Motor vriendelijk hotel zoeken

Tonchi

MF'er
18 mrt 2011
197
20
Zeewolde
Hoi,

Ik ben op zoek naar een super vriendelijk motor hotel dat gelegen is in de regio van het meren gebied van noord Italie.

Wie weet......
 
Ik vertrek over 1,5 week naar Hotel Lory in Molvano.

Motor

Wordt gerund door een Nederlands stel, is een stukje te noorden van het Garda-meer.
Kan je nu dus nog niet vertellen hoe het is, maar ze hebben routes en een garage waar de motor in kan dus we zien wel heh ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eigenlijk nog nooit een motorONvriendelijk hotel gezien.
Ook hotels die zich niet als motorvriendelijk hotel profileren ontvangen graag motorrijders.
Motorrijders zijn immers goede klanten, die veel te besteden hebben.
Meestal kan de motor wel in de garage.
 
Ik heb eigenlijk nog nooit een motorONvriendelijk hotel gezien.
Ook hotels die zich niet als motorvriendelijk hotel profileren ontvangen graag motorrijders.
Motorrijders zijn immers goede klanten, die veel te besteden hebben.
Meestal kan de motor wel in de garage.


Dat was vroeger (jaar of 15 geleden wel even anders overigens....) :X
 
Hoi,

Ik ben op zoek naar een super vriendelijk motor hotel dat gelegen is in de regio van het meren gebied van noord Italie.

Wie weet......
deze is echt motorvriendelijk ( komen alleen maar motorrijders) bij karl
ben er zelf al 3x geweest
www.hotel-mondschein.it
 
Zoeks een op MOHO

Allemaal motorvriendelijke hotels in zuid-Duitsland/Oostenrijk en Noord-Italie

IMGP0180.jpg


Dit is hotel Cristallo in Levico Italie
`s avonds stonden er +/- 100 motoren in de garage
:9~
 
Laatst bewerkt:
Geweigerd heb ik ook meegemaakt in Luxemburg. Nat en vies, daar zaten ze niet op te wachten.
 
meedenken met de motorrijder? Kunnen die niet voor zichzelf denken dan?

enne, motorvriendelijk? Heb liever dat mijn motor buiten staat en dat ze vriendelijk zijn voor de berijder :-)
 
Geweigerd heb ik ook meegemaakt in Luxemburg. Nat en vies, daar zaten ze niet op te wachten.

Meegemaakt, dat er gewoon wordt gezegd dat de keuken van het restaurant gesloten is en dat er niets meer geserveerd wordt, terwijl er bij de rest van de tafeltjes de menukaart op tafel ligt..... :X



Gewoon blijven zitten.... ik heb toch wel lekker gegeten maar kom daar nooit meer. :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan