motorbeurs Utrecht 22-25 feb 2024 mét alle grote merken!

Ik sta donderdagmidddag op de stand van de BMW GS club. Heb er weer zin in. Toch altijd wel weer gezellig.
 
Jammer dat die combikaart geen rekening houd met je afstand want ik ben 10 euro duurder uit met een combikaart dan gewooon los treinkaartje en beurs.....
 
Jammer dat die combikaart geen rekening houd met je afstand want ik ben 10 euro duurder uit met een combikaart dan gewooon los treinkaartje en beurs.....
Ik heb precies hetzelfe ja.

Maar ze zullen best rekening houden met afstand maar alleen als je verder weg woont ga ik vanuit. Lijkt me niet dat je voor in totaal €39 vanuit Zuid-Limburg de beurs kan bezoeken. -O-
 
Meestal niet zo druk, dus goed te doen met parkeren.
Volgens mij is deze informatie niet correct. Want als ik het correct heb hebben ze twee parkeerplaatsen afgesloten omdat daar nieuwbouw gepleegd wordt. P4 is de enige parkeerplaats waar je kunt parkeren. Ik heb een parkeerkaart gereserveerd (ik ga vanmiddag met onze kinderen). Toen ik een kaartje wilde reserveren was het de ene keer beschikbaar en de andere keer niet. Dus het lijkt erop dat het wel redelijk vol zal zijn. Dus mijn advies is om wel proberen een parkeerplaats te reserveren.
 
Ik ga donderdag.
Ik zou het wel gezellig vinden om iemand van MF tegen te komen.
Ik trek in ieder geval mijn Harley Davidson T-shirt aan, zwart met rood, en op de rug staat ook nog Rotterdam, dus je kan mij niet missen. ;)
Er loopt een kale vent met baard naast.
Ik ga vanmiddag met onze kinderen. Een kale Chinees van 1,60 met mijn dochter van 23 en zoon van 21. Dat kan ook niet missen ;-). De "Chinese" delegatie (halfbloedjes).
 
Ik heb precies hetzelfe ja.

Maar ze zullen best rekening houden met afstand maar alleen als je verder weg woont ga ik vanuit. Lijkt me niet dat je voor in totaal €39 vanuit Zuid-Limburg de beurs kan bezoeken. -O-
Ook weer waar.... maar je moet er wel zelf scherp op zijn.
 
ik stap zo de motor op richting de jaarbeurs. Ik heb geprobeerd om wat omschrijvingen van mensen die er vandaag ook zijn te onthouden, maar ben bang dat ik dat tegen die tijd allemaal weer vergeten ben :D
 
Volgens mij is deze informatie niet correct. Want als ik het correct heb hebben ze twee parkeerplaatsen afgesloten omdat daar nieuwbouw gepleegd wordt. P4 is de enige parkeerplaats waar je kunt parkeren. Ik heb een parkeerkaart gereserveerd (ik ga vanmiddag met onze kinderen). Toen ik een kaartje wilde reserveren was het de ene keer beschikbaar en de andere keer niet. Dus het lijkt erop dat het wel redelijk vol zal zijn. Dus mijn advies is om wel proberen een parkeerplaats te reserveren.
alleen p4? waarom is dat niet op de website te vinden dan? ik zie die info nergens en stond ook niet in mails.
ik probeer al weken een parkeerkaart te reserveren maar krijg iedere keer de melding dat er geen online plaatsen te reserveren zijn.
 
alleen p4? waarom is dat niet op de website te vinden dan? ik zie die info nergens en stond ook niet in mails.
ik probeer al weken een parkeerkaart te reserveren maar krijg iedere keer de melding dat er geen online plaatsen te reserveren zijn.
Ik heb na een tip hier een plekje in 1 vd 5 parkings van Hoog Catharijne gereserveerd. Was €17,50 en genoeg plek. Kort wandelingetje neem ik op de koop toe.
 
alleen p4? waarom is dat niet op de website te vinden dan? ik zie die info nergens en stond ook niet in mails.
ik probeer al weken een parkeerkaart te reserveren maar krijg iedere keer de melding dat er geen online plaatsen te reserveren zijn.
Dat durf ik niet te zeggen. Ik had het volgens mij ook op dit forum opgepikt. Blijkbaar had ik dan mazzel dat er net een plekje geannuleerd was?
En inderdaad, het alternatief is om te parkeren op Hoog Catharijne. Wel een stukje verder lopen.
 
Dat durf ik niet te zeggen. Ik had het volgens mij ook op dit forum opgepikt. Blijkbaar had ik dan mazzel dat er net een plekje geannuleerd was?
En inderdaad, het alternatief is om te parkeren op Hoog Catharijne. Wel een stukje verder lopen.
ik heb ook maar even op Hoog Catharijne een plekje gepakt.
Lopen is niet ver, en het scheelt ook nog eens een tientje ongeveer, dus het is wel goed zo ;)
 
Brabantse bol gezond. Bevroren.
Edit. Mee teruggegaan en we krijgen 3 appelgebak en saucijzenbroodjes.
Netjes opgelost en excuses.
 

Bijlagen

  • C1BC97BE-9147-4BAA-B97C-C94A73F0F333.jpeg
    C1BC97BE-9147-4BAA-B97C-C94A73F0F333.jpeg
    211,9 KB · Weergaven: 0
  • IMG_4872.jpeg
    IMG_4872.jpeg
    334,6 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Dan kan je net zo goed(koper) bij de Daalsesingel van Parkbee parkeren, Parkbee
Of als je toch zo ver wilt lopen, een woonwijk zonder vergunning opzoeken...
 
De dames uit mijn huishouden gaan zaterdag shoppen in Utrecht, ik mag mee om ze te brengen.
Online plaats reserveren bij Hoog Catherijne werkt goed, dan wandel ik naar de motorbeurs en kunnen de dames hun gang gaan.

Ik wil zelf even kijken bij enkele nieuwe lichte allroads, sowieso even bij CF Moto en Royal Enfield.
 
Terug
Bovenaan Onderaan