Motor kleding

Lone Rider

Die hard MF'er
9 sep 2002
458
38
Noord-Holland
De keus in motor kleding is nogal beperkt de laatste tijd.
Ik zelf ben op zoek naar een paar goede laarzen maar veel winkeliers hebben een klein assortiment en vaak niet mijn maat of gewenste kleur en dit was voorig jaar in het midden van het seizoen ook zo.
Zijn er in Noord-Holland nog zaken die veel verschillende merken kleding en schoeisel hebben ?
 
De keus in motor kleding is nogal beperkt de laatste tijd.
Ik zelf ben op zoek naar een paar goede laarzen maar veel winkeliers hebben een klein assortiment en vaak niet mijn maat of gewenste kleur en dit was voorig jaar in het midden van het seizoen ook zo.
Zijn er in Noord-Holland nog zaken die veel verschillende merken kleding en schoeisel hebben ?

heb je al eens bij www.louis.de gekeken
of www.motozoom.nl ?? dit is de nederlandse filiaal.
de nederlandse is wel duurde dan de www.louis.de dus ik zou het daar halen

maar deze twee hebbben een vrij groot assortiment
 
Het is wel een beetje lastig passen ;)
En b.v. twee verschillende maten bestellen en dan terug sturen is ook geen optie.
 
Mobu motoren :} :} heeft best veel kleding, Motoport in Wormerveer heeft ook best wel een groot kleding assortiment ( Met Spool :9 :9 )

Zaanstad in Alkmaar heeft ook wel veel kleding alleen dat is een beetje een :( winkel...

Succes ermee !
 
Naar wat voor bijzonders ben jij op zoek dan :?
Over het algemeen hebben ze best een aantal merken en types liggen/staan.
 
Probeer gewoon de motorbeurs in Utreg ;) !!
Da\'s nog anderhalve maand wachten. Daar heb je alle keus die je maar wilt. en voor een mooi prijssie!
 
Ik heb vandaag een paar laarzen gekocht bij die :( winkel ;) zoals eerder genoemd.
Het zijn een paar SIDI strada\'s, waterdicht en niet te opvallend, geworden.
En heb er gelijk maar een nieuwe SPIDI combi bij gekocht met de volgende kleuren zwart/zilver/grijs.
Het geheel wordt gecomplementeerd met een Shark rsf2 (Foggy) en een paar zwarte gore tex kushitani handschoenen.
Ik ben overigens prima geholpen bij zaanstad-motoren.
Nu alleen mijn motor nog ophalen en het winter blubber er af trainen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan