Ik heb nu 2 weken een gpz 305 en deze valt soms weg ( net zoals als hij geen naft heeft : een compleet ander geluid en nog 5 procent van zijn vermogen ofzo , soms komt er dan ook een luide plof uit mijn uitlaat ( klinkt zoals een balon die leeg gelaten word ofzo , alleen luider ) , nu dacht ik eerst dat het probleem gewoon was dat er ergens vuil in de sproeiers zat of in de naftbak en dat hij daarom soms effe geen naft kreeg , maar het komt en gaat plotseling ( wel alleen als hij warm is , houd soms vanzelf op , soms moet je even 2 minuten aan de kant gaan staan ) en die ploffen zouden ook niet echt verklaarbaar zijn met een naftprobleem .
Dus nu denk ik eerder aan de ontsteking ofzo , maar daar ken ik eerlijk gezegt niet veel van , iemand die enig idee heeft wat dit is of kan zijn
Bedankt op voorhand
Dus nu denk ik eerder aan de ontsteking ofzo , maar daar ken ik eerlijk gezegt niet veel van , iemand die enig idee heeft wat dit is of kan zijn
Bedankt op voorhand

en het is de ontsteking niet de bougies , die zijn juist vervangen 
, ben nu al half aan het stralen , is echt iritant als je zoiets voorhebt met een motor die je nog maar 2 weken hebt
)
was het beu en iemand anders op deze site is het ook beginnen te gebruiken