motorbeurs Utrecht 22-25 feb 2024 mét alle grote merken!

Lees hier een hoop negatief geschrijf over de motorbeurs.
Nu komen alle grote motor merken en kleinere weer op de motorbeurs is het weer niet goed.
En word er alleen maar gepraat over motorbeurs 2023 en hoe slecht dat was.
Afijn niemand weet hoe de beurs in 2024 er uit gaat zien
Laat je verassen zeg ik.

Of we gaan over afgelopen motor beurs 2023 schrijven steeds.
Dan vergeten jullie dat geklets over ene Maaike r6 die er toen stond.
Even in dat motorbeurs topic van 2023 gelezen wat er toen niet goed was.
En dat geklaag over houthakkers blousen 😆😆😆😆🤣🤣🤣.
De motor merken hadden ook kunnen weg blijven in 2024 en zo motorbeurs kunnen laten verdwijnen uiteindelijk.
Wees blij dat er nog een motorbeurs georganiseerd word in Nederland dan hoeven we niet naar de eicma etc.
Ik kijk wel bij de dealers, gelijk een leuk toerritje :]
 
Lees hier een hoop negatief geschrijf over de motorbeurs.
Nu komen alle grote motor merken en kleinere weer op de motorbeurs is het weer niet goed.
En word er alleen maar gepraat over motorbeurs 2023 en hoe slecht dat was.
Afijn niemand weet hoe de beurs in 2024 er uit gaat zien
Laat je verassen zeg ik.

Of we gaan over afgelopen motor beurs 2023 schrijven steeds.
Dan vergeten jullie dat geklets over ene Maaike r6 die er toen stond.
Even in dat motorbeurs topic van 2023 gelezen wat er toen niet goed was.
En dat geklaag over houthakkers blousen 😆😆😆😆🤣🤣🤣.
De motor merken hadden ook kunnen weg blijven in 2024 en zo motorbeurs kunnen laten verdwijnen uiteindelijk.
Wees blij dat er nog een motorbeurs georganiseerd word in Nederland dan hoeven we niet naar de eicma etc.
Alweer 🥳 🥳 🤗

Daarbij :,ik zeg zoveel👌:+
 
Ze moeten deze beurs gewoon verplaatsen naar Houten, is in de buurt en dan kan iedereen die met de auto komt hem gewoon naast het gebouw neer schijten. (Motor ook natuurlijk)
 
Dat wordt dan wel een heel klein motorbeursje , houten is in totaal kleiner als 1 hal in Utrecht
En de parkeerplaatsen aldaar zijn ook heel wat minder. Ik kom er regelmatig voor beurzen, meer dan eens moet je een stuk verder parkeren, bij het hotel, of erger nog, gewoon langs de weg erheen.
 
Lees hier een hoop negatief geschrijf over de motorbeurs.
Nu komen alle grote motor merken en kleinere weer op de motorbeurs is het weer niet goed.
En word er alleen maar gepraat over motorbeurs 2023 en hoe slecht dat was.
Afijn niemand weet hoe de beurs in 2024 er uit gaat zien
Laat je verassen zeg ik
Je gaat naar een motorbeurs en er wordt aangeboden om je te laten verassen. NIET DOEN!!

Dat je verrast wordt, bijv bij Sinterklaas, kan soms wel leuk zijn.
Dat verassen wil ik nog maar effe niet doen totdat werkelijk mijn einde is aangebroken. (kunnen alle restanten in een urn)

Dat negatieve geschrijf is er natuurlijk niet voor niets.
Veel (trouwe) bezoekers hebben de beurs steeds ietsje minder zien worden.
Zoals ik heb begrepen is ook de oorzaak dat de m2-prijs op de beurs niet gering is.
Veel (kleine) exposanten zijn daardoor afgehaakt.

De teneur is dat de ervaring van de beurs vaak wordt beoordeeld als negatief.
Zeker de trouwe bezoekers maken een vergelijking met eerdere jaren.
Wellicht een wake-up-call voor de exploitant van het Jaarbeurs-gebouw om iets met het tarief te doen.
Ook mag duidelijk zijn dat bezoekers niet zitten te wachten op stands met zinloze frutsels.
 
Je gaat naar een motorbeurs en er wordt aangeboden om je te laten verassen. NIET DOEN!!

Dat je verrast wordt, bijv bij Sinterklaas, kan soms wel leuk zijn.
Dat verassen wil ik nog maar effe niet doen totdat werkelijk mijn einde is aangebroken. (kunnen alle restanten in een urn)

Dat negatieve geschrijf is er natuurlijk niet voor niets.
Veel (trouwe) bezoekers hebben de beurs steeds ietsje minder zien worden.
Zoals ik heb begrepen is ook de oorzaak dat de m2-prijs op de beurs niet gering is.
Veel (kleine) exposanten zijn daardoor afgehaakt.

De teneur is dat de ervaring van de beurs vaak wordt beoordeeld als negatief.
Zeker de trouwe bezoekers maken een vergelijking met eerdere jaren.
Wellicht een wake-up-call voor de exploitant van het Jaarbeurs-gebouw om iets met het tarief te doen.
Ook mag duidelijk zijn dat bezoekers niet zitten te wachten op stands met zinloze frutsels.
En toch kan je elk jaar over de koppen lopen…..duzz het zal de exploitant aan zijn reet roesten.
En mij ook ;)
 
Je gaat naar een motorbeurs en er wordt aangeboden om je te laten verassen. NIET DOEN!!

Dat je verrast wordt, bijv bij Sinterklaas, kan soms wel leuk zijn.
Dat verassen wil ik nog maar effe niet doen totdat werkelijk mijn einde is aangebroken. (kunnen alle restanten in een urn)

Dat negatieve geschrijf is er natuurlijk niet voor niets.
Veel (trouwe) bezoekers hebben de beurs steeds ietsje minder zien worden.
Zoals ik heb begrepen is ook de oorzaak dat de m2-prijs op de beurs niet gering is.
Veel (kleine) exposanten zijn daardoor afgehaakt.

De teneur is dat de ervaring van de beurs vaak wordt beoordeeld als negatief.
Zeker de trouwe bezoekers maken een vergelijking met eerdere jaren.
Wellicht een wake-up-call voor de exploitant van het Jaarbeurs-gebouw om iets met het tarief te doen.
Ook mag duidelijk zijn dat bezoekers niet zitten te wachten op stands met zinloze frutsels.
Haha 😂😂😂😂 zie het moet verrassen zijn .
Verassen oeps.
Warm gedoe daar dan met al die stook vuurtjes.
 
Dat negatieve geschrijf is er natuurlijk niet voor niets
Dat zijn alleen die oude bromberen die zo terugverlangen naar de jaren 80. Toen de knaken nog van hout waren, toen je kut nog met umlaut schreef en toen de batavieren nog met z’n vijfen waren.
De motorliefhebbers die wel met verandering om kunnen gaan komen blijkbaar toch gewoon en gaan er niet over liggen te zeuren op een forum
 
Ook mag duidelijk zijn dat bezoekers niet zitten te wachten op stands met zinloze frutsels.
Als die stands elk jaar terugkomen kan het kennelijk uit. De sambalshop is er in ieder geval weer :-)

Vergis je niet, mensen gaan graag met iets naar huis. Of het nu motor gerelateerd is of niet
 
Als die stands elk jaar terugkomen kan het kennelijk uit. De sambalshop is er in ieder geval weer :-)

Vergis je niet, mensen gaan graag met iets naar huis. Of het nu motor gerelateerd is of niet
Als die sambalboer er niet is blijf ik wel weg. Waarvoor moet ik anders naar de motorbeurs? Sonder sambal geen leven!
 
Laatst bewerkt:
voor die bezigheid hoef je toch niet naar een beurs? :+

v.w.b. a.s beurs: het zal toch wel een verrassing worden hoe ze t ditmaal aan gaan pakken.
wat vorig jaar ons wel leerde is dat de organisatie erachter welliswaar creatief kan zijn (eerlijk is eerlijk, het was allemaal wat karig, maar opvulling van de ruimtes was slim genoeg aangepakt om het geen klein bij elkaar geraapt geheel te laten lijken die het zou zijn als je de stands op ´normale afstand´ van elkaar zou zetten).
maar ook gewoon iets in elkaar moet gaan zetten met degenen die wel akkoord zijn gegaan met de prijzen voor het aanwezig zijn.

dat er (imo) veranderingen gaande zijn die wellicht niet goed uitpakken voor het evenement (wegblijven van merken of bedrijven) kan volgens mij
ook te maken hebben met veranderende markt.
hoe langer hoe meer motorzaken willen niet meer aan motorkleding doen.
motorkledingzaken verdwijnen soms a.g.v. groeiende internet handel (of bieden wel service, maar vervolgens noteert de klant de gegevens van het pak, en koopt vervolgens bij een dozenschuiver), en a.g.v. overnames van bedrijven door andere partijen, die op hun beurt niks in deelname zien.

of de motorbeurs er in de toekomst ook nog is, zal alleen de tijd leren.
ik hoef er i.i.g. niet meerdere motorzaken mee af te gaan om de nieuwe modellen te zien, eten/drinken ben je er niet verplicht te kopen, en zoals altijd kom ik wel weer met info foldertjes, leuke foto's en gereedschap van t verlanglijstje thuis.
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk wel weer zin in. Meestal ging ik met een paar vrienden op de vrijdag, maar het is alweer jaren geleden. Bijkomend 'voordeel', als ik naar de datum kijk, is dat die vrijdag ook mijn salaris gestort wordt _O-

Zal wel weer het vaste verhaal worden. Tram van Nieuwegein naar Utrecht, eten en drinken op de beurs kopen, kankeren over de prijzen, beetje ideeën opdoen voor reizen, misschien de motorjas een keer vervangen, die laarzen mogen ook wel en als Wera er weer staat (en dat is zo te zien het geval) eens wat dingen in het echt bepotelen. We hebben in de afgelopen maanden alle drie een andere fiets gekocht, maar dan wil je nog steeds kijken en vergelijken, al is het alleen maar voor bevestiging van de keuze.

Daarna misschien nog even een hapje eten in Utrecht en weer naar huis. Ik heb dit jaar klaarblijkelijk niets gemist, 2024 gaan we zien.
 
Helemaal eens met de kritiek op de vorige editie. Dat was een slap aftreksel.
Het lijkt er toch op dat ze wel serieus met de kritiek aan de gang zijn gegaan. Moest ook wel, anders hadden ze het beter de 'bike experience' oid kunnen noemen.

Alle motormerken op Motorbeurs Utrecht 2024 - Nieuwsmotor.nl

Dit vind ik wel een goede zet: "Binnen de RAI is nu afgesproken dat er in Utrecht gematigd wordt omgegaan met een aantal standaard meters aan standruimte voor alle merken. Dit om ervoor te zorgen dat de concurrentiestrijd tussen enorme stands de kosten niet enorm opdrijft, iets wat voor veel importeurs de hoofdoorzaak van het wegblijven in 2022 was."

Dus de stands zijn wat kleiner maar alle merken komen wel
 
Terug
Bovenaan Onderaan