• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Motor rijden wordt steeds leuker :D

Serenity_R1

MF'er
Lid geworden
24 apr 2006
Waarderingsscore
0
Na vandaag mijn 3e rijles gehad te hebben, en ik op en top gelukkig.
Bij m'n eerste en tweede rijles, moest ik nog op parkeer terreinen oefenen enzo,
er leerzaam, maar leuk is anders uiteraard. Daarbij kwam ook, dat ik zo ontzettend zenuwachtig was steeds, en niet echt wist of dit nou wel ECHT was wat ik wilde.

Maar vandaag werd het me allemaal duidelijk! Motorrijden is wat ik wil :9
Kreeg gister ook nog een leuke opmerking van een meneer: "Ja ik vind je ook wel een type voor motorrijden". Nou zegt elke idioot dat natuurlijk als hij een vrouw hoort zeggen dat ze gaat motorrijden, maar het gaat om het idee *D

Vandaag dus m'n 3e rijles gehad (volgende week mag ik bijzondere verrichtingen ff doen)Maar vandaag mocht ik leuk rond gaan scheuren, over dijkjes, wegen, blabla, voornamelijk 60 allemaal. En op een gegeven moment kreeg ik toestemming om het gas wel een beetje open te trekken, dus toen ging ik met 80-90 verder.
Oftewel, supergaaf! Alleen het wegrijden bij stoplichten is nog een beetje haperig, maar dat komt wel goed :P

Maar, wieieieieieie *O* motorrijden is gaaf *O*

En straks gelijk een R1? 8-)

Nee, sorry :P
Ik weet sowieso nog niet welke ik als eerste wil, dat zie ik dan wel.
Maar als ik volkomen geintegreerd ben in het motorrijden enzo, blabla..
Zal het toch echt een R6 worden, R1 is me te pittig :)
Ik mag dan wel stoer lijken omdat ik motor rij ofzo :P maar ik heb ook zo m'n grenzen. Ik vind de R1 gewoon de mooiste motor die er is, that's all.

:^
En ik heb goed nieuws voor je Serenity
Het gaat alleen maar leuker worden, naar mate je minder erbij na hoeft te denken :)

Nóg leuker? *D Maar het is wel waar, t is nu nog zo van, oh, knipperlicht aan, waar zit die precies, oja en weer uit, in welke versnelling zit ik nu, moet ik al terug schakelen, moet ik al remmen, moet ik dit, moet ik dat.
En ik ben er ook wel van overtuigd dat dat op een gegeven moment gewoon allemaal automatisch gaat.

En dan scheuren! :]

Nee, sorry :P
Ik weet sowieso nog niet welke ik als eerste wil, dat zie ik dan wel.
Maar als ik volkomen geintegreerd ben in het motorrijden enzo, blabla..
Zal het toch echt een R6 worden, R1 is me te pittig :)
Ik mag dan wel stoer lijken omdat ik motor rij ofzo :P maar ik heb ook zo m'n grenzen. Ik vind de R1 gewoon de mooiste motor die er is, that's all.
Verstandig! Alhoewel, de R6 is ook aardig fel als beginnersmotor...

Dan zijn ze juist tough, en/of stoer..

Schattig zou zijn als ik constant achter je kont aan zou rijden, en doe wat jij wilt. is mijn verklaring :Y
jah dat bedoel ik dus als ze gewoon een beetje rustig achter je aan toeren en nooit ff lekker willen raggen.

sjow....das stoer :+

on-topic: het wordt echt alleen maar leuker so be prepared! :Y
:^ kheb mn rijbewijs nu driekwart jaar en het word steeds vertrouwder, kweer mn eerste 'alleen ritje'nogwel in de natte sneeuw. maar na een wintertje en de zomer in aantocht begint het helemaal prachtig te worden.
maarja kga werken mzzl

Het komt wel goed hoor schatje :] :P

En als je rijbewijs heb ga ik bij jou achterop, gaan we rijden.

(nee ik ben niet jaloers omdat jij motorrijlessen heb O-) )

lol, msn vragen is versieren :} Moet ik ook maar is gaan doen dan _O-
Nee, t'is theoretisch geen versieren... maar het kwam erop neer dat het sterk leek op een hoog testosterongehalte á la Superkris. (Dat die hier nog niet heeft gereageerd.. misschien bij deze?)

Het valt altijd te proberen namelijk.

En tsja ik word er nou niet echt warm of koud van als iemand m'n MSN wil hebben,
ik bedoel dat is gewoon op hun website te downloaden.

Kijk, wil je m'n e-mail adres.. Dat is een heel ander verhaal :9

- en nee, ik ben niet bijdehand O-)

Terug
Bovenaan Onderaan