Pacolicious
Rookie
- 5 mrt 2009
- 8
- 0
Hallo,
Ik heb een aprilia rs 125cc bj 2001 met een standaard rotax 122 engine.
Toen ik laatst wegreed van huis drukte ik na 500 meter per ongeluk de dodemansknop in en heb vervolgens bij stilstand weer de motor gestart. Ik reed naar de eindbestemming (ong 1 km verder) en bij aankomst viel mijn motor uit bij het remmen terwijl ik de koppeling vast hield.
De volgende dag duurde het aanzienlijk langer dan normaal om te motor te starten en na 500 meter tijdens het rijden (ik reed rustig, eerst de motor warm laten lopen ook al was het 28 graden) viel de motor uit het niets uit. Hiermee bedoel ik dat ik niet schakelde. Ik reed in zijn 2 rond de 5k toeren.
Proberen aan te rennen, ook geen succes. Af laten koelen en vervolgens kon ik weer 500 meter rijden en viel die weer op dezelfde manier uit. mijn temp in mijn display gaf tussen de 70-90 graden aan en het was ong 28 graden dagtemp. Alle vloeistoffen gecontroleerd en deze zijn op peil. Er zit ook benzine in de tank en de benzine leidingen zijn niet gekneld.
Aangezien de kenners zich hier bevinden zou ik graag jullie mening willen horen over wat het probleem eventueel zou kunnen zijn?
Alvast bedankt,
Marco
Ik heb een aprilia rs 125cc bj 2001 met een standaard rotax 122 engine.
Toen ik laatst wegreed van huis drukte ik na 500 meter per ongeluk de dodemansknop in en heb vervolgens bij stilstand weer de motor gestart. Ik reed naar de eindbestemming (ong 1 km verder) en bij aankomst viel mijn motor uit bij het remmen terwijl ik de koppeling vast hield.
De volgende dag duurde het aanzienlijk langer dan normaal om te motor te starten en na 500 meter tijdens het rijden (ik reed rustig, eerst de motor warm laten lopen ook al was het 28 graden) viel de motor uit het niets uit. Hiermee bedoel ik dat ik niet schakelde. Ik reed in zijn 2 rond de 5k toeren.
Proberen aan te rennen, ook geen succes. Af laten koelen en vervolgens kon ik weer 500 meter rijden en viel die weer op dezelfde manier uit. mijn temp in mijn display gaf tussen de 70-90 graden aan en het was ong 28 graden dagtemp. Alle vloeistoffen gecontroleerd en deze zijn op peil. Er zit ook benzine in de tank en de benzine leidingen zijn niet gekneld.
Aangezien de kenners zich hier bevinden zou ik graag jullie mening willen horen over wat het probleem eventueel zou kunnen zijn?
Alvast bedankt,
Marco