beste luitjes,
heb vorig jaar november deze bok in elkaar gezet :
http
/www.thundercat.superbikeclub.com/projects/motorbok.htm
precies volgens de tekeningen en met zwaarder materiaal als aangegeven , dus nog steviger.
nou is mij vorig jaar bij het afbokken al eens een keer voorgekomen dat de motor van de bok donderde en ik mijn FZR 600 moest tegenhouden om niet te vallen en de motorbok klem zat onder de uitlaat
vorige week weekendje weg geweest en kom terug en wat blijkt , mijn motor ligt naast de motorbok (met wederom de motorbok weer zo klem dat we de motor met 3 personen moesten redden uit zijn vreemde postitie !!!
hij heeft 3 maanden in de winterstop op deze bok gestaan zonder probleem.
wie heeft een idee wat er fout zou kunnen zijn gegaan ?
mijn schoonouders hebben onder bedreiging van een UZI verklaard dat er niemand bij is geweest en verder komt er niemand in de schuur.
mijn schoonmoeder is als de dood voor de motor en zeker voor het alarm
en mijn schoonvader ziet het nut niet in van een 2 wieler als je ook droog kunt zitten in een koekblik dus ben er ook wel van overtuigd dat zij er niets aan hebben gedaan (hadden ze hem in ieder geval maar rechtop gezet dan had ik niet schade gehad en rotte bougies !!)
heb vorig jaar november deze bok in elkaar gezet :
http
/www.thundercat.superbikeclub.com/projects/motorbok.htmprecies volgens de tekeningen en met zwaarder materiaal als aangegeven , dus nog steviger.
nou is mij vorig jaar bij het afbokken al eens een keer voorgekomen dat de motor van de bok donderde en ik mijn FZR 600 moest tegenhouden om niet te vallen en de motorbok klem zat onder de uitlaat
vorige week weekendje weg geweest en kom terug en wat blijkt , mijn motor ligt naast de motorbok (met wederom de motorbok weer zo klem dat we de motor met 3 personen moesten redden uit zijn vreemde postitie !!!
hij heeft 3 maanden in de winterstop op deze bok gestaan zonder probleem.
wie heeft een idee wat er fout zou kunnen zijn gegaan ?
mijn schoonouders hebben onder bedreiging van een UZI verklaard dat er niemand bij is geweest en verder komt er niemand in de schuur.
mijn schoonmoeder is als de dood voor de motor en zeker voor het alarm
en mijn schoonvader ziet het nut niet in van een 2 wieler als je ook droog kunt zitten in een koekblik dus ben er ook wel van overtuigd dat zij er niets aan hebben gedaan (hadden ze hem in ieder geval maar rechtop gezet dan had ik niet schade gehad en rotte bougies !!)