Motorbladen losse nummers uit periode 1974-1997

Mits

MF'er
21 nov 2001
151
1
wageningen
Goed heb een tijdje geleden mijn collectie motorbladen (MOTOR) geprobeerd compleet (ik zoek nog 1993no15 1992no7 1985no22 :) )te krijgen en heb hiervoor wat partijtjes opgekocht. Ik zit nu alleen met behoorlijk wat dubbele nummers. Wilde deze als losse nummers aanbieden hierzo. Normaal moet je altijd bananendozen tegelijk overnemen en dat is meestal meer dan je zoekt.

Edit: zoek je iets van een bepaald model, meldt het dan even dan kijk ik zodra ik tijd heb.

Ik heb een lijst van alle nummers die ik heb liggen hier (excel bestand) neergezet. (geel is een dubbel nummer)

Om het zoeken naar bepaalde artikelen en of motoren wat makkelijker te maken heb ik alle inhoudsopgaves van elk jaar ingescand en opgeslagen als afbeeldingsbestand. De afbeeldingen van de inhoudsopgaves zijn ook nog omgezet naar tekst met tekstherkenningssoftware zodat de pdf file kan worden doorzocht op een bepaalde tekst (handig als je een bepaald merk/motor zoekt), dit is zeker niet foutloos gebeurt maar voor het grootste gedeelte klopt dit wel.
Hier staan deze bestanden (in een rar file):
http://rapidshare.com/files/63850746/motorblad.rar


Kosten 0,5 euro voor een nummer, is niet teveel dacht ik.
Als je wat nummers wil hebben stuur dan even een email naar het adres in mijn profiel, dan geef ik het totaalbedrag door. (verzendkosten + iets voor de envelop)
Verzendkosten volgens normale tnt-post tarieven, aangezien het gewicht van de bladen nogal varieert moet ik eerst het geheel ff wegen. (gemiddeld zit een blad rond de 100 gram schat ik)

Dus....kijken of het storm loopt, weer wat te lezen in de koude wintermaanden ;) :]
 
Laatst bewerkt:
zoek jij bladen van het weekblad motor?
daar heb ik er ook een aantal van,ik zal ff zoeken.

heb jij bladen over de honda hawk gt vanaf 1988 ???
of de honda lead 125cc van 83 tot 88??
honda cb450n van 85/86 ??
 
zoek jij bladen van het weekblad motor?
daar heb ik er ook een aantal van,ik zal ff zoeken.

heb jij bladen over de honda hawk gt vanaf 1988 ???
of de honda lead 125cc van 83 tot 88??
honda cb450n van 85/86 ??

Ja deze 4 nummers nog->1998no15 1993no15 1992no7 1985no22

Als je wil kijken of je er nog een of meer van hebt zal ik kijken of ik iets voor jou kan vinden morgen.
 
Ja deze 4 nummers nog->1998no15 1993no15 1992no7 1985no22

Als je wil kijken of je er nog een of meer van hebt zal ik kijken of ik iets voor jou kan vinden morgen.

ik heb nu nr 15 uit 9-15 april 1998.

de rest moet ik ff kijken,ik ben ze nog aan het sorteren.
ik heb kasten vol,ook motor toerisme en promotor.
ik heb bladen vanaf 1967 maar ik heb zeer weinig uit de jaren 80.
 
Nah dit schiet niet echt op zo, anders moeten mensen maar even melden van welke motor ze iets zoeken. Dan zal ik kijken of ik nog wat heb als ik een keer tijd heb :)
 
hallo
ik wil de posters wel kopen die in de bladen zitten.
kwou voor me zoontjes een motorplaten muur maken.
als je een aantal hebt dan hoor ik het graag.
grts emma
 
heb je iets met de 1998-1999 yamaha R1 erin?

Heb dit gevonden:
1997 rijindruk yamaha yzf-r1 no46 blz42
1997 yamaha yzf-r1 no45 blz12
1999 verg.test suzuki tl1000r/yam r6/yam r1 nr13 blz 16
1999 rijindruk yam yzf-r1 nr 26 blz24

Helaas heb ik alleen No46 van 1997 hier liggen
 
Laatst bewerkt:
hallo
ik wil de posters wel kopen die in de bladen zitten.
kwou voor me zoontjes een motorplaten muur maken.
als je een aantal hebt dan hoor ik het graag.
grts emma

Zal even kijken, de nieuwere nummers zitten volgens mij niet zoveel posters in(?)
En ze zijn er soms ook al uit gehaald geloof ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan