Motor vandaag omgewaaid

Peter uit Soest

Die hard MF'er
2 okt 2001
641
0
Soest
Ben je zuinig op je spullen...

Ik zat boven, hoorde ik mn pa schreeuwen, "Je motor ligt op zijn kant!"
Ik rende naar beneden, ik geloof dat ik nog nooit zo snel de trap ben afgelopen.

Ja hoor ding op zijn kant. Waar ik de kracht vandaan haalde weet ik niet, maar we kregen hem in 1 keer rechtop.
Schade: Beschadigde uitlaat, stepje, nog een stepje aan valbeugel, handvat en spiegel, en een liter benzine.
Lang leve de Renegade (merk) valbeugel :} voor de vulcan 800. Anders was er nog meer beschadigd. De uitlaatbeugel heb ik weer recht kunnen trekken.
 
ik denk dat je vandaag niet de enige zal zijn die dat overkomt. Blijft flink balen natuurlijk.
 
kut zeg,

Ik zit ook steeds ff uit het raam te kijken of ie nog staat, want die motorhoes werkt een beetje als zeil geloof ik.
 
Ik loop net over straat, valt 2meter voor mijn neus een dakpan op de grond. Dan schrik je toch ook ff en ik moet er niet aan denken wat er zou zijn gebeurd als ie op mun kop was gevallen.
 
Balen man!

Ik heb net mn auto ook maar ff weggezet want de bomen vallen hier bij bosjes om :( Brandweer heeft t maar druk hier..........
 
Ik heb de motor nu vastgebonden net als een boot zeg maar, met een stuk touw naar de paal van het hek in de tuin.
 
dat is ff balen zeg. Die van mij staat uit voorzorg nu in de woonkamer. Als het weer weer beter is dan moet ie weer naar buiten van m'n vriendin, dus hoop ik op een zeer gure herfst/winter })
 
dat is ff balen zeg. Die van mij staat uit voorzorg nu in de woonkamer. Als het weer weer beter is dan moet ie weer naar buiten van m'n vriendin, dus hoop ik op een zeer gure herfst/winter })

Kan je lekker rondje som de tv rijden :] of The Fast and The Furious huren en zelf de geluiden er bij maken met de motor :P
 
Het weer is inderdaad gruwelijk, net even op het strand gaan kijken, zo'n storm heb ik op het strand nog niet meegemaakt! Respect voor de kracht van de natuur, niet normaal....
 
Aansluiten op je PC en dan SBK 2001 spelen met dat ding!

Wel @#$#@ voor je Peter, maar een boom erop is erger :P

[me]TTeun hoopt dat zijn schuurtje er nog staat als ie weer thuiskomt[/me]
 
Ik heb em nu verankerd met een betonnen engelse bulldog en het betonblok van het slot er tegenaan gezet.
Gelukkig is een Vmax ook maar een lomp ding ;)



Peter, echt vervelend dat het gebeurd is, maar had erger gekund.
 
Da's naadje zeg...
Wel mazzel met de schade, klinkt als een meevaller. Hail to the valbeugel :} Kan de motor ook niet de andere kant op nu? Zou lullig zijn als ie zo meteen andersom ligt... :(

Hier is het ook lekker... Rozenboog-achtig ding met klimop omgepleurd, decoratieve zooi door de hele achtertuin, een stukje verderop al twee bomen omgeknoept (stevige bomen, zeker 10 m hoog) en op het plein waar ik aan woon staat de hoekboom langzaam te scheuren... Ben benieuwd of ik vanavond nog de straat uitkan...
 
Balen hoor!

Vanochtend na de fitness op weg naar huis zag ik fietsen op de grond, okay...
maar ook brommertjes en toen opeens een CB 600 :? omgewaaid tegen een boom.....AU!

En dan hoor je op de radio dat het dak van het CS op instorten staat......heavy!!!!
 
Ik mijn eigen fiets ff wat meer beschut in de tuin gezet. Nou maar hopen dattie blijft staan.

CU

D *D *D V
 
Das inderdaad klote man!
Als ik jullie was zou ik voor vandaag maar alle hoezen verwijderen!
Beter nat dan een windvanger!

Anyways.. Mijn R6 staat bij Motoport. Hoop dat hij daar binnen staat!
 
Ding van mij staat aardig in de luwte en kan in principe geen kant op, maar hoop er maar het beste van.
 
Als je nog een zeil om je motor hebt, haal hem er alsjeblieft af :( De enige reden dat mijn motor nog stond was ondat de spiegel in een vuilnisbak is blijven haken! Het zeil heeft als een soort parachute de motor van de bok getrokken :(
 
Is inderdaad kl*te. Zoals ook al eerder opgemerkt voor degene die hun motor buiten onder een hoes hebben staan, haal die hoes er maar vanaf. Toen mijn motor(en) nog buiten stonden heb ik ze er ook maar afgehaald tijdens een storm. Begonnen gevaarlijk te schudden.
 
Is het trouwens normaal dat een flat van 14 verdiepingen heen en weer schud :? :+

* eriky is zeeziek aan het worden
 
Is het trouwens normaal dat een flat van 14 verdiepingen heen en weer schud :? :+

* eriky is zeeziek aan het worden

Heel normaal :-) Als het dat niet doet heb je pas problemen!
Hier in België waait het ook enorm hard!! Ik kijk daarjuist even naar buiten en zie een schotelantenne wegwaaien!! Toen ik ging kijken waar die terecht was gekomen, verschoot ik wel even! Net tussen 2 geparkeerde auto's neergekomen in een vrij drukke straat! Nergens schade, alleen schotelantenne voor de vuilbak...
Ongelooflijk veel geluk, want die plek tussen die 2 auto's is typisch een plek waar ik mijn moto zou parkeren... Net genoeg voor een moto, veel te weinig voor een auto...

*Auch*... het gedacht alleen al...

Grtz
 
Terug
Bovenaan Onderaan