Motorbanden balanceerapparaat

SGTI16V

Die hard MF'er
13 jun 2015
342
1
Haarlem
Zoals de titel al zegt; ik ben op zoek naar een motorbanden balanceerapparaat.

En dan gewoon zo'n statische :)


Zelf maken kan, alleen moet ik dan iemand hebben die voor mij van die conussen kan draaien...


Ik heb al menig webshop gecontacteerd, vrijwel nergens meer leverbaar en/of uitverkocht...
 
Zoals de titel al zegt; ik ben op zoek naar een motorbanden balanceerapparaat.

En dan gewoon zo'n statische :)


Zelf maken kan, alleen moet ik dan iemand hebben die voor mij van die conussen kan draaien...


Ik heb al menig webshop gecontacteerd, vrijwel nergens meer leverbaar en/of uitverkocht...

Ik moet ook nog zo'n ding hebben, zit er ook aan te denken om hem zelf te maken en dan die conussen 3-D te (laten) printen.

Misschien ook een idee voor jou.
 
Barntools, Datona, werktuigen, oprijplatenshop, tool2go, motorworkx, etc. etc.

Ik heb alle websites van de eerste 4 pagina's van google al geprobeerd, allemaal hetzelfde verhaal uitverkocht en vanaf +/- augustus weer leverbaar. (ook al staat op de website dat ze wel leverbaar zijn).

Dit geldt voor alle modellen, dus waarschijnlijk komen die allemaal van dezelfde leverancier.



Ik wil zo'n ding op vrij korte termijn aangezien m'n banden weer versleten zijn. Als ik kijk wat ik normaal betaal voor banden monteren + balanceren... Een setje bandenlepels en zo'n nalanceerapparaat heb ik binnen no-time terugverdient.

Vooral als ik kijk hoe vaak ik banden wissel.. supermoto strugles :P
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor de hulp. Ik heb er eentje uit Engeland besteld!

Voortaan lekker zelf bandjes leggen en balanceren :D
 
Ik heb er zelf ook 1. Die is onderdeel van een bandenapparaat om een band te verwijderen en om te leggen (zelfde principe).

Werkt perfect allemaal!
 
Barntools, Datona, werktuigen, oprijplatenshop, tool2go, motorworkx, etc. etc.

Ik heb alle websites van de eerste 4 pagina's van google al geprobeerd, allemaal hetzelfde verhaal uitverkocht en vanaf +/- augustus weer leverbaar. (ook al staat op de website dat ze wel leverbaar zijn).

Dit geldt voor alle modellen, dus waarschijnlijk komen die allemaal van dezelfde leverancier.



Ik wil zo'n ding op vrij korte termijn aangezien m'n banden weer versleten zijn. Als ik kijk wat ik normaal betaal voor banden monteren + balanceren... Een setje bandenlepels en zo'n nalanceerapparaat heb ik binnen no-time terugverdient.

Vooral als ik kijk hoe vaak ik banden wissel.. supermoto strugles :P

Dan had ik wellicht de laatste, heel recent 1 uit voorraad bij barntools weg gehaald...
 
Barntools, Datona, werktuigen, oprijplatenshop, tool2go, motorworkx, etc. etc.

Ik heb alle websites van de eerste 4 pagina's van google al geprobeerd, allemaal hetzelfde verhaal uitverkocht en vanaf +/- augustus weer leverbaar. (ook al staat op de website dat ze wel leverbaar zijn).

Dit geldt voor alle modellen, dus waarschijnlijk komen die allemaal van dezelfde leverancier.



Ik wil zo'n ding op vrij korte termijn aangezien m'n banden weer versleten zijn. Als ik kijk wat ik normaal betaal voor banden monteren + balanceren... Een setje bandenlepels en zo'n nalanceerapparaat heb ik binnen no-time terugverdient.

Vooral als ik kijk hoe vaak ik banden wissel.. supermoto strugles :P

eigenlijk moet je dan ook meerekenen wat het aan opslag/ruimte kost dat je het hebt staan.
Of heb je zo een schuurtje waarbij je al je helm op moet zetten voordat je naar binnen stapt omdat je anders iets op je hoofd krijgt ( lees stampvol ) ;)
 
Zondag besteld uit Engeland, vanmorgen in huis en vanmiddag gelijk getest. Werkt perfect!
 
Terug
Bovenaan Onderaan