Hou er rekening mee dat ik iets boven de 1 meter 80 ben, en dat dat spul waarschijnlijk ook niks voor jou is. Wat ik bedoel is; je merkt het waarschijnlijk snel genoeg wanneer je gaat zitten.
Mijn ervaring is dat de motoren van na '96 allemaal hooger zijn dan de oudere. R6 en R1 de uiteindelijke opvolgers van de FZRren zijn gewoon hoge hekken, waar de FZR600 best een hogere sportmotor is en de 1000 een hele lage GT@Rob RD
Zou inderdaad kunnen dat hij verhoogd was.
Ik kwam net met het puntje van mijn tenen bij de grond en met mijn 1.67 ben ik toch niet echt mini-mini lijkt mij
@Wimvlis
Dat vind ik inderdaad ook leuke motoren
@Clank
Ik ga ze even opzoeken!
Thundercat heb ik weleens voorbij zien komen op marktplaats.
Daar kan je wel hulp aan hebben maar dat is absoluut geen garantie dat je een supermotor koopt. In ons groepje zijn afgelopen jaar zo'n 7 motoren bijgekocht en bij alle 7 hebben we trubbels op moeten lossen, je koopt toch meestal wel andermans problemen.@Remco met een K
Iemand meenemen met verstand van techniek is wel de bedoeling al moet ik nog even kijken wie
Ik heb zelf een paar proefritjes gedaan en ik denk uiteindelijk 2 keer een motor gehuurd. Huren was voor mij iets logischer omdat ik sowieso voor een nieuwe motor ging.
Als je voor tweedehands of zelfs de goedkoopste (1000-3000 euro) gaat, loop je sowieso niet heel veel risico zolang alles technisch in orde is. Mocht het niet bevallen verkoop je hem net zo makkelijk weer.
De fzr kwam uit 1996 waar ik opgezeten heb.
Hij had een nog wat oudere staan en die oogde wel wat kleiner maar daar heb ik niet opgezeten.
.
Klopt, huren is ook best prijzig, daarom heeft het alleen maar zin als je een bepaalde motor echt graag een keer wilt ervaren (zoals een dure Harley of Ducati) of wanneer je een nieuwe koopt.Ik denk dat het niet makkelijk is om een motor te huren die vergelijkbaar is met een motot die je voor 2000 Eypo koopt, vaak zijn die huurmotoren stukken nieuwer zodat je geen beeld krijgt van de oudere voorganger
Voor sommigen is 2000 best veel
Mijn oude Honda CB600S staat bij Lemstra motoren te koop voor net boven de €2000.
Ik wou dat ik een 250 hadDe motoren worden wat oud, maar een FZR400RR met 68pk is ook leuk en lekker snel, dat weet ik uit ervaring.
Wow, mijn ervaring bij Lemstra is weer heel anders. Maar goed, ik had weer een slechte ervaring bij Nine Motors terwijl ik overal goede reviews las. Soms weet ik het echt niet meer.Bij die lul met 10 vingers zou ik nog geen poetsdoek meer willen aanschaffen.
Hij verkoopt een motor (met garantie) met een slecht balhoofdlager, kromme remschijven en lekkende benzinekraan en zodra je terug wilt komen voor je garantie scheld hij je voor alles uit en pleurt hij de hoorn erop. Motor werd ook afgeleverd met roest op de ketting van het afspuiten en zo weer wegzetten.
Niks ten nadelen van jouw motor hoor, maar Dhr Lemstra zou ik lekker links laten liggen
Dat zou je een goede moderator makenWow, mijn ervaring bij Lemstra is weer heel anders. Maar goed, ik had weer een slechte ervaring bij Nine Motors terwijl ik overal goede reviews las. Soms weet ik het echt niet meer.