wie weet waar ik mijn motor goedkoop kan laten spuiten????
D dr jet MF'er 9 jun 2004 146 0 almere 19 jun 2004 #1 wie weet waar ik mijn motor goedkoop kan laten spuiten????
Ferrekau MF veteraan Donateur 27 jul 2002 22.558 7 elst 19 jun 2004 #3 Phr3ak zei: www.gamma.nl Klik om te vergroten... oohhww, jij snapt het niet he, daar kun je alleen de verf kopen
Phr3ak zei: www.gamma.nl Klik om te vergroten... oohhww, jij snapt het niet he, daar kun je alleen de verf kopen
vroembert MF nightmare Crew 24 mrt 2003 25.253 9.185 19 jun 2004 #4 Goedkoop wordt het toch niet alleen van goeie lak ga je al hyperventileren. Laat staan arbeidskosten betalen. Kijk eens of er in je kennissenkring geen goeie die het zelvert zit die het voor je kan doen
Goedkoop wordt het toch niet alleen van goeie lak ga je al hyperventileren. Laat staan arbeidskosten betalen. Kijk eens of er in je kennissenkring geen goeie die het zelvert zit die het voor je kan doen
D dr jet MF'er 9 jun 2004 146 0 almere 19 jun 2004 Onderwerp starter #5 laat ik het ander zeggen waar kan ik mijn motor goed laten spuiten en hoe zetten jullie die logo`s , plaatjes bij jullie naam??
laat ik het ander zeggen waar kan ik mijn motor goed laten spuiten en hoe zetten jullie die logo`s , plaatjes bij jullie naam??
MotoMarz MF veteraan Donateur 16 apr 2003 20.873 893 Appelscha 19 jun 2004 #6 Op je profielpagina (linksboven op de pagina zie je: profiel | instellingen | ... Klik dus op profiel. Een van de velden is: Icoon: en daar vul je een link in naar je icoon-plaatje./ Zorg wel even dat het een net formaat heeft, Heeft weinig zin op een complete foto neer te zetten op postzegel-formaat. Eerst netjes aanpassen graag.
Op je profielpagina (linksboven op de pagina zie je: profiel | instellingen | ... Klik dus op profiel. Een van de velden is: Icoon: en daar vul je een link in naar je icoon-plaatje./ Zorg wel even dat het een net formaat heeft, Heeft weinig zin op een complete foto neer te zetten op postzegel-formaat. Eerst netjes aanpassen graag.
vroembert MF nightmare Crew 24 mrt 2003 25.253 9.185 19 jun 2004 #7 dr jet zei: laat ik het ander zeggen waar kan ik mijn motor goed laten spuiten Klik om te vergroten... Goed en goedkoop, dat gaat meestal niet samen.!
dr jet zei: laat ik het ander zeggen waar kan ik mijn motor goed laten spuiten Klik om te vergroten... Goed en goedkoop, dat gaat meestal niet samen.!
D dr jet MF'er 9 jun 2004 146 0 almere 20 jun 2004 Onderwerp starter #8 weet niemand waare ik mij motor goed kan spuiten??? er moet toch ergens een goeien spuiterij zijn?? en nog bedank hoe je een icoon zet
weet niemand waare ik mij motor goed kan spuiten??? er moet toch ergens een goeien spuiterij zijn?? en nog bedank hoe je een icoon zet