• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Motorcycle Expo - Amsterdam

• Onderwerp starter Onderwerp starter Marve
  • Startdatum Startdatum
Wel een boel custardgedoe. B|

MC%20EXPO-WWW-A5.RED.thumbnail.jpg

Ik ga morgen.. ik heb trouwens ook nog een kaartje teveel (blabla ex)... tegen gereduceerd bedrag mag iemand dat overnemen.

En voor mooie dames zelfs gratis ;).

Dit weekend, motorcycle Expo in Amsterdam:

[NORML]http://www.motorcycle-expo.nl/[/NORML]

Zelfs OCC komt met wat custom bikes dus ik ga zeker kijken! :)

Tickets 10 euries.

Nog meer mensen die gaan? :)

Die OCC dingen stonden aan het begin van het jaar ook in Rosmalen ,ik moet zeggen dat ze in het echt er nog slechter uitzien als op tv
Wat een meuk in vergelijking met wat europese bouwers maken
Typisch een geval van een grote bek en dan zal het wel mooi zijn
Net zoiets als walz die zijn weer een one trick pony (zijn allemaal het zelfde)
Er is ook een belg waarvan ik de naam effe kwijt ben die maakt echt schitterende dingen ,mooi simpel maar zo mooi gemaakt en ontworpen

kom er net vandaan,was rustig en heb alles goed kunnen bekijken.

vond het een leuke expo en ga er volgend jaar zeker weer naar toe (en ook weer naar rosmalen)

Kom er ook net vandaan, maar vond het tegen vallen. Na 3 kwartier stonden we alweer buiten. Als je dan die 10 euro (plus 6 euro parkeren) vergelijkt met de motorbeurs in Utrecht waar je bijna de hele dag kunt doorbrengen voor 13 euro is het eigenlijk zonde van je geld.

Het is een kleine hal met een paar custom bikes, maar als je er 3 gezien hebt heb je ze allemaal wel gezien, maar dat is persoonlijk...en een nog kleinere hal waar niet veel soeps te koop is...voor mij geen tweede keer.

Just my 2 cents ;-)

kom er net vandaan,was rustig en heb alles goed kunnen bekijken.

vond het een leuke expo en ga er volgend jaar zeker weer naar toe (en ook weer naar rosmalen)

komen er net vandaan en vond er geen ruk aan, vond het klein en er stonden niet echt erg veel mooie motoren en het 2de halletje was een soort rommelmarkt met 2de handsspullen en speldjes.

vond het de 10eu entree en 6eu parkeren zeker niet waard :(

Laatst bewerkt:
Ik ga zo ff kijken.
Hoor van meer kanten dat het tegenvalt.
Is wel de 1e keer dus moet gewoon groeien denk ik dan maar.

Ik ben er ook geweest. Heb er toch 3 uurtjes doorgebracht. De kaartjes en het parkeermuntje had ik gekregen dus het enige waar ik "zonde van mijn geld" over zou kunnen zeggen was die 2 euro voor een bekertje cola. (en ik heb heel wat cola gedronken.. jammer dat ze er geen tentje hadden met broodjes bal ofzo)

Maar ik kwam ook meer voor zaken, dus ik heb veel zitten praten met diverse standhouders.. ;)

En die OCC fietsen vielen mij ook een beetje tegen. Bij eentje begon de lak al af te bladderen (nee, ik maak geen grapje), de enthousiaste eigenaar vertelde me dat hij daar iedere weekend wanneer de zon scheen toch wel even een ritje ging maken.. Ik geef hem groot gelijk, daarnietvan, maar het was duidelijk te zien.

Die opstelling met de verschillende zelfbouwfietsen vond ik wel erg leuk. Ik vond vooral die inzending van die eenvoudige BSA, een van de eerste bratstyle chops en die ene die door een goudsmid was gebouwd (ze stonden ook alledrie naast elkaar toevallig), het oog strelen.

Al met al voor mij een best geslaagd dagje. :D

Terug
Bovenaan Onderaan