg Joep

Goedkoper weet ik niet. Voor sites zou ik even google gebruiken
De dollar staat nu iig gunstig.

Maar let op bij de douane.

vraag het eens aan

Gebruikersnaam:Aspencade
Gebruikers nummer:6545
Gebruikers afbeelding:
E-mail adres:
Homepage:http://www.reallifedreamlandbabydolls.com
Beroep:online business
Geslacht:Man
Ondertitel:Dutch in the U.S.A.
Banaanscore™:19%
Donateur:Nee

Ach, als een nieuwe ZX-6 daar blijkbaar 8999 dollar kost en dat omgerekend ongeveer 6700 euro is.... tja, dan zal de kleding ook wel wat goedkoper zijn gok ik...

Zoek gewoon een dealer in de regio waar je zit via google, die zal heus wel wat prijzen op z'n site hebben staan.

Laatst bewerkt:
Ik kom meestal in het Zuid-Westen, maar daar schijnt de zon zo vaak dat er weinig motorkleding verkocht wordt.

Maar Phili is het Oosten. Ben eigenlijk ook wel benieuwd waar iets te krijgen is.

Het scheelt wel.
Ik wil mijn tante die in Amerika woont bij Denver, vragen of zij een ICON jack voor mij kan bestellen een meenemen.

Ik ben net terug uit de VS, en veel zaken (ook gewone kleding) zijn daar goedkoper dan hier. Het zou me dus ook helemaal niet verbazen wanneer dat ook het geval is voor motorkleding.

Een degelijk en betrouwbaar bedrijf waar ik geweest ben en mijn vrienden kopen is whitehorsegear: Whitehorse Gear / We are closing Oorspronkelijk begonnen als boekhandel.
Verder kan je ook kopen bij sierratradingpost.com die verkopen o.a. het merk Marsee hetgeen goede kwaliteit prijsverhouding heeft. Ook populair daar is :) "Dutch design" en wel van het merk Rev'it. Meer naar het noorden vind je een outlet store van Aerostich (in Duluth waar het boek van Gore Vidal speelt) Whitehorse stuurt ook naar Nl

Laatst bewerkt:
Wat ik weet via internetvergelijking is dat het behoorlijk kan verschillen.
Zoals iemand hierboven al vermeldde, ik heb een ICON jas gezien die hier 600 euro moet kosten en in amerika slechts ( omgerekend ) 230 euro.

Ik ga dus maar eens sparen voor een leuke vakantie naar Amerika, en gelijk even wat inkopen doen daar.
Zorgen dat het er niet meer nieuw uitziet, bonnetjes weggooien of met de post naar huis sturen. Hopelijk trapt de douane daar dan in :)

Gewoon niet verdacht kijken als je door de douane loopt. B|

Als je gewoon je motorkleding in je koffer hebt, kraait daar geen haan naar. Ik sleep ook mijn hele outfit mee heen en weer en niemand die wat vraagt. Als je het niet in het cellophaantje met labels eraan laat zitten, zal dat wel los lopen. Ja het is daar goedkoper dan hier, dus als je er toch bent, zou ik het niet laten. Een voorbeeld uit eigen ervaring: de zomer broek van BMW kostte hier vorig jaar 170 Euro en daar $170.- dus scheelt toch ff 35% (toen 30)

zorg dat je voor 6 uur sóchtends door de douane bent. ze controleren pas vanaf 6 uur. ;)

Ach, als een nieuwe ZX-6 daar blijkbaar 8999 dollar kost en dat omgerekend ongeveer 6700 euro is.... tja, dan zal de kleding ook wel wat goedkoper zijn gok ik...

Zoek gewoon een dealer in de regio waar je zit via google, die zal heus wel wat prijzen op z'n site hebben staan.
Doe daar de invoerrechten, de BPM en de BTW bij en je bent toch duurder uit :+

fieldsheer kopen?

Is Amerikaans merk en toch goede prijs/kwaliteitsverhouding denk ik

en gewoon te verkrijgen hier...

Ik heb ook een Icon jas uit de VS laten komen
Had die op Ebay gekocht (staan een hoop verschillende winkels op die ze verkopen)
Enja ik heb er invoer rechten en btw over moeten betalen
Maar was uit eindelijk toch goedkoper uit dan dat ik hem hier had gekocht
Plus volgens wat ik gehoord heb kan Motoport moeilijk leveren
Mijn jas heb ik in iedergeval nog nooit een tweede van gezien

over heffingen ed gesproken.. als je iets op ebay besteld uit de us and a.. hoe zit dat dan?

dan wordt het gewoon door tnt ingeklaard.
je betaald belasting over de factuurprijs plus vrachtkosten totaan grens eu.
tnt rekent ook nog 13,50 voor de afhandeling.

meestal als ze zien dat het van een bedrijf komt, met een factuur, gaan ze inklaren.
vaak als iemand het prive stuurt, in blanko doos, en aangeeft als "gift" komt het er vaak zonder inklaring door.

Idd in amerika zijn ze veel goedkoper......

Gewoon lekker via internet bestellen...hebbie het ook stukken goedkoper.
Juiste maten op meten in tabel kijken bij het merk wat je wilt en bestellen *D

Dat heb ik dus ook gedaan.....van het merk ICON scheeld me meer dan de helft! _O-
En niks geen invoer/belasting en shit hoeven betalen....

Succes :W

Hey nancy heb je misschien ook een site naam voor me waar je goede ervaringen mee hebt dan?

BVd en groetjes Joep

Een tip voor diegene die een hekel hebben aan het spekken van de staatskas; als je je zending laat versturen met de vermelding "Warranty", ben je in principe vrijgesteld van de invoerkosten. Let wel dat er dan natuurlijk geen factuur in de doos moet zitten van $ 300....Wat ik altijd doe is mijn bestelde artikelen naar een vriend in de USA laten sturen, die haalt de facturen eruit en stuurt die per post naar me toe. Het artikel zelf wordt dan opnieuw verpakt, in een gewone bruine doos, met daarop de vermelding warranty. Lukt tot op heden nog steeds *O*

..met dank aan de importeurs

en die maar zeuren dat de markt niet groeit (niet gek met een inkoopsprijs voor winkeliers veel
hoger als de omringende landen)

Terug
Bovenaan Onderaan