Motorbladen MOTOR 74-97 gratis afhalen

Mits

MF'er
21 nov 2001
151
1
wageningen
Goed ik heb een paar maanden lopen venten met mijn dubbele nummers die ik heb van het motorblad . Heb er nog teveel over en ze liggen in de weg dus nu gratis af te halen 18 handzame doosjes met motorbladen van 1974 t/m 1997. Liefst alles in 1 keer weg. Ik ga in ieder geval geen nummers/artikelen meer uitzoeken.
Af te halen in Wageningen, voor een pak koekjes regel in er even een steekwagentje bij voor het inladen :) en dan help ik wel met sjouwen.
 
Laatst bewerkt:
ik heb wel interesse,moet mijn bibliotheek nog wat bijvullen.

ben nog steeds aan het uitzoeken naar van de jaren 80 heb ik erg weinig
 
Je mag ze komen halen, de jaren 80 heb ik aardig compleet ook vrij veel dubbel kun je de beste exemplaren eruit zoeken. Mail me maar als je langs wil komen.
 
Gedeelte is weg. Alles van 1990 t/m 1997 is nog af te halen.
Wie maakt me los?
mijn 80er jaren is nu zo goed als compleet

ik ben weer blij,vond zelfs een stuk over honda bros!!
ik heb alles uitgezocht en de dubbele apart gelegd,nu nog een lijst maken over welke motoren het gaat
 
Laatst bewerkt:
Nog af te halen
full
 
Je zoekt niets meer uit dus?
Want zoek nog een test van de SC28 Fireblade 1992 O-)

Heb even gekeken nog, in 1992 deze nummers staat wat in over de 900RR:
1992 no9 blz4 Rijindruk CBR 900RR
1992 no25 blz4 Vergelijkingstest CBR900RR/1000FZR EXUP

Maar helaas zitten deze nummers er niet tussen.
 
Wil best verzenden maar dan worden het 2 pakketten met verzendkosten van €11,95 per pakket. Ik weet niet of ze dat wel waard zijn.
 
Er zitten nog wat andere bladen tussen (motor&toerisme, moto73 en tt programmaboekjes). Als ik deze eruit laat samen met de dubbele nummers moet ik misschien onder de 30kg kunnen komen. Zodat het in 1 pakket kan...als er dan nog interesse is laat het maar weten.
 
heb mijn salaris nog niet, anders is er zeker wel interesse
laat tegen die tijd nog wel wat weten, dan kunnen we mss nog wat regelen :W
 
Vlas geeft gas komt ze niet ophalen, dus ze zijn er nog.
Zal dit weekend eens kijken hoeveel ik er in een doos kan krijgen om te versturen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan