Ja bij mij ook. Ik vloog bijna altijd met United Airlines naar de VS omdat KPN toendertijd een deal had, business class vaste prijs naar elke bestemming in de USA, mits de overstap maar op Dulles Airport (Washington, D.C.) was. Honolulu of D.C. zelf, het was dezelfde prijs.
Op Dulles had United een eigen internationale terminal met een eigen Immigration unit daar en dat ging altijd razend vlot. Daarna moest je dan met de mobile lounge (een rare hoge bus op wielen, zie foto), naar de andere terminal voor je binnenlandse vlucht. Dat ging erg vlotjes.
Bekijk bijlage 2095573
Op de terugweg ook wel eens meegemaakt dat mijn binnenlandse vlucht vertraging had en ik nog maar 11 minuten overstaptijd had. Ik werd in het vliegtuig al aangesproken dat ze hadden doorgegeven dat ik er aan kwam, en dat ze zouden zorgen dat ik als eerste het vliegtuig uit kwam. Vliegtuig gehaald, maar ik ging er vanuit dat mijn bagage het niet zou hebben gered. Maar op Schiphol kwam tot mijn verbazing mijn bagage als eerste van de band af, hadden ze dus echt heel netjes geregeld.
Mooie deal van KPN! Die mobile lounges heb ik idd vaak in gestaan / gezeten. Vrij uniek, je hebt ze maar op een paar vliegvelden op de wereld. Ook in Montreal en ik meen nog één ander vliegveld. Goed geregeld met die overstap! En last in, first out!

Op Toronto is die snelle loopband ook wel een leuke ervaring. Dat ie uitschuift en ineens een stuk harder gaat. Sowieso iets sneller dan we gewend zijn op Schiphol, al zie je dat niet echt in deze video, maar wel het idee;