Motor trial regio limburg

Ik kom zelf uit Roermond en ben vorig jaar begonnen met een trial clinnic voor beginners.
Rij een Beta Evo denk een 280cc
 
Als deelnemer, sorry voorde onduidelijkheid.
Heb een trial clinic gevolgt bij Luc Branten in Schijndel. Ik heb iets van 10 lessen gevolgt.
Ben opzoek naar iemand die mij kan helpen met het onderhoud van mijn
beta evo en misschien wat tips en tricks met trial rijden.
 
Laatst bewerkt:
Het meeste pik je op door regelmatig een trial parcours te bezoeken. Al die gasten sleutelen zelf (net als die motorcrossers) en geven je tips en tricks over onderhoud en het rijden. PS: In Maasbree is een trial parcours. Dichtbij voor jou.
En ik kan me van heeeeeeeeeeeeeel vroeger herinneren dat er in Heel ene Wim Suijker zat. Daar stonden we als ukkies van 10-12 regelmatig voor zijn "showroom" te kwijlen. Destijds wist ik het verschil niet tussen een crossmotor en een trialmotor dus vond het maar rare dingen om te zien.
Hij was toen Montesa dealer. Weet niet of die nog bestaat. Indien wel zou je eens met hem kunnen babbelen over de sport.
 
Laatst bewerkt:
Maasbree/baarlo ga ik volgende week checken als we hopelijk droog weer hebben.
Ben ook aan het kijken voor een aanhanger of busje iemand tips
 
Vraagje, zijn er in mijn woonplaats meerdere trial rijders? Ben opzoek naar een trial-maatje
 
Hoi Ob1, maat van me doet ook aan trial. Op een baan in Nunspeet. Hij vervoert zijn motor op een soort fietsdrager achterop zijn VW Caddy (op de trekhaak). k Weet geen merk, maar die drager is speciaal voor dat soort vervoer (trialmotoren, race-brommers, enz.). Is handiger dan een kar of als je er een speciaal busje voor moet aanschaffen. Succes!
 
Die heb ik ook gezien bij nonstop, zij verkopen die. Alleen mijn auto heeft een trekhaak met kogeldruk van 50kg .
Dan zou ik moeten kijken voor een auto met minimaal kogeldruk van 125kg.ik ga eens google welke autos dit aan kunnen
 
Terug
Bovenaan Onderaan