motorbeurs Utrecht 22-25 feb 2024 mét alle grote merken!

dat er niet eens een plattegrond te vinden is op de website...dat zegt mij al genoeg
Dat is inderdaad slecht van de organisatie. Komt echter veel voor bij beurzen voor consumenten. Vreemd want de organisatie weet wie deelneemt en waar ze ze hebben ingedeeld. Bij B2B beurzen is er altijd een deelnemerslijst en plattegrond/indeling.
 
Vreemd want de organisatie weet wie deelneemt en waar ze ze hebben ingedeeld. Bij B2B beurzen is er altijd een deelnemerslijst en plattegrond/indeling.
Het is zelfs vaak zo dat bij beurzen in het algemeen de zelfde standhouders op exact dezelfde plaats staan als de keer ervoor. Ik kom wel eens op een jaarlijkse beurs waarbij ik na binnenkomst denk “als ik nu mijn toegangskaartje van het vorig jaar had meegenomen was alles helemáál hetzelfde geweest” ;) .
 
1707807358296.png
 
Toch even een alternatief plan aan het maken om er te komen op donderdag... Vind het niet erg om nat te worden, maar om dan nog lekker relaxed rond te lopen op een beurs en weer nat terug vind ik wat minder. hopelijk heeft buienradar het weer fout :p
1707995315752.png
 
Toch even een alternatief plan aan het maken om er te komen op donderdag... Vind het niet erg om nat te worden, maar om dan nog lekker relaxed rond te lopen op een beurs en weer nat terug vind ik wat minder. hopelijk heeft buienradar het weer fout :p
Bekijk bijlage 1974138
Jezus, als je nu al een reden zoekt om niet op de motor te gaan, blijf dan thuis.
 
Toch even een alternatief plan aan het maken om er te komen op donderdag... Vind het niet erg om nat te worden, maar om dan nog lekker relaxed rond te lopen op een beurs en weer nat terug vind ik wat minder. hopelijk heeft buienradar het weer fout :p
Bekijk bijlage 1974138
Niets zo veranderlijk als weersvoorspellingen. Buienradar van vandaag voor Utrecht voor de komende 2 weken.
1000040770-01.jpeg

Wil zaterdag met de motor naar de motorbeurs. (Als ik naar het Spoorwegmuseum wil, ga ik wel met de trein😉.)
 
Ik heb twee tickets voor de vrijdagavond maar kan helaas niet meer. Mogen weg voor de prijs van 1. Bericht mij bij interesse!

Edit: niet meer beschikbaar. Gaat nu een MF'er brommers kieken voor een prikkie!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan