motor testen

Persoonlijk zou ik niet weten hoe een yamaha rijd heb alleen nog maar honda's gereden :9 Die rijden zeker lekker maar ken zelf geen oordeel vellen over een yamaha denk dat ik maar is gewoon een proefrit op zo'n ding ga maken :P :9~ })
 
fastnappie: ken jij toevallig axelsbikeshop in alkmaar. Ik hoor dat die vrij relaxed is en verstand van zaken heeft. Ik zag dat je uit alkmaar kwam, dus vroeg ik het me af.
 
fzr is een hele andere type bike...

die bak is veel kaler...en lichter...is ook een veel sportievere zit,sja het is maar waar je van houdt, persoonlijk vindt ik het niet zo mooie fiets...ik vindt de ouwere jammerhaha's net van die rijdende koffiemolens....(no offense voor diegene die er een hebben..dit is een persoonlijke mening) daarin tegen de nieuwere bikes van yamaha r1 r6 en dat soort kaliber..sja daar is nix op aan te merken...

ik denk dat jij het nix vindt baco....sorry...stick with honda...

Typisch ...... ;)

Ken er ook een: hi ha honda . . . (vul zelf de drie puntjes maar in ;) )

_________________
Een dag niet gereden is een dag niet geleefd...

[ Dit Bericht is bewerkt door: DaveCave op 2001-07-26 00:18 ]
 
ja ik ken axelsbikeshop...zeer goedkoop motoren..maar je moet niet wat in te ruilen hebben, want dan schepen ze je bruut af....ik was bij mac motors kreeg ik op een neiuwe bike 11 ruggen terug...

ik ging naar axels, op een 2ehands blackbird kreeg ik nog maar 5500 gld terug...dus dat snappen ze niet.

maar goedkoop zijn ze in verhouding zeker!

het is maar net waar je op uit ben, hoe ze met garantie zijn ...dat kan ik je niet vertellen... ;)
 
Dat verschil zie je bij een hoop motorzaken hoor. Maar zo extreem... scheelt gewoon de helft. Vaak krijg je bij een motorzaak waar de prijzen wat hoger liggen wat meer terug voor je eigen fiest.
 
geef nog eens wat goede adressen met goede goedkope motoren in de buurt van amsterdam door a.u.b.

Ben al aan het rondkijken, maar het schiet niet echt op. Het is gewoon te mooi weer om geen motor te hebben en dat weten de dealers ook dus de prijzen zijn er ook wel naar. Alles is zeker een paar duizend overprijsd.

Kun je trouwens goed afdingen op een tweedehands motor bij een dealer?
 
Dat verschil zie je bij een hoop motorzaken hoor. Maar zo extreem... scheelt gewoon de helft. Vaak krijg je bij een motorzaak waar de prijzen wat hoger liggen wat meer terug voor je eigen fiest.

Uitzondering is dan Safe. Prijzen hoog, inruil schrikbarend laag.
 
geef nog eens wat goede adressen met goede goedkope motoren in de buurt van amsterdam door a.u.b.

Ben al aan het rondkijken, maar het schiet niet echt op. Het is gewoon te mooi weer om geen motor te hebben en dat weten de dealers ook dus de prijzen zijn er ook wel naar. Alles is zeker een paar duizend overprijsd.

Kun je trouwens goed afdingen op een tweedehands motor bij een dealer?
tuurlijk kun je afdingen...

ik weet niet wat je zoekt, maar als je es wat anders zoekt, probeer motortoer (naast safe), Joop Richter Motoren of Hoogland in Kwadijk... ook al woon ik in Amsterdam, ik kom vaker bij Hoogland dan bij een andere dealer
 
fzr is een hele andere type bike...

die bak is veel kaler...en lichter...is ook een veel sportievere zit,sja het is maar waar je van houdt, persoonlijk vindt ik het niet zo mooie fiets...ik vindt de ouwere jammerhaha's net van die rijdende koffiemolens....(no offense voor diegene die er een hebben..dit is een persoonlijke mening) daarin tegen de nieuwere bikes van yamaha r1 r6 en dat soort kaliber..sja daar is nix op aan te merken...

ik denk dat jij het nix vindt baco....sorry...stick with honda...

De eerste FZRren waren toen al de lichtste en snelste machines... ( vb. mijn FZR1000 uit 1987 woog 204 kilo.. en was samen met de CBR1000 op dat moment de snelste motor... En toen kwam de ZZR1100................ |( , maar die weegt een heel stukje meer.)
Trouwens als je het smoeltje van de FZR niet mooi vind, dan zal je de Kawa's ZXR750 ook wel niks vinden. ( zelfde dubbele koplampen. Kawa kopieerde toen al schaamteloos Yamaha.)
Ohw, kheb zowel een "ouwere jammerhaha" als een "nieuwere bikes van yamaha" nml de R1 })

Yamaha was toen (87/88.) en nu (98/99/00/01.) de bike to have... :}

_________________
Ik
worshippy.gif
mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-07-28 16:00 ]
 
Terug
Bovenaan Onderaan